miercuri, 4 septembrie 2013

MFC 36 - colecţii

Da, ştiu, am lipsit cam multişor. Dar am avut motivare şi motivaţie - am pregătit câteva colecţii pentru a le afişa pe Etsy, site-ul internaţional de handmade.









Am să revin pe blog cu poze, explicaţii, articole şi alte cele în curând ... după ce le mai bibilesc un pic şi le afişez.

Ah ... mai am de făcut şi un suport extralong de chei pentru Mixy şi unul pentru mama, că vine ziua ei.
Deci ... revin în curând.


Între timp puteţi admira mai multe imagini la Carmen  şi vă urez o miercuri în care să aveţi măcar un moment care să vă lase fără cuvinte big hug


28 de comentarii:

  1. ehe, absenta s-a motivat! :)
    cand esti ocupata cu asa lucruri frumoase totul se iarta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. motivat, dar tot absenta!
    pedeapsa: 10 postari pana pe 14 septembrie!
    dixit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Până aici văd că opinia publică e împărţită - una m-ar ierta, unul m-ar linşa :D

      Ștergere
  3. Si eu care am crezut ca esti in concediu, peste mari si tari... Dar te felicit ca ai stat acasa si ai facut atatea lucruri frumoase, exponate cu care iti doresc sa ai bafta pe site-ul 'cela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Concediul tot pe lângă bătătură l-am făcut.
      Baftă să fie! Mulţam :)

      Ștergere
  4. Frumoase creații.
    Să ai o zi frumoasă și liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  5. De data asta gărgăriţele sunt preferatele mele! parcă leagă o poveste, cu bulinele căzute din hăinuţa lor roşu cu negru! adorabile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au bulinuţe casual şi bulinuţe de ocazie :)

      Ștergere
  6. Minunata colectie! Cea cu buburuze imi place cel mai mult insa. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Observ că buburuzele adună mulţi fani :)

      Ștergere
  7. Felicitari, esti tot mai buna, te transformi intr-o artista

    RăspundețiȘtergere
  8. Cate lucruri au iesit intre timp din manutele tale! Multe si foarte frumoase.
    Cand ai timp sa revii, noi suntem pe aici :)
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am fost recent la o nuntă. Și m-am gândit de multe ori la tine, ce minunății ai fi putut tu face la o asemenea ocazie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În loc să te distrezi şi tu la nunta ceea :D

      Ștergere
  10. Ai lucrat din plin! M-am uitat si eu pe site, am vazut ca se taxeaza fiecare afisare de produs si se ia 3,5% din pret la vanzarea incheiata. Ar fi interesant de stiut daca produsele de pe site se vand intr-un ritm cat de cat acceptabil ca sa iti convina. Daca e ca pe site-urile noastre similare...nu stiu care ar fi afacerea. La tine e simplu insa cu expedierea ca e hartie, ocupa loc putin si nu trage la cantar si nu se poate deteriora. Sa ne mai spui si noua daca iti convine afacerea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai găsit români pe acolo care am observat că au vânzări, mai multe sau mai puţine. Nu ştiu cât de mulţumiţi sunt de vânzările lor.
      Ideea este că în România nu mi-aş permite să cer de la 4-5 dolari în sus pentru o invitaţie de nuntă, dar acolo aşa sunt preţurile. Aşa că nu strică să încerc măcar.

      Ștergere
  11. Andreia, dupa ce am admirat noile colectii si am aflat motivul pentru care ai absentat, nu imi ramane decat sa iti urez din tot sufletul bafta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna motivare si motivatie! Tot inainte! ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumos tot! Dar imi la nebunie buburuzele ... asa ceva as vrea sa ii fac Emiliei la petrecerea ei ....daca tot o alintam "gaza" - ma gandisem la buburuza :)

    Ai talent, nu gluma! O zi faina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos! :)
      Dacă crezi că pot meşteri ceva pentru gâza ta, mă poţi contacta pe mail.

      Ștergere