sâmbătă, 1 februarie 2014

De calculat

Pentru nunta cumnatei mele (ultima nuntă din familie până mi-or creşte nepoţii, Doamne ajută!) am de făcut 150 de etichete de cadouri pentru a fi dăruite invitaţilor.

Iar dacă mirii sunt atât de frumoşi


trebuia să scot din joben nişte etichete deosebite, in ton cu culorile şi atmosfera romantică a nunţii.

Iar din joben a ieşit aşa ceva: o floare mare cu petale roz şi crem, cu mijloc franjurat crem, montată pe un carton argintiu sidefat, decupat cu forma unei oglinzi vechi, iar pe spate este mesajul mirilor pentru invitaţi:









Pentru fiecare etichetă îmi trebuie 10 petale, un mijloc franjurat, 2 crenguţe si 4 cercuri mici. Calculaţi voi cat am de învârtit şi lipit, eu ştiu doar că funcţionez pe sistem manelistic - fără număr, fără număr... 

Dar cumnata-mea merită, deci cu spor inainte!



19 comentarii:

  1. Fara numar, esti tare si spor la fabricat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt pe ultima suta, dar suflu mai greu :)

      Ștergere
  2. Invartate-te, Invartate-te, Invartate-te....... am ametit!
    Spor la treaba! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc ca trebuie si lipit, nu doar invartit :)

      Ștergere
  3. Vai, superbe sunt!
    Dar mie-mi pare că ar trebui să schimbi culoarea cutiuţei (în fotografii nu pare a se asorta prea bine. Poate e virată culoarea..). Eu aş pune un gri-petrol, închis.
    Oricum ar fi, spor la lucru şi casă de piatră noii familii!
    A! Uitasem cel mai important lucru: se potrivesc perfect cu mirii! :)
    Te pup, o duminică cât mai plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cutiuta e pusa doar in poza, ca sa dea idee cum poate fi legata eticheta. E o cutie de mucava care va fi vopsita si decorata candva ... cand se va lungi yiua si voi avea timp pentru asta.
      Multumesc pentru urare in numele mirilor :)

      Ștergere
  4. nu stiu atata matematica incat sa fac calculul cerut! :))
    dar vederea mi-e buna si zic ca culorile, modelul arata tare bine! frumos!
    spor! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ochiul tou de fotograf zice ca e frumos, atunci e de bine :)

      Ștergere
  5. Ce pot sa zic? C-au un noroc fantastic cu tine la faza asta! Spor!

    RăspundețiȘtergere
  6. wow! mirii sunt într-adevar tare draguti, cumnata ta are un surâs tare dulce! Te înteleg si te apreciez - mirii merita dar efotul este enorm! Esti fantastica! Eticheta rezultata este superba! Multu spor în continuare! pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Adriana e o frumoasa. :)
    Iar etichetele pe masura. Imi plac foarte mult. Cred ca vezi doar roz in fata ochilor. :)
    Spor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuie sa fie foarte placuta senzatia sa te vaiti ca muncesti cu drag! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari mirilor, felicitari si tie! Cred ca invitatii vor pastra "hartiutele" cu sfintenie, ani multi si le vor arata nepotilor si stranepotilor.
    Ma intreb daca mergi si la servici intre timp?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, merg si la servici. Joaca cu hartiutele e activitate extra. De asta nu se mai goleste odata chiuveta de farfurii de spalat :))

      Ștergere
  10. Wow, ti-au iesit minunate etichetele!!! Si impreuna cu cutiuta de cadou arata bestial. Sunt sigura ca asa au gandit si cei ce le-au primit, mi se pare ca evenimentul s-a consumat deja, nu? Multa spor si inspiratie in continuare iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos !
    De-acum ești gata cu treaba,sunt sigur că a ieșit foarte frumos !

    RăspundețiȘtergere