joi, 5 septembrie 2013

Pâine şi circ

Sigur că dacă aş căuta prin arhive de ziare şi articole, aş găsi mai multe exemple de perle la nivel de persoane şi spaţiu public, dar ultima săptămână a fost foarte ofertantă, aşa că nu are rost să fac investigaţii adânci.

Aşadar:

* Crin Antonescu la întrunirea femeilor liberale - "Deseori sunt invidios sau regret că nu sunt femeie. Tot ce are mai preţios femeia face diferenţa în raport cu bărbatul"
Îi recomand domnului Crin (şi numele e oarecum predestinat) o excursie în Thailanda unde dorinţa îi poate deveni realitate. Excursia să fie pe bani proprii, of course, că statul nu decontează nici măcar tratamente de cancer. Apoi îşi poate dormi liniştit somnul de frumuseţe.

* Victor Ponta, premierul care a tocmai transmis proiectul de lege privind exploatarea de la Roşia Montană în parlament spre a fi votat, declară că "Votul meu de deputat va fi împotrivă" 
O fi auzit el pe la orele de religie că "să nu ştie stânga ta ce face dreapta ta", dar acolo era vorba să fii discret şi să nu baţi toba când faci milostenii şi fapte bune. Când te divizi în două personalităţi antagonice, e doar un caz clasic de psihiatrie.

* Mircea Sandu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal, a oferit părinţilor băieţului ucis de maidanezi bilete gratuite la meciul România-Ungaria."Am încercat să aduc mângâiere." Şi se miră că gestul său a fost prost înţeles.
Eu nu mă mir că a făcut un gest prost.

* Habemus bebeluşus prezidenţialus. Traian Băsescu merge să-şi viziteze nepoata la spital, iar la ieşire o reporteră îi pune o întrebare pe care doar un jurnalist cu ani de studiu în spate o poate pune: "Veţi mai veni să vă vizitaţi nepoata?"
Dar tu, duduie, vei mai continua să fii reporteră? Mă tem că da.


Ce să zic? Avem (încă) o ţară frumoasă cu munţi, păduri, Transfăgărăşan şi Deltă. Guvernanţii ne-au redus TVA-ul la pâine şi ne oferă circ gratis.
Păcat că ne mai muşcă (,) câinii. Uneori mortal.

19 comentarii:

  1. Mai trebuia sa fie si ceva nerezolvat inca, nu? Ca daca le rezolva ei pe toate in acelasi timp dupa ne invatam cu bine:)) Au ieftinit paine, dar nu renunta la maidanezi, ca pentru ei a redus tva'ul...sa poata poporul sa cumpere mai multa paine si sa umble cu ea in buzunare sa o poata oferi maidanezilor in caz de atac :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, nu m-am gândit că ăsta a fost scopul reducerii la pâine. Am să-mi pun câteva felii în coşul de la bicicletă de acuma înainte :D

      Ștergere
  2. Acu serios la voi e mai ieftina painea ? Ca eu am cumparat de la Auchan si nu era....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă-ţi vine să crezi încă n-am cumpărat pâine luna asta, noi mâncăm foarte puţină. Dar pâinea mea preferată e pâinea biblică - nu ştiu de ce se cheamă aşa, e o pâine neagră cu multe seminţe şi coajă crocantă - şi costa 5 lei. Am să merg să iau să văd dacă a scăzut cu ceva.

      Ștergere
  3. Hapi, depinde de comerciant, pâinea costă la fel sau o idee mai ieftin, dar berea cu siguranţă e mai scumpă :D
    Ăsta cu biletele la meci e-de-vis!! Trebuie trecută la capitolul "culmi".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa e la noi- orice scădere undeva e contrabalansată de o creştere mai mare altundeva, dar numai salariile nu cresc, doamne fereşte.

      Ștergere
  4. Ma crezi ca puteam si cu TVA de 24? Si de circ mi-e plina viata, as prefera oameni normali, decizii normale, televiziuni normale. Dar e cam mult, vad...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e absolut nesemnificativ tva-ul redus la pâine. Dacă ar fi venit înfrăţit cu reduceri la lapte, carne, legume - hrana zilnică - ar mai fi fost ceva.
      Eu zic că circul ăsta devine cam prea mare şi le va exploda în faţă în curând.

      Ștergere
  5. Am ramas masca cand am auzit de gestul cu biletele..

    RăspundețiȘtergere
  6. Da! Biletele alea mi -au stricat seara! Trist, chiar trist!
    Cat despre circ, e gratis....:(
    Seara faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca azi să ai o zi mai bună, în ciuda circului şi prostiei unora.

      Ștergere
  7. Uneori ma gandesc ce viata senina de on fericit cu duhul as fi avut daca nu exista televiziunea...Si pe mine cine m-o fi pedepsit sa ma uit?Doar ca asa imi hranesc orgoliul ca altii sunt mai ipocriti si mai prosti decat mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Televizorul îl mai putem închide, dar facturile şi alimentele scumpe tot acolo rămân.

      Ștergere
  8. Oamenii astia nu au simtul masurii, ce sa te miri ca fac asemenea gesturi sau debiteaza enormitati. Au ocazia sa se dea in stamba si se bucura de viata, nu? Dar reportera a fost bomba, nu alta, Basescu nu i-a servit si el o replica de-a lui?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De data asta Băse era prea fericit ca să-i servească o replică, dar zău că uneori nu mă mir că le serveşte.

      Ștergere
  9. Viitor de aur tara noastra are... Cu asa specimene la varf, de ce oare ne mai miram de traiul prost, de tineri care vor sa munceasca pe afara, de toate relele care parca ne-au inghesuit in colt?
    A fost o saptamana halucinanta, in care vestile erau tot mai de rasu'-plansu'.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Viitor de cianură, aurul se duce la străini ...

      Ștergere
  10. De departe, cea mai penibilă declarație a fost a lui Mircea Sandu. Strașnică consolare pentru familia îndoliată!

    RăspundețiȘtergere