miercuri, 5 iunie 2013

MFC 23 - aseară ţi-am dat mărgele

Zice ploaia către soare:
Doar eu dau ierbii mărgăritare




Mai multe imagini găsiţi unde altundeva decât la Carmen

27 de comentarii:

  1. Asa margelute as purta si eu...:)
    Da pe mine ploaia ma mureaza din cap pana-n picioare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ne mai lase ploaia, ca deja m-am satura pana peste cap de ea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate, n-are de gând să ne lase :(

      Ștergere
  3. Foarte proaspete margaritarele ploii!
    Pacat ca nu le poti insira pe-o ata! :))
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De asta trebuie fotografiate imediat :)

      Ștergere
  4. La noi mărgelele au venit într-o răpăialăăăă... de-au culcat toţi gâţii în cale ! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu m-as supara sa primesc zilnic asemenea margele. Uite asa o poza mi-ar placea sa am pe desktop, sa ma intampine dimineata. Mi-ar da senzatia ca sunt in iarba, la aer curat. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur poţi găsi poze ploioase bine realizate pt desktop :)

      Ștergere
  6. Ce frumos au fost surprinse picaturile de ploaie :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ia uite cât de frumoase sunt picăturile de rouă ....Plus o poezie frumoasă!

    Verde și apă - vara perfectă pentru mine!

    O zi frumoasă, Andreia! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi ne-am cam săturat de apă, verdele poate să rămână

      Ștergere
  8. Ploaia este darnică şi îşi împrăşie mărgelele peste tot.
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow! Ce siraguri splendide de margaritare!
    Nu stiu unde ai gasit asemenea minunatii dar te felicit! Excelente fotografiile!
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am găsit ieri dimneaţă în grădină. A fost musai să le fotografiez, în ciuda udăturii :)

      Ștergere
  10. Și ce mărgele frumoase...Postarea ta îmi aduce aminte de o poveste din copilărie : Coronița de rouă.
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce e drept are si ploaia frumusetile ei...si asta este una dintre ele:)
    Foarte reusite pozele :)
    O seara frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce se mai bucura iarba de atata umezeala!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mda, sunt atat de frumoase aceste margaritare ca nu gasesc cuvinte. Multumesc de prezentare.
    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte reusite fotografiile, felicitåri :-). La mine au tuns iarba inainte cu 15min. de a incepe ploaia, iar acum admiram pescårusii, care in pofida ploii cautå pe pajistea tunså dupå ràme, semintze...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Înseamnă că staţi aproape de mare, ce fain!

      Ștergere
  15. Frumaosă dar trecătoare frumusețe :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De asta trebuie s-o apreciem la timp :)

      Ștergere
  16. ce de siraguri! Titlul deosebit de inspirat!
    superbe momente ai surprins cu aparatul tau de fotografiat! nu doar ca ai obiectiv bun, ai chiar si ochi de artist!
    O minunata zi de joi iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, mă lauzi mai mult decât e cazul :)

      Ștergere