miercuri, 7 august 2013

MFC 32 - sondaj

Care Radu Mazăre e mai frumos şi l-aţi lua cu voi acasă:

al constănţenilor?

- www.kanald.ro

sau al meu? l-am pus faţă-verso ca să-l observaţi mai bine tongue



Al meu a primit numele ăsta pentru că este unicul iepuroi peste haremul de iepuroaice al fermei Rolling . winking

Mai multe imagini cu diverse personaje găsiţi la Carmen.

23 de comentarii:

  1. Pe al tau, clar. Macar cu al tau ma satur. Deja il si vad asa frumos asezat intr-o taca, cu garnitura ȘD

    RăspundețiȘtergere
  2. Clar pe al tau, pe celalalt nu-l agreez de nici o culoare...

    RăspundețiȘtergere
  3. Oooo ce mai intrebare! Clar ca Mazare al tau imi place! :)))) ce nume inspirat!
    O zi placuta iti doresc! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mazărele ăla biped e din ce în ce mai jigărit de o vreme.
    Ba mie-mi place de el că-i destul de spontan şi original.

    RăspundețiȘtergere
  5. Andreia, eu il refer clar pe al tau :)
    Pa Mazare, primarul, nu-l prea inghit. Nici ca barbat, nici ca politician, nici ca nimic.
    Iepurasul e foarte dragalas.
    O zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am ales modelul cu pete, cel cu dungi orizontale nu ma avantajeaza. Deci castigatorul e in ograda ta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu siguranta pe al tau, este extrem de simpatic:x si cred ca o duce si bine daca zici ca este singurul mascul si este inconjurat de multe femele :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Fără discuție pe al tău l-aș lua acasă :)!

    RăspundețiȘtergere
  9. Păi, șeful haremului e mai fain decât șeful plajelor.
    Să ai o seară liniștită și răcoroasă.

    RăspundețiȘtergere
  10. :) Hai că eşti invidioasă pe minunăţia de bărbat care este! :) Uite ce bine asortat este! :)
    Iepurilă e drăguţ, am avut şi eu unul, de pluş, când eram mică .. :)
    Te pup, draga mea, noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  11. Clar pe al tau si din fata si din lateral....;)
    E un dulce!

    RăspundețiȘtergere
  12. Il aleg pe al tau cu conditia sa-i pui costumul de baie vintage de pe Mazare. Radu Mazare cel uman mi se pare ca a depasit de mult limita normalitatii si bantuie prin gradina careia i-a sarit gardul cu multa usurinta. Un papagal!

    RăspundețiȘtergere
  13. imi place al tau, dar nu l-as lua pe nici unul... :)

    RăspundețiȘtergere
  14. L-am anunţat pe Măzărelul meu că a câştigat DETAŞAT şi toată ziua s-a plimbat cu blana înfoiată prin iarbă :D
    Vă mulţumeşte!

    RăspundețiȘtergere
  15. Din primul ar iesi o supa....dar n-o mai incalzim :)
    Cu al doilea m-as juca de zor, deja stii ca-l iubesc :)

    RăspundețiȘtergere
  16. hahaha...se intelege: cel ce iti apartine!...:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Vaaai nu pot să cred că i-ai pus acest nume. Clar că doar pe iepuroi l-aș lua acasă. Celălalt săracul de el, mai ales în poza asta, e din categoria 'no comment'. :) Uite că acum te-am găsit. Nu știu ce s-a întâmplat zilele trecute. Am fost plecată din București și nu am avut la mine decât IPad-ul. Poate din cauza asta... :) Mă bucur că te-am regăsit. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ipad-ul tău nu mă iubeşte :(
      Alt nume nu i s-ar fi potrivit atât de bine pt statusul lui în bătătură :D

      Ștergere
  18. Puteai să-i mai spui 'Roade Mazăre'. Sau 'Roade Morcovi'. :D
    Să știi că e o problemă de accesare. Dacă intru pe link-ul ce îmi apare la comentariile tale la mine pe blog, imi apare același mesaj: că blogul tău nu există. Nu știu care ar fi problema tehnică, dar se repetă și de pe laptop. :( Poate verifici să vezi ce și cum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi "Roade Mazăre" sună foarte haios :))
      Am să verific, poate n-am trecut eu bine URL-ul când am comentat la tine.

      Ștergere
    2. :))))) Anca, esti cea mai tare! Auzi, Roade-Mazare! Foarte potrivit si amuzant pentru un iepuroi care are haremul la fel de generos ca al domnului primar!

      Ștergere