luni, 10 iunie 2013

Unde-mi sunt picioarele, acolo a aterizat oferta

Acum o lună de zile, ţopăiam printre rafturile supermarketului să-mi cumpăr şampon. Şi văd mega ofertă la Wash and Go, pachet de sticloaie de 750 ml +  sticluţă 250 ml la preţ special. Dacă aş fi cârcotaşă aş spune că preţul special a rezultat printr-o formulă gen "preţul iniţial înmulţit cu 4, împărţit la 3", dar nu sunt cârcotaşă, nu?

Îmi schimb des şamponul şi mai demult am avut unul de felul ăsta şi mi-a plăcut mult. În plus ştiţi că am o mică/mare obsesie pentru reclame şi prima reclamă străină văzută a fost la Wash and Go. O reţin şi acum pe duduia blondă, slabă, zâmbitoare care declara "I just wash my hair and go" şi-şi arunca pletele perfecte diagonalic pe ecran, cică mergând de la duş direct către servici.
Reclama era pe o casetă video (mai ştiţi casele video?) cu desene animate - nu mai ştiu ce desene, dar reclama s-a înfipt pe cerebel.

În fine, reclama, oferta, preţul mă fac să întind mâna şi să iau pachetul cu 2 sticle de şampon. Încep să folosesc sticla micuţă, mai uşor de manevrat, mai repede de terminat.

Şi acum vreo două seri trec la sticla mare, bună de făcut exerciţii pentru bicepşi cu ea. Şi cum dansam eu sub duş şi turnam frumos şampon din sticlă, se făcură păcatele că scăpai sticla. Şi văd cum se lasă coruptă gravitaţional îndreptându-se către picioarele mele nevinovate şi ... până să percuteze în creier informaţia, până să ajungă comanda la picior ... sticla face un flic-flac în aer şi cade rachetă pe degetele micuţe de la piciorul drept.

Lumea se opri în loc, mingea trimisă de Federer se opri deasupra fileului la Roland Garros, ochii mi se închiseră dezvăluid sub pleoape o cale lactee verde, gura se deschise, dar mută ca peştele, aerul nu-şi mai găsea traseul afară din plămâni.
Apoi a ieşit aerul, a prins gura glas (care sunteţi mai din Ardeal, m-aţi auzit?), iar lacrimile sărate se contopeau cu picăturile dulci-clorurate.

Acum umblu ca raţa împiedicată şi mai am o problemă - am luat şi gel de duş Dove tot la sticloaie + sticluţă. Încă nu s-a terminat sticluţa, dar ce mă fac când se termină?

Mi-e frică să mai intru la duş!!

33 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu cum e. Te compatimesc. Si eu sunt priceputa la ispavi din astea si de aceea m-am cumintit la dus si stau jos :)))), nu de alta dar nu mai am unde cadea nici eu, nici sampoanele .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chestia e domnul soţ a montat duşul după înălţimea lui - până jos se răceşte apa :D

      Ștergere
  3. De ce nu pui sampon intr-o sticla mai mica? Sau ai aruncat-o deja?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am aruncat-o deja, dar ideea e foarte bună :) Găsesc altă sticluţă.

      Ștergere
  4. Uf imi pare rau de moment, buna ideea lui Minnie.

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Cu atata ploaie, nor si fulgere nu am stiut ca tu te-ai auzit. Las ca trece durerea, repede. Pregatesteti celalalt picior, cine stie..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne fereşte să-mi schilodesc şi stângul, bat în lemn :)

      Ștergere
  6. N-ai şi tu treabă de faci duş toată ziua... Nu-i mai bine să dai cu deodorant doar, ca unele dintre pacientele mele? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când va veni seceta din august şi ne va tăia iar apa, atunci voi apela la soluţia pacientelor tale fără voie :)

      Ștergere
  7. Si eu luam inainte la oferta dar mi se par mai slabe calitativ!
    Hmmm ... poate sunt doar ideile mele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred. Sunt la fel, oferta doar le bagă în ochii clientului.
      Dar au fost făcute analize comparative şi a reieşit că în general în ţările Europei de Est aceeaşi marfă e de calitate mai slabă decât în vest.

      Ștergere
  8. :)))) foarte tare asta:)) Am patit si eu ceva similar si de atunci poate sa fie oferta cat de oferta, eu nu iau decat sticla de samponie medie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi n-ai putut să scrii un articol de prevenire? :)

      Ștergere
  9. :)))
    Scuze, dar nu pot sa ma abtin!
    Mie nu mi se intampla sa le scap pentru ca am un scaunel montat pe perete si pun sticlutele si sticloaiele acolo cand le folosesc. Insa mi se intampla in timp ce dansez pt tine la dus, sa dau cu cotul peste robinet, care de fapt e un fel de maner si de pe apa calda, trec imediat pe rece. Atunci sa vezi ce soprana sunt! :)
    Sa ai seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu am râs, sorry ;) Esti draguta cum povestesti toata peripetia :)))
    E nu cumpar niciodata sticle duble, si nici pe acelea care promit doua într-una ... Nu stiu de ce, dar nu am încredere, cu toate reclamele lor frumoase!
    Si eu probez tot ce apare nou :) acum am Garnier Fructis - seria oranj - "Schaden löscher" "cel care combate daunele" :)Mi-am cumparat sampon si crema pentru clatire. Este cu proteine si ulei de amla.
    {din internet: Emblica officinalis, planta originara din India, cunoscuta sub numele de amla, este una dintre cele mai bogate surse de vitamina C. Fructele ei contin minerale, proteine si carbohidrati. Este un antioxidant puternic si neutralizeaza radicalii liberi si astfel se incetineste procesul de imbatranire al organismului. Uleiul de amla, care poate fi gasit in magazinele naturiste, este considerat un tonic perfect pentru parul deteriorat si subtiat.}

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am mai auzit de amla, mulţam pt informaţii :)

      Ștergere
  11. Am si eu o sticla din asta mare :)) Tot de Wash and Go :))
    De cazut nicio sansa, eu nu fac duș ca tine, aș muri sub el. :))
    Adica am duș care se ia frumos in mana si dau eu cu el pe mine nu trebuie sa ma chinui sa stau sub el, ca as muri, cum am spus. Mi-e frica de apa care cade de sus, simt ca nu mai am aer.
    Fa ce-a zis Minnie si va fi OK :)
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ciudată fobie ai, dar măcar scapi de asemenea accidente :)

      Ștergere
  12. Uite, asta e un sampon pe care l-am ratat ca nu mi-a inspirat mare incredere. Nu cumpar la sticloaie ca nu ma impac prea bine cu niciunul si ma plictisesc repede de ceva.Si nu ma spal pe cap in dus, ma spal separat, aplecata peste cada, ca nu suport sa-mi siroiasca apa pe fata. Dar am scapat alte chestii pe degetelele si unghiutele de la picioare si inteleg ce simti. PS-eu nu te-am auzit din Ploiesti, poti sa repeti experienta? (hi,hi)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar de mi se rupe inima să te refuz, nu vreau să repet experienţa :)

      Ștergere
  13. acum înţelegi de ce merge lumea la sala de forţă/fitness?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca să-şi scape greutăţi mai mari pe picioare? :D

      Ștergere
  14. Răspunsuri
    1. Da, eventual cu întăritură metalică la bombeu :))

      Ștergere
  15. Pai eu niciodata nu arunc sticluta mica si tot o umplu din cea mare, ca ma dor bicepsii sa tot folosesc sticloaia. Si eu is inebunita dupa oferte sticloaie+sticluta, dar doar la Head & Shoulder Menthol. De vreo 9 ani inca nu l-am inlocuit, cred ca as lua-o razna daca nu s-ar mai produce.
    Refacere rapida a degetelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei de la Head & Shoulders ar trebuie să te premieze cu o sticloaie pentru fidelitate :)

      Ștergere
  16. Esti fantastica! Ai un mod foarte haios de a povesti si stii atat de bine sa faci haz de necaz... stiu ca daca revin la tine pe blog de fiecare data am sa inchid pagina cu zambetul pe buze... adica... mai intai citesc, ma bine dispui si apoi inchid pagina, ca doar nu pot sta cu degetul pe F5 sa vad cand apare urmatorul articol, are si Tuxie nevoi si trebuie alintata. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa sufăr eu ca să se distreze vizitatorii :D
      Dacă e vorba de Tuxie, înţeleg că trebuie alintată.

      Ștergere