marți, 29 aprilie 2014

O reclama, o melodie, o miniona

 Va plac barbosii?                                       

- www.funnyjunk.com

Dar cei din reclama la Heineken?
- www.adfibs.com - 

Mie imi place melodia din reclama. Se numeste "16 tons", nu stiu cine o interpreteaza in reclama (mai ales ca nu e in engleza), dar mie imi place in interpretarea lui Johnny Cash.





Si pentru ca m-am reapucat de joaca cu hartiutele, sa va arat ultima realizare - o fetita minion, pereche cu baietelul de aici - minion baietel






Priviti, ascultati si ignorati 
Cele 3 ceasuri rele ale zilei de marti happy

25 de comentarii:

  1. Și eu m-am reapucat de jocul cu mărgelele. Dar nu de sticlă (ca Herman Hesse).
    Despre bărboși. Nu-mi plac decât cei cu barbă de 3-4 zile. Pentru ei am chiar o adevărată slăbiciune. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci barbosii tai sunt categoria "cool".
      Ce margele? Sa vedem poze!

      Ștergere
  2. barbosii nu prea desi am vazut ca-s in trend barbile... :P
    dar barbutele de 3-4 zile le iubesc... ::))
    da sa stii ca reclama de la Heineken eu chiar nu o inteleg!
    fetita asta e chiar dulcica... :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil e nevoie de cateva beri la activi ca sa intelegem reclama asta :)

      Ștergere
  3. Felicitări pentru creațiile tale....ești talentată! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place reclama, melodia e cool, dar omuletul galben este COLOSAL! esti grozava, am mai spus! Jos palaria!

    RăspundețiȘtergere
  5. La minioni imi place ca nu stii ce hram poarta, sunt oarecum asexuati. Daca i-ai pus funda roz e clar ca e fata! Invitatia a iesit tare haioasa, nou ne plac mult zapacitii aceia de minioni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare exista si minioni cu barba? Si ar fi clar ca-s baieti :)

      Ștergere
  6. Nu-mi plac barbosii; doar unii barbosi si sa nu fie prea barbosi. :)
    Dar minionii imi plac! Foarte mult! N-a trebuit sa accesez link spre minion baietel (desi am facut-o, sa nu fac vreo gafa) sa-mi amintesc de nepotelul tau si cat m-am amuzat (si) atunci. :)
    Reusita miniona! :)
    Succese si spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cam complicat cu barbosii la tine.
      Vad ca nepotelul ti-a facut o impresie greu de uitat :)

      Ștergere
  7. Cum de n-au minionele fustita?

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu-mi plac barbosii, nu mai suport reclamele, beau o bere pe care n-am vazut-o promovata si e OK!
    Daca deja ai inceput "lucrul" inseamna ca ai revenit la fusul nostru orar. Mai trebuie sa apara un copilas minion, apoi o pisica si un catel si familia e gata! Super!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie-mi plac aia gen crazy.
    Da n-as bea o bere nici amenintata cu sulita. Ii detest gustul.
    Raman la barbosi insa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai exista sulite in libertate azi? Cred ca mai sunt doar la muzeu :)

      Ștergere
    2. Sunt. Am un amic pasionat de asa ceva :)
      Si intr-un local din Cluj am vazut sulite si sabii (aparent) vechi , atarnate pe pereti

      Ștergere
    3. Ooo, deci amenintarea cu sulita pooate fi cat se poate de reala.

      Ștergere
  10. Foarte tare "minona" :)) nu m-am gandit niciodata cum ar arata un minion fata :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca te gandesti la alta varianta de minion-fata, spune-mi :)

      Ștergere
  11. Reclama asta cu barbosi mi-a placut cel mai putin, par de la o posta false. Vizual imi place o barba mica, la intepat e problema. :))

    RăspundețiȘtergere