joi, 1 august 2013

De la radio auzire şi alte cele

* Mi-au plecat musafirii după aproape o lună. Casa mea n-a fost atât de ordonată de la Paşti şi n-am spălat atâtea vase prompt după terminarea mesei de muuuuultă vreme (de când mă punea mama).
După plecarea lor n-am aspirat o săptămână, am dormit până la 9 (mai puţin când eram pe tura de zi la servici) şi am cu 4 kg mai mult. Chestia asta cu kilogramele mă supără cel mai rău, mai ales că pe căldura asta nici gând să mai fac pilates.

* Am împlinit 12 ani căsnicie. Deja???
Am sărbătorit cu tort ca la nuntă - diplomat. Deşi la nuntă a fost o greşeală:  eu dorisem tort de ciocolată, dar când l-am tăiat - surpriză: sub frişcă şi trandafiri era tort diplomat, nu de ciocolată!



* Ferma Rolling are şi bobocei de raţă. Or fi ei mici şi crăcănaţi, dar se mişcă repede, abia i-am prins în poze.




* Horthy e nervos pe designerul care i-a proiectat haina de blană - nu are fermoar, capse, nasturi, nimic!!! El cum să reziste pe canicula asta cu şuba în spinare?!
Aşa că i-a dictat secretarului o scrisoare către designer în care-şi exprimă nemulţumirile.



* Alt efect al găzduirii musafirilor a fost reducerea timpului de internet cam la 10% Şi, sincer, îmi prinde bine tot timpul ăsta câştigat, mi-a cam pierit microbul "stat pe net".
În schimb, mi-am propus ca joaca mea cu hârtiuţele să devină mai serioasă şi mai organizată şi să mă concentrez mai mult pe partea de "evenimente şi sărbători" şi să mă listez pe Etsy. Mă bătea gândul ăsta şi, în plus, mi s-a şi propus colaborarea cu firme organizatoare de evenimente.
Aşa că în ultimele zile caut furmizori buni şi constanţi de hârtie, panglici, plicuri etc şi mă voi ocupa mai mult cu 'lucrul manual'.
Asta înseamnă că cel puţin în perioada imediat următoare voi blogui şi  voi sta online în regim de program redus, dar când mă va bate dorul voi reveni.

De exemplu, cu astea m-am ocupat ieri: numere de masă pentru o nuntă care va avea loc sâmbătă.


Sunt din aceeaşi echipă cu invitaţia asta:

* Şi dacă tot am spus în titlu că am auzit ceva interesant la radio: zice Europa FM că cercetătorii britanici (cine alţii decât ei?!) au descoperit când se află omul pe Himalaya fericirii. Prima dată la 23 de ani, apoi moralul se duce berbeleac la vale şi atinge prăpastia la 50 de ani, după care o ia iar în sus şi ajunge din nou în vârf la 69 de ani. După vârsta asta e mister total, pe care cât ne ţine speranţa de viaţă vom constata dacă suntem fericiţi au ba big grin

Ce să zic? La 33 de ani 4 luni şi 9 zile mă simt destul de sus. Ce-mi doresc să am de la 23 de ani ar fi cele 52 de kilograme, dar în rest ... Sigur că dacă aş fi câştigat la loto aş fi vrut living de Neckerman, piscină şi jacuzzi în spatele casei şi menajeră în casă, dar sunt mulţumită sufleteşte şi fără ele.

Voi cum vă simţiţi la momentul actual?

Să fiţi voioşi şi sănătoşi! big hug

31 de comentarii:

  1. La multi ani :) 12 ani e ceva, o cifra frumoasa. Ma simt extrem de fericit, restul nici nu mai conteaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc. Mâine-poimâine ajungeţi şi voi la anii ăştia. :)

      Ștergere
    2. :))=)) Maine-poimaine, peste vreo 10 ani. Dar sa fie :D

      Ștergere
  2. Poza de la nunta e splendia! Sunteti niste frumosi.
    Ai un talent deosebit, imi plac la nebunie numerele.
    Cat despre cercetatorii britanici tin sa le dau dreptate, la 23 a fost bine rau :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După atâţia ani pozele de la nunta noastră arată retro rău de tot :)
      Să revii la 69 de ani cu impresii despre cum te simţi :)

      Ștergere
  3. Am simtit pe pielea mea saptamana trecuta ce inseamna sa speli vase dupa multe persoane... Mai aveam si burta plina. :)))
    Multi ani inainte va doresc! Ce talie de viespe aveai, Andreia! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci tu mă înţelegi cum e cu musafiri şi dereticat prin casă.
      Mda, tot suspin după talia aia, dar nu cred că o voi mai vedea vreodată :(

      Ștergere
  4. Multi ani fericiti inainte va doresc!
    Ce frumosi sunteti in poza! Sunt sigura ca si azi sunteti la fel de faini!
    Eu am facut 13. Iar la 34 de ani imi vin rochiile lui fiica mea de la banchetul din clasa a 8a. Asta o fi de bine? Nu am salon de nekerman, da am salon. Nici bule nu am ca nu am gradina :)) si nici nu stiu sa inot.
    La mine cand vin musafiri sa.stea spala si vasele, gatesc, matura. Asa i am invatat...:))
    Cum sunt? Nici eu nu mai stiu. E ceva intre agonie si extaz. Dar imi revin io!
    Spor la lucru manual, ca tare frumoase lucruri ies din manutele tale.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Faini suntem şi acum, dar mai rotunjori, aşa :)
      E de bine pentru că vă cumpăraţi haine împreună, nu dai bani de 2 ori.
      Între agonie şi extaz ai parte de cele mai tari senzaţii :)

      Ștergere
  5. tot vad aniversari de astea in ultima vreme, mai ca imi vine sa organizez si eu una la sf lunii cand implinim si noi cativa anisori.
    timpul castigat cu cei dragi e chiar castigat si merita sa stai cu aspiratorul si buretele de vase in mana.
    desi aceste operatiuni ar fi trebuit sa te tina in forma si sa dai kg le jos, e un mister cum de ele s au adaugat. la mine dimpotriva, desi nu m am rupt cu munca fizica, intelectul mi a topit kg le ca pe inghetata, desi zau ca nu era cazul. m am trezit cu 4 in minus, curand vin cu dovezi in poze. am eu un secret pobabil :).
    cat descpre ceea ce mesteresti ... jos palaria. imi lasa gura apa. apa de dor adica. tare as mai sta si eu si as mesteri la o masa in curte , la umbra, cu hartiute colorate si lipici si fundite. dar vine si vremea aia, stiu eu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu în mod obişnuit (mai ales vara) nu mănânc 3 mese pe zi şi cu desert şi la prânz şi seara. Dar dacă am făcut pt ei şi am stat împreună la masă, am mâncat tot.
      Plus că n-am mai mers cu bicicleta la servici că îmi lua prea mult timp.
      Aşa că extra mâncare - minus mişcare, s-a văzut imediat pe cântar.
      Felicitări pentru anişorii voştri! :)

      Ștergere
  6. Dar sa vezi ce fain e cand trebuie sa faci mancare in timp ce in celelalte camera se lucreaza si mai esti chemata din cand in cand sa dai un ciocan, drumul la usa, dar sa fie si masa gata si prajitura care ti-ai pus-o in cap de azi dimineata. Voiam sa impresionez :))
    Prost juriu mi-am ales ca ei se chinuiau sa nu termine tot sa poata lucra in continuare.

    Tortul la nunta la noi cam tot asa arata, doar ca avea ceva cu gust de tiramisu inauntru.

    Spor la bibilit si gasit tot ceea ce ai nevoie pentru colaborari frumoase. Ai mana buna, imaginatie si talent pe masura.

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chestia asta cu mâncarea pentru muncitori e cu două feţe - găteşti mai slab, îţi lucrează şi ei de mântuială. Găteşti bine, o lălăie ca să fie hrăniţi cât mai multă vreme. Ia să-şi aducă mâncare de la nevastă de acasă! :D

      Ștergere
  7. Ani multi fericiti impreuna si asteptam o invitatie la botez cat mai curand. Da' sa fie o invitatie de-asta meseriasa, facuta de tine!
    Sa-ti traiasca cracanatii aia mici si blanosul si spor la pedalat. Poti sa intri in campania mea de slabit: bei apa de dozator/ zi de zi esti mai usor!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De te aude mama cu invitaţia la botez, te pupă de 10 ori să se împlinească :D
      Sunt de acord cu campania, dar o parte din apă să provină din pepeni roşii.

      Ștergere
  8. Ce mult mi-a placut postarea ta si ma bucur sa va revad pe amandoi.Sa stii ca nu v-ati schimbat decat foarte putin
    Cum ma simt acum ? Evident mai puternica iar in momentele in care ezit, imi revin repede. Am principii mai solide, imi pretuiesc partenerul si familia, stiu care-mi sunt prietenii si imi cunosc obiectivele si voi face tot ce e necesar ca sa le duc la bun sfarsit . Daca si Cel de sus vrea asta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Peste încă 12 ani să vedem cât de mare e schimbarea :)
      Se pare că eşti şi înţeleaptă, şi fericită.

      Ștergere
  9. Eşti sigură că eraţi majori când v-aţi căsătorit?
    Că, după poze, parcă eraţi liceeni... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost tare demult, dar ... parcă da ... parcă aveam peste 18 ani :D

      Ștergere
  10. Mulţi ani fericiţi împreună! Cu un soare maaare pe strada voastră! (chiar şi făcut de tine din hârtie)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi mi-ar prii şu un nor micuţ :)
      Mulţumesc pentru urare!

      Ștergere
  11. 12 e o suma frumoasa, n-a mai ramas mult pana la 20, iar pana la 30 mai e doar un pas...Sa fiti fericiti!Noi ne cunoastem din clasa I. Evident nu ne-am luat tocmai de atunci...Nu stiam de Etsy, m-am uitat pe acolo, am vazut lucruri, mai ales vintage, extrem de frumoase. Iti urez mult noroc cu mica afacere, o meriti, ca faci lucruri tare dichisite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Woow, din clasa întâi!
      Zici tu că din doi paşi ajunge, la nunta de argint? Parcă mai e atât de mult.
      Poţi să iei şi tu în considerare listarea pe Etsy cu lucrurile tale. Şi, apropo, musafirilor le-a plăcut mult vaza tradiţională. Mulţumesc :)

      Ștergere
  12. Felicitari tinereilor! Noi anul acesta am avut 30, fix! Nu stim cum au trecut, dar ne bucuram ca suntem impreuna.
    Spor la treburi, bafta la colaboratori seriosi!
    Si Cola comenteaza uneori din cauza de blana, dar nu are de ales. I-am spus ca nu avem fonduri pentru shopping! Daca i-ar vedea pe boboci ar uita de caldura, cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo, mulţi ani înainte!
      Cora ar considera bobocii ca jucăriile ei de pluş :)

      Ștergere
  13. Mai intai, bine-ai revenit!
    Apoi multi ani inainte impreuna! :)
    Cei care au spus ca pareti niste liceeni au dreptate. Exact asa-mi pareti si mie :) A, ca uitasem. Si tare frumosi :)
    La cercetatorii aia englezi ma tot gandesc si eu de multa vreme. Eu cred ca ei primesc niste fonduri guvernamentale si trebuie sa le justifice cumva. Altfel nu-mi explic producerea atator studii complet inutile. Sau pe-aproape. ;)
    Spor la migalit iti doresc, Andreia! Si un weekend cat mai placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mul'umesc pt urări!
      Eu cred că multe ştiri cu cercetătorii ăştia sunt inventate din burtă pt amuzament. Dacă ar fi un studiu serios s-ar menţiona numele cercetătorilor, instituţia, revista sau conferinţa unde s-a publicat studiul.

      Ștergere
  14. Felicitări și să o țineți tot așa...:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Să fiţi sănătoşi, să vă măriţi ferma ... :D
    Internet? Am stat pe 0% mai bine de o săptămână. În afară de faptul că sunt mai chioară (habar n-am de ce!!). mă simt un om calm, renăscut.
    Şi singur :((((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu aş cam micşora-o. N-am unde ieşi cu pătura la soare că tot e de-un iepure şi-un pui :D
      Ţi-a intrat prea mult soare în ochi :)

      Ștergere