miercuri, 12 iunie 2013

MFC 24 - înainte ... după

Şi ce dacă ne ia Carmen cuvintele? Ne putem exprima şi prin imagini.
Click pe imagini dacă vreţi să le vedeţi mai mari.

  • românul şi cumpărăturile

  • Baia Mare şi vremea în săptămâna trecută
- Facebook/IloveBaiaMare - foto Sergiu PUŢ

- Facebook/IloveBaiaMare - foto Dan NICHI

  • nepoată-mea şi vizita la bunici


  • eu şi joaca cu hârtiuţele


  • o oarecare cutie de ciocolată


  • voi şi vizualizarea acestui articol

34 de comentarii:

  1. :)) Foarte tare. In special poza cu vremea de la noi. Sa fi fost chiar asa de dracu pe cum e in poze?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, aici lângă mine a trăznit o casă. Nu a distrus casa, dar toată reţeaua electrică s-a fript cu tot ce era băgat în prize :(

      Ștergere
  2. aşa pleacă şi nepoţii mei :)))
    Ca-n ultima fotografie plec de pe blogul tău ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bunicile astea nu te lasă până nu-ţi umflă burta :D

      Ștergere
  3. Faine-s pozele si dragute reprezentarile grafice !
    Cum pe strada Valea Rosie (partea de sus ) am fost mai des,incerc sa-mi inchipui cum s-a vazut furtuna de acolo.
    Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hopaa, eu am locuit pe Valea Roşie câţiva ani. Uneori vara acolo era soare şi în centrul oraşului ploua - se vedea bine linia de demarcaţie între soare şi ploaie.

      Ștergere
  4. Foarte apriga a fost furtuna!
    A plouat sau..?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A plouat, a fulgerat, a tunat, tot tacâmul. Dar n-au fost inundaţii.

      Ștergere
  5. Ultimul desen e relevant!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa stii ca ne-ai nimerit cu ultima poza. :D Zi faina!!

    RăspundețiȘtergere
  7. baia mare si vremea e tare faina ca si joaca cu hartiutele...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E fain să te joci în casă la adăpost de ploaie, dar e fain şi să ieşi să admiri curcubeul :)

      Ștergere
  8. Hahahaha.... toate imaginile mi-au placut! :) ultima e cea mai cea!
    Te pup Happy WW!
    ☆★☆★☆★☆

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasă furtună în fotografii, dar numai în fotografii.
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect. :)
      O zi frumoasă şi ţie şi nepoţilor!

      Ștergere
  10. In mod sigur asa arata fata mea dupa ce am vazut cutia cu bomboane. Teribila furtuna din Baia-Mare1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Presupun că e vorba de cutia plină cu bomboane cea care te face să zâmbeşti :)

      Ștergere
  11. Ai dreptate in toate pozele, insa in ultima cel mai mult. Eram botoasa si acum am un zambet pe buze. Multam!
    Iar joaca ta cu hartiutele e chiar faina. Imi place ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ai zâmbit, înseamnă că scopul articolului a fost atins :)

      Ștergere
  12. Mi-au placut toate foarte mult. Efectul e chiar cel scontat :)) Adica chiar mai de efect a fost fiindca nu dar zambete mi-ai smuls :)
    O seara frumoasa, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
  13. M-a cucerit curcubeul, te invidiez pentru timpul pe care il ai pentru "mesterit", iar despre cumparaturi... Se pare ca ori va trebui sa muncim muuult mai mult, ori punga va fi din ce in ce mai mica. Despre ultima fotografie au spus toti, asa ca eu ma abtin.
    Zile fara ploi sa fie la tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am putea munci mai mult, dar ar fi de ajutor şi scăderea cursului euro sau a taxelor incluse în preţ.
      Fără ploi să fie, dar mă tem că încă nu :)

      Ștergere
  14. Reprezentările grafice sunt foarte inspirate. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Toate imi plac, fiecare iti da o stare diferita. In Mangalia in majoritatea datilor, cat am locuit acolo, cand ploua era seara, noapte si nu deranja pe nimeni, nu tu mana plantelor sau sa-ti strice ziua de plaja. Ce bine ar fi sa se intample asta de fiecare data.. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ar trebui să facem o petiţie privind perioada, durata şi intensitatea ploilor :D

      Ștergere
  16. In ultima imagine, cu siguranta, m-ai reprezentat pe mine! :)))

    RăspundețiȘtergere