joi, 12 septembrie 2013

Cugetarea zilei - creaţie

La început Dumnezeu a făcut cerurile şi pământul. Apoi a făcut plantele, animalele, bărbatul şi femeia.
Iar apoi chinezii au făcut toate celelalte lucruri şi le-au ştampilat cu "made in China". big grin

Ei, dar această colecţie de nuntă cu aer rustic s-a făcut în Maramureş, unde există biserici de lemn cu turle ce împung norii şi porţi sculptate de mâini meştere:













Să aveţi o zi autentică!  big hug


31 de comentarii:

  1. Ce frumos Andreia!
    Sunt bune si lucrurile made in china dar alea nu ajung la suflet niciodata. Zi faina!

    P.S:
    iti multumesc pentru compliment!

    RăspundețiȘtergere
  2. App de asta, o gramada de chiciuri se regasesc la tarabele din Maramu, desi se dau ca fiind lucruri autentice. Deh, o naframa autentica ar iesi la pretul de 600 Eu minim. Cine ar cumpara asa ceva?

    Oricum, acestea sunt eco, originale si autentice. Cine spune ca tot ce e autentic e scump se inseala, nu stie sa se bucure de lucrurile mici si da, care ajung la suflet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiciurile sunt omniprezente, dar printre ele mai găsim şi autenticul :)

      Ștergere
  3. O idee frumoasă va fi întotdeauna apreciată!

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt atat de dragute incat imi vine sa te trag de orbajori...:)
    sa ai zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai bine îl tragi pe Horthy de urechi? :D

      Ștergere
  5. Apropo de chinezi....au interzis comedia Despicable me printre altele . Oare ce-ar fi daca ar interzice si EU gentile lor din cauciuc? :D Crezi ca ne-am descurca?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am descurca, am aduce de la indieni că şi ei sunt mulţi şi ieftini :)

      Ștergere
    2. Depinde...sa importam sau sa-i punem pe indienii nostri sa le faca?

      Ștergere
  6. Cand ai talent ai talent si made in Maramu(:x) suna mai bine decat made in China :)

    RăspundețiȘtergere
  7. made from Andreia, este una din cele mai frumoase marci , aici în blogosfera! Tu si înca doua trei doamne, aveti mâini de aur! Talent, rabdare si bun gust! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. simplu si frumos!
    reformulez: simplu = frumos!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte delicata aceasta colectie de nunta, romantica si plia de energia mainilor harnice si pricepute care le-au mesterit...

    RăspundețiȘtergere
  10. Vad ca ai spor, nu gluma! Cu siguranta sunt unicate, pentru miri unici! Felicitari si pupici tie si lui Horthy!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cugetarea biblica este de groaza, uite ca ne-a cucerit rasa galbena cum scrie in prezicerile apocaliptice. Bine ca sunt unii care se mai lupta sa mentina si traditia...Colectia de nunta este tare frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. O colectie la fel de reusita ca toate celelalte!
    Sa scriu... sa nu scriu...? Scriu! Ai talent dar si rabdare! Spor iti doresc, si succes!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt foarte delicate si frumoase.
    Eu la nunti si toate obiceiurile nu ma pricep aproape deloc. Ce inseamna RSVP?
    Spor la treaba, draga Andreia! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. RSVP vine din franceza - respondez s'il vous plait. De obicei se trimite un card din asta impreuna cu invitatia si invitatii il trimit inapoi mirilor spunandu-le daca participa sau nu la nunta si cate persoane, daca au un anumit regim etc. Asa mirii stiu sa-si organizeze mai bine meniul si nr. de persoane la restaurant.
      La noi nu prea se practica, dar la straini da.

      Ștergere
  14. Eu sper ca toate aceste creatii ale tale sa isi gasesca intr-o zi admiratorii (si cumparatorii) pe care ii merita, sper ca succesul sa fie deplin si cat mai multa lume sa te caute.
    Andreia, mai exista in Maramures oameni care sa faca frumusetile alea de porti sau moare si aceasta arta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper, Vienela.

      Mai exista cine sa faca, dar nu stiu cumparatori cati mai sunt. E groaznic de scump, mii de euro o poarta din asta.

      Ștergere
    2. Dupa ce voi creste eu mare si imi voi face o casa asa cum o visez, promit sa cumpar si o poarta, sa sustin artistii maramureseni.

      Ștergere
  15. Ce cugetare :))))

    Frumoasa colectia cu aer rustic! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. dragute! trebuie rabdare, eu nu prea am!

    RăspundețiȘtergere
  17. Splendide! eu cred ca in Romania va prinde te mai bine aceasta industrie handmade! mai ales la nunti!

    RăspundețiȘtergere
  18. Doamne, cata rabdare ai sa faci toate minunatiile astea! Numai nodurile alea de sfoara cred ca mi-ar fi pus ervii pe bigudiuri, darmite restul... :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Doamne, cata rabdare ai sa faci toate minunatiile astea! Numai nodurile alea de sfoara cred ca mi-ar fi pus ervii pe bigudiuri, darmite restul... :D

    RăspundețiȘtergere