miercuri, 19 iunie 2013

MFC 25 - sus, tot mai sus

Aşa ies cu aparatul foto în faţa casei de se minunează vecinii şi eu le spun că de vină e Carmen şi Miercurile ei fără cuvinte.
De data asta am pus obiectivul pe un parapantist:






29 de comentarii:

  1. Da in ce zona se dau parapantistii,ca pe la B.M. e cam strimtorat?
    Faine pozele!
    Mult bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poza asta e făcută în Baia Sprie. Parapantiştii se lansează de pe Igniş sau de pe Mogoşa.

      Ștergere
  2. Ce curaj au oamenii astia. Incredibil. Eu nu as putea sa fac asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. :))
    si parasutistul ce a zis?
    tu stii ca fotografii sunt singurii care-si ating obiectivele ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu l-am întrebat, n-a zis nimic.

      Ha, ha, bună asta cu fotografii :))

      Ștergere
  4. Si bine ai facut! Grozav 'sport'. Eu nu cred ca m-as aventura, dar ii admir pe cei care fac asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Curaj si putina nebunie, ma rog proportiile pot fi si invers :))

    RăspundețiȘtergere
  6. peste fire nu e bine ... dar probabil ca de sus se vede terenul liber. Superba senzatie de libertate, m-ar tenta sa incerc :))
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este loc de aterizare wireless lângă cimitir :))
      Acuma serios, acolo a aterizat pentru că e spaţiu mare liber.

      Ștergere
  7. Si eu as vrea daca m-ar tine unul in brate :) Sau una

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este parapantă dublă - pentru omul cunoscător + amatorul doritor. Se fac lansări lângă Cluj, în Apahida.

      Ștergere
    2. I-am vazut de multe ori :) E frumos sa...ma uit la ei :))

      Ștergere
    3. Şi eu prefer uitatul :)

      Ștergere
  8. Ce ii invidiez pe oamenii astia! Liberi ca pasarea cerului...E un sport minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îi invidiez doar pt că acolo sus e mai răcoare, dar mi-ar fi groaznic de frică să zbor numai cu o pânză deasupra

      Ștergere
  9. Frumos subiectul fotografiilor. Ceva inedit :)
    Cred ca si eu as incerca asa, de curiozitate. Dar cine stie? Pana acum n-am avut ocazia.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu mi s-a ivit niciodata ocazia, dar nu m-as da in laturi sa experimentez. Imi e teama doar ca voi pluti pe cer pana la adanci batraneti, dca nu imi iau si niste greutati in buzunare. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă se opreşte vântul, nu-ţi mai trebuie nici o greutate, te atrage pământul mai repede decât ai vrea :)

      Ștergere
  11. Vreau:( Vreau si eu cu parasuta :( :))

    RăspundețiȘtergere