duminică, 30 iunie 2013

Time-out

Ce vine o dată cu 1 iulie? ... Un mic concediu şi musafiri.
Motiv pentru care voi face o mică pauză de blog şi internet, nu ştiu exact cât de mică.

Ca să nu plecaţi de aici cu mâna goală las ceva bun pe masă:




Reţetele le găsiţi la Vixy (muffins cu zmeură) şi la Raluca (cupcakes cu sos caramel si cremă mascarpone). Fetele astea două au un talent fantastic de a chema ploaia în gura vizitatorului care le calcă pragul blogului.
Am de gând să-mi chiunui talentul şi musafirii făcând bunătăţile astea.



Să fiţi voioşi şi sănătoşi şi să ne citim cu drag în curând!

15 comentarii:

  1. Sa ai un concediu placut si niste musafiri tare buni ! :))
    Pe curand! Distractie la maximum!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumim pentru bunătăți. Concediu plăcut. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Te asteptam, relaxare placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa-ti fie bine!
    Concediu placut!;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Concediu as vrea si eu, ca nu mi-a ajuns ziua de ieri. Abia am prins gustul zilelor libere, in care sa nu fac nimic. :))
    Distractie placuta, Andreia! Sa ne opriti si noua prajituri. ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Crezi ca ne ademenesti cu niste prajituri ?? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. nu mă aşteptam să lipseşti atât de dulce

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bunatati, tu relaxeaza cat poti de mult.

    RăspundețiȘtergere
  9. O sa te asteptam cuminti. Pana atunci papam toate dulciurile :)
    Vacanta placuta si distractie la fel!

    RăspundețiȘtergere
  10. Concediu plåcut, vreme frumoaså si multå veselie :-)Multzumim pt. retzete, aratå super bune

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa ne citim cu bine, daca spui tu. Musafirii sa te deranjeze cat mai putin!

    RăspundețiȘtergere
  12. Asteptăm sa-ti plece musafirii că ne lipsesti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul ăsta stau mai mult, adică până la finalul lunii. Dacă mai adaug şi nepoţii veniţi în vizită, mă doare capul :D

      Ștergere
  13. Ce inseamna la tine un mic concediu? :)))))

    RăspundețiȘtergere