marți, 25 iunie 2013

Meloman pentru o zi

După un week-end prelungit în urma căruia m-am ales cu o febră musculară de groază (altă poveste), să ne odihnim un pic cu o îngheţată şi o melodie.



Melodia Carlei Bruni - "Quelq'un m'a dit", melodie auzită în reclama la îngheţata Carte d'or.


Fiind vorba de îngheţată, m-aş fi aşteptat la o melodie mai fresh şi mai săltăreaţă, dar la febra musculară pe care o am, e numai bine.

Mai multe melodii şi mai multe ritmuri găsiţi la Sorin.

20 de comentarii:

  1. Inghetata :D As manca acum vreo 2-3 globuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine suna weekend-urile astea prelungite :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce voce are! Uite ca pana acuma nu am auzit-o cantand, dar imi place :D plus o inghetata....merge bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Canta bine, mai bine decat ma asteptam!:)

    O zi frumoasa iti doresc!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru inghetata chiar ar merge ceva mai ritmat, dar avand in vedere ca e un fundal de reclama e ok :p

    RăspundețiȘtergere
  6. Carla cântă bine în general... febră musculară? Ce-am pierdut?

    RăspundețiȘtergere
  7. Oh da, o stiu si ma topesc ca inghetata cu gandul la una ascultat piesa asta. E faina :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu sunt mare fan al inghetzatei, dar vocea Carlei imi place :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. bai! eu am inghetata in congelator!! acu' mi-am amintit....:))
    vrei? hai cu mine la o inghetata....

    RăspundețiȘtergere
  10. Dacă vei face mai multă mișcare ... febra o să te ocolească. O seara bună! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştiu că mişcarea e soluţia, dar .... vai de picioarele mele :(

      Ștergere
  11. Daaa ,suna bine ar vocea Carlei!
    Si am si inghetata!

    RăspundețiȘtergere
  12. Alegerea perfecta, o îngheţată şi o melodie!
    O noapte senina !

    RăspundețiȘtergere
  13. Stii ce e interesant? Ca la tine, la postarea de genul acesta, intru ca sa mai vad despre ce reclama e vorba. Ca nu sunt deloc la curent cu ele. :) Nici pe asta n-o stiam.
    O seara frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ţi-am stârnit o curiozitate :)
      Asta e o reclamă mai veche, nu e acum la tv.

      Ștergere
  14. Rar mi se intampla sa retin numele sortimentelor de inghetata. Daca are cacao, ciocolata si nu este prea grasa, orice inghetata e la fel de buna. :))

    RăspundețiȘtergere