luni, 13 ianuarie 2014

Mi-am amintit că incă mai am blog

Vaaaaaaai, ce s-a adunat praful pe aici şi e plin de pânze de păianjeni. Ia să fluier după Mr. Proper să facă un pic de curăţenie sau după Mixy că se pricepe să lichideze lichioane big grin

În perioada de absenţă m-am concentrat mai mult pe Facebook şi chiar şi mai mult pe magazinul de pe Etsy. Trebuie dat intens din coate dacă vreau să-mi fac remarcate hârtiuţele între mii de magazine handmade din toata lumea, dar încet-încet apar comenzile.

Sper să-mi fac timp să postez măcar săptamânal câte ceva pe aici, dar nu promit, că nu-s în campanie electorală.

Şi ca să-mi scuzaţi mai uşor absenţa vă aduc o baladă carpato-danubiano-pontică:


Eu nu strivesc corola de minuni a lumii
Se pricepe mai bine USL-ul să o facă
Ţipă ca din şarpe că sunt uzi leoarcă,
Dar tot ei dau de-un an cu bâta-n baltă.

Şi nu ucid cu mintea mea tainele
Ne ucid, în schimb, mizeria din spitale,
Medicamentele lipsă, maidanezii cu bale
Şi şoferii nebuni ce se cred singuri pe cale.

Lumina DNA-ului sugrumă vraja
Nepătrunsului ascuns al marilor corupţi.
În ciuda urzelii parlamentarilor celor mulţi
Năstase poartă iară o uniformă cu dungi.

Şi-ntocmai cum luna măreşte şi mai tare taina nopţii,
Zâna-surpriză a schimbat verigheta şi soţii,
Dar pe Victor l-a bătut şi vremea, şi sorţii
Căci Bianca a fugit la Paris cu Prinţul vieţii.

Cu largi fiori de sfânt mister
A venit 2014, cu artificii pe cer,
Che sera, sera - spune-un cântecel
S-aveţi sănătate şi bucurii fel de fel.


big hug



26 de comentarii:

  1. Ce revenire filozofico-lirico-socio-politica! Bine ai revenit! Sa ai un an minunat si un profit de 2014%!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urari! Un an minunat si tie, pe toate planurile!

      Ștergere
  2. Tocmai am brut sa sun la interpol! :)
    Bine ai revenit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine ca am venit de buna voie si nu m-a adus Interpolul cu duba :D

      Ștergere
  3. hahahahahaha! bine ai revenit! La multi ani, sanatate, noroc si numai bucurii! te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Carmen! Urari de bine si tie, si familiei!

      Ștergere
  4. :))
    Dadada, acum m-am prins! Acum ca ai facut curat trebuie sa si mentii,da?
    Ca nu mai vine ala de-l fluieri....:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ta cu mentinutul e mai greu. Ar trebui sa fac contract cu o firma de salubrizare :))

      Ștergere
  5. Mai ai nevoie de mine?? Zi, ca mi-am suflecat manecile :)
    Una peste alta, se vede treaba ca te-ai pus la curent cu media si incerci sa indulcesti ce vezi acolo... Nice!
    Bine-ai revenit si bafta multa la tot ce intreprinzi in 2014! :*
    P.S. Ma gandesc la tine de cate ori intru si ies din casa. Iti dai seama cand uit sa iau paine, plec sa iau, uit sa iau antinevralgic, plec sa iau, si tot asa??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pomenesti ca ai dezvoltat un fetis cu iesitul din casa :D

      Ștergere
    2. Cam asa.
      Suportul meu de chei e de-men-ti-al, sa fie clar!

      Ștergere
  6. da cu matura, sterge praful, parfumeaza si ne revenim :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai revenit in forta, cu palme peste bot pentru cei care fac ca viata sa nu fie normala si frumoasa, cu zambete de musafiri incantati de felul in care ai combinat corola de minuni... :)
    La multi ani, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-as dori ca anul asta sa se mai termine 'minunile' de felul asta. Un an frumos, Vienela!

      Ștergere
  8. Bine ca ai revenit totusi, intrasem la idei...macar sper ca ti-au mers treburile pe etsy. Cat despre poezioara, este foarte la obiect. Si amuzanta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Oh la la!
    La buna revedere sa fie. Si lunga! Ma bucur sa te revad in forta pe blog. Imi era dor sa te citesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. :) Bine-ai revenit, Andreia! Eu vorbesc, care am lipsit de peste tot peste doua saptamani ;) :))
    Observ ca ai venit inarmata cu ironie in versuri si la curent cu toate intamplarile din viata noastra politico-socialo-mondena :)
    La multi ani pe 2014!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Două săptămână nu se consideră absenţă :P

      Ștergere
  11. Bine ai revenit ! Succes in campanie !!! :)
    La multi ani !!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine ai revenit. Ma bucur ca esti iar printre noi. Sper sa ramai :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Gata, esti poeta mea preferata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc parintilor, sotului, lui Horthy, prietenilor si tie :)

      Ștergere
  14. Pe blog ai lpsit, dar interactionand pe Facebook am si uitat ca ai lipsit pe/de undeva. :D

    RăspundețiȘtergere