luni, 20 ianuarie 2014

Intrare / ieşire

De la o vreme încoace mă ia cu sughiţ în anumite momente ale zilei şi mi se trage de la clanul lui Mixy, după cum chiar ea a recunoscut.

Motivul este că le-am făcut un suport de chei lăţi-lungilă, cu 7 agăţători. Cei cu care mă intersectez şi pe Facebook au văzut probabil imaginile astea, dar (în lipsă de altceva) le pun acum şi aici, pe blog.

Am fotografiat fiecare etapă de lucru şi iată drumul iniţiatic de la scândură la suport:

* Domnul Rolling taie scândura şi o şlefuieşte până corespunde standardelor


* Apoi se vopseşte cu câteva straturi de vopsea neagră. După ce se usucă bine negrul, se face cu ceară de lumânare, apoi se vopseşte cu câteva straturi de alb. După uscare, se freacă cu şmirghel din loc in loc şi reiese aspectul ăsta de învechit.


* În urma discuţiilor cu Mixy, am stabilit că va fi un decor de exterior, cu un pom, un gard pe lângă care cresc flori şi un căţel lângă gard, o roabă cu flori pe acolo, fluturaş în aer, o pasăre care se odihneşte pe gard... 
Nu mai quillinguisem niciodată un copac, aşa că m-am inspirat după imaginile de AICI


* Am tăiat roaba şi gărduleţul


* Am făcut frunze şi mere pentru copac ...


* ... şi le-am lipit la locul lor


* La celălalt capăt al gardului, am făcut căsuţa păsărelelor (tot în premieră)



* Am adăugat căţelul (printat şi decupat) şi păsările


* Am înfăşurat nişte flori în jurul căsuţei păsărilor


* M-am mutat sus, tot mai sus şi am decupat nori, soare, iar mesajul "welcome" l-am făcut din fâşii de hârtie mai groasă



* L-am prins pe dl. Rolling available ca să monteze agăţătorile


* Horthy supraveghează operaţiunile, dar nu intervine



* Am adăugat floră şi faună -  floricele, fluturaş, melc, buburuză



* La final, am adăugat detalii pe ici pe colo - am mai adăugat nişte frunze ca să fie copacul mai bogat, am pus zgardă căţelului ca să nu-l ia hingherii etc. Când totul a fost lipit la locul lui, l-am dat cu lac spray.


* Şi ... ta naaa: ce-a fost şi ce-a ajuns


Mi-a plăcut foarte mult cum a ieşit. Unul dintre puţinele proiecte la care nu aş schimba nimic dacă ar fi s-o iau de la capăt.

31 de comentarii:

  1. Ce înseamnă să ai imaginaţie! Bravo, chiar a ieşit ceva drăguţ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai la chei, mai rau ca paznicul palatului! :))
    Ideea e faina si e frumos lucrat!
    Saptamana cu spor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru că e o capodoperă, de-aia n-ai schimba nimic. E demenţial! Te-ai întrecut pe tine! Şi mi se pare normal să sughiţi când te pomeneşte clanul, mai ales când e mare ceartă pe cuiul din dreptul căsuţei de păsărele şi al roabei de flori. Cheile fie-mii stau lângă căţel şi nu îndrăzneşte nimeni să le mute de-acolo :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totuşi l-aş pune pe Rolling să schimbe ceva - să înşurubeze agăţătorile mai jos, ca să fie loc mai mare acolo.

      Ștergere
  4. Esti incredibila! imi place la nebunie, imi place ca te stii juca si la varsta asta si ca ai rabdare sa te mai "joci" astfel! bravo, daca as fi si eu o astfel de mamica cu imaginatie si rabdare Kari ar fi mega fericit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca oricum Kari e mega fericit cu tine ca mamica. Ce copil mai este dus in atatea locuri minunate?

      Ștergere
  5. incredibil!
    data viitoare să filmezi, să mă conving! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. cat de fain ti-a iesit totul!
    incredibil cata rabdare ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat timp ti-a luat pana ai terminat capodopera? E minunata, pare simplu dar cred ca necesita multa migala. Si mult talent, desigur! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a luat ceva timp pentru că unele lucruri le-am făcut de 2 ori. De exp, gardul era prea mic şi disproporţionat prima dată. Apoi am avut o perioadă în care m-am simţit rău şi zile întregi n-am făcut nimic. Dar dacă aş lucra consecvent zilnic, ar fi gata în câteva zile.

      Ștergere
  8. Interesanta partea cu vopsitul si invechitul. :) Floricele, gradina... primavara, ce sa zic. Frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot undeva pe net am văzut cum se face. Practic ai nevoie de 2 culori contrastante, ceara între ele şi un smirghel fin.

      Ștergere
  9. Cand ai inceput cu descrierea aspectului de lemn invechit...m-ai cucerit pe loc! :D
    Nu te-ai gandit sa reconditionezi piese mici de mobilier?:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, avem o comodă acasă pe care ne gândim s-o facem ceva de genul ăsta, dar mi-e teamă să n- o stric de tot. Mobila e mult mai valoroasă decât o placa simplă de lemn.

      Ștergere
  10. Ma bucur ca ai mentionat cum ai creat acel aspect invechit, sunteti tare priceputi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Internetul e mare meşter, afli orice. Apoi trebuie să ai chef să încerci :)

      Ștergere
  11. Excelenta idee, fac si eu! Nu quilling ca asta e specialitatea ta, dar am si eu cuie din alea in unghi. Peisajul tau a iesit formidabil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ştii că e o idee bună să faci cu şerveţele şi ar ieşi tare frumos.

      Ștergere
  12. O idee inedita! Rezultatul- uimitor !!! Felicitari ! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Cred ca Horthy a vazut ca nu este nicio pisicuta in peisaj si in acest caz nu-l intereseaza.
    Faci lucruri minunate, Andreia!
    Cum te gasesc pe Etsy (sub ce nume)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :)
      La fel ca peste tot - RollingIdeas

      Ștergere
  14. Chiar imi place. :D Cred ca tu te poti folosi cam de orice gasesti pentru a scoate ceva frumos la final.

    RăspundețiȘtergere
  15. A iesit super! Copacul e preferatul meu, arata absolut minunat.
    Imi place cum Horthy supraveghează, cu cata atentie :)) Seamana cu Snow al meu la dedicatia pentru anumite activitati ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pisicile astea pot supraveghea activitatea altora cu o dedicare totala :D

      Ștergere
  16. Buna!m-ar interesa si pe mine un cuier asemanator,dar cu 5 cuie.imi puteți face?ce preț are?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca se poate face. Scrieti-mi pe mail: andreia.miclaus@gmail.com

      Ștergere