marți, 18 iunie 2013

Meloman pentru o zi


A venit vara cu tot arsenalul, vine şi vacanţa, ocazie numai bună să visăm la verile de la ţară.


Această melodie a celor de la Pasărea Colibri poate fi auzită şi în reclama la berea Timişoreana

Mai multe melodii pentru o zi de marţi sau pentru o vară întreagă găsiţi la Sorin.


25 de comentarii:

  1. In general toata lume uraste reclamele! Tu vad ca le iubesti! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da :)
      Am avut un curs la facultate despre reclame, a fost printre cele mai interesante.

      Ștergere
  2. Copilaria mea frumoasa a fost vara la tara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu am amintiri de la bunici. Ne adunam copii din toată ţara în fiecare vară, tot satul vuia :D

      Ștergere
  3. Timişoreana nu-mi place, dar Pasărea Colibri merge :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine că te-am nimerit cu una din două :)

      Ștergere
  4. Ii iubesc! Vocea lui Pitis ma urmareste si acum! Baniciu... ce indragostita eram de el in liceu!
    Faina alegere!
    Te pup. O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am nimerit din greşeală recent pe Teleenciclopedia şi i-am auzit vocea - e una din vocile de neuitat.

      Ștergere
  5. Doamne, ce mai recitam poezia asta! Este pusa la fix pe muzica. Mi-a placut mult de cand am auzit-o prima data.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Întradevăr melodia se potriveşte cu versurile şugubeţe :)

      Ștergere
  6. Faina alegere! Vacantele la tara erau de poveste! Acum mai am tara dar nu mai sunt bunicii...
    Sa ai seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  7. Oare cei de la Pasarea Colibri cum de nu s-au batut intre ei sau cu managerul? Asta e muzica adevarata si ei sunt adevaratii artisti.

    RăspundețiȘtergere
  8. E foarte frumoasa alegerea ta de azi!
    Mergesi berea ca e caldura mare , merge si Pasărea Colibri! :)
    O seara cât mai placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acum nu mai scăpăm de căldura mare :)

      Ștergere
  9. Există şi o variantă cântată de Tudor Gheorghe (aceleaşi versuri, altă melodie), dar n-o găsesc pe youtube. Aş fredona-o eu, dar mi-i teamă că ţi-aş alunga vizitatorii. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiam că mai există o versiune a lui Tudor Gheorghe. Am s-o caut şi eu.

      Ștergere
  10. Să fie o vară frumoasă, cu veselie muuuultă, la țară, la mare, la munte și pe unde se află fiecare. :) :) :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici n-am observat reclama desi Timisoreana imi place :))
    Verile mele sunt ca la tara.
    N-am la ce visa, ce ma fac?? :))

    RăspundețiȘtergere
  12. A trecut destul de mult timp de cand nu am mai ascultat Pasarea Colibri. Tot pe un blog s-a intamplat ultima data (poate chiar la tine?).

    RăspundețiȘtergere
  13. Ehehehe, cum sunt fan Timisoreana cum sa nu stiu melodia asta?:))

    RăspundețiȘtergere