luni, 17 februarie 2014

Se arată un drum de seară

N-am pescuit peştişorul de aur, nici n-am şterpelit lampa de la Aladin, dar am dat peste un domn la ambasada SUA care ne-a cadorisit cu vize pentru a putea participa la nunta cumnatei mele direct la faţa locului, peste ţări şi ocean, în Seattle.

E vorba de nunta şi cumnata despre care vă spuneam aici  . Dacă aş fi avut un glob de cristal în care să ghicesc viitorul, aş fi dus numerele de masă şi etichetele cu mine căci din 4 pacheţele trimise în 2 tranşe cu menţiunea "prioritar şi recomandat" au ajuns doar 3. Sper să ajungă şi al patrulea în zilele următoare.

Cert e că în ultimele 3 săptămâni am făcut etichete, mărţişoare, mi-am reînnoit paşaportul, am făcut o vizită de 5 ore la capitală, am lucrat ture de 24 de ore şi peste 2 zile ne luăm zborul. Nunta e sâmbăta viitoare, sper să mă mai ţină bateriile până se termină.

Deci ... Seattle, here we come şi, în limita timpului, voi face aici un mic jurnal de călătorie şi de amintire.

- http://www.city-data.com -



26 de comentarii:

  1. Drum lin şi fără probleme, distracţie faină!

    RăspundețiȘtergere
  2. Suupeeeer! Te duci la America, ce aventura! Lasa ca o sa ai baterii, ia sa vezi dupa ce ajungi acolo ce te inviorezi. De-abia astept impresiile!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super! Juhuuu! Ma bucur pentru voi! Calatorie placuta, petrecere frumoasa! Casa de piatra tinerilor miri!
    Abia te asteptam sa ne povestesti cum s-au desfasurat evenimentele! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc in numele mirilor! Sper ca voi strange material pentru ceva povesti :)

      Ștergere
  4. Drum bun si poate da norocul peste voi acolo. Doar e tara tuturor posibilitatilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate facem o excursie in Vegas, sa testam norocul :)

      Ștergere
  5. Poate pui de-o colaborare pe-acolo cu minunatiile pe care le faci.
    Chiar asa... te mai intorci? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe 1 aprilie voi fi inapoi si nu e pacaleala :D
      Cum sa ma duc definitiv fara Hortysor?!
      Imi place ca gandesti ca o business woman, sper si eu. :)

      Ștergere
  6. Drum bun, distractzie maximå si mai ales cat mai multe foto ( din care sper så aparå cat mai multe si pe blog-ul tåu) :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In orice caz, pozele reprezentative sau inedite vor aparea :)
      Multumesc!

      Ștergere
  7. Hei,ce frumos! Drum bun,zile frumoase,nunta minunata!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce ma bucur!
    sa faci si poze de amintire...
    da auzi, un loc pe viza nu mai ai? :))
    calatorie sprancenata si distractie maxima.....

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt sigura ca etichetele si numerele de masa ale tale vor face furori la nunta, n-au mai vazut ei asa minunatii!
    Sa aveti drum bun, sa va obisnuiti repede cu diferenta de fus orar si sa va intoarceti cu bine! Imi vei lipsi...

    RăspundețiȘtergere
  10. Drum bun!! Distracţie plăcută şi casă de piatră tinerilor însurăţei. Să mergeţi cu bine, să veniţi cu bine şi să ne scrii ce minunăţii vezi pe unde te duci. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. Probabil ca acum zbori peste ocean cand scriu eu. asa ca iti trimit numai ganduri bune . sa ai petrecere frumoasa, intamplari minunate si sa vii cu povesti savuroase. si casa de piatra mirilor! sigur vor avea succes toate cele mesterite de tine. arata superb. felicitari pentru rabdare!

    RăspundețiȘtergere
  12. Vrem pozeee!! Distractie placuta, sa ne povestesti ce s-a intamplat pe acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  13. :) O sa stai in Seattle langa Space Needle? Dintr-un film, nu mai stiu care, mi-a ramas in minte constructia asta futurista. Desigur, glumeam cu Space Needle :)
    Drum bun, draga Andreia!
    Asteptam un jurnal al calatoriei. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Bag sama c-ați rămas de tot acolo. :D
    Noi așteptăm totuși impresiile de călătorie.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur mult pentru tine, pentreu voi! Have fun si sa ne povestesti!

    RăspundețiȘtergere
  16. Fain, un moment minunat, asteptam detalii cat mai curand!

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumos,frumos de tot !!!
    Am aflat și eu(mai bine mai târziu decăt niciodată !!!)
    Drum bun îți doresc cu trăirii și cu plăcere !

    RăspundețiȘtergere
  18. Si impresiile unde-s? a trecut deja o luna...

    RăspundețiȘtergere