sâmbătă, 1 iunie 2013

HW 20 - să fim copii ...

pentru încă o zi sau pentru un happy weekend.




La ora de desen un copil desena un îngeraş. Vine învăţătoarea, priveşte desenul şi întreabă:
- Ce desenezi acolo?
- Un îngeraş.
- Cu trei aripi? Unde ai văzut tu un îngeraş cu trei aripi?
- Dar dumneavoastră unde aţi văzut cu două aripi?


- Cum îi merge noului tău frăţior, Mihai?
- Lui îi merge foarte bine, dar mă tem că mama are de gând să-l vândă
- Cum aşa?
- Îl cântăreşte în fiecare zi ca şi tata porcul.

- www.nhs.uk -

În noaptea aia s-a luat curentul... Şi pentru că au fost multe cazuri de urgenţă, la chemarea făcută la 911 a venit un singur paramedic. Casa era în totală beznă când paramedicul i-a cerut fetiţei de 3 ani să ţină în mână lanterna deasupra mamei ei, ca să aibă suficientă lumină să poată să o ajute pe mama ei să dea naştere micului ei frăţior. 
Cu multă sârguinţă, fetiţa a făcut tot ce i s-a cerut. Şi în scurt timp s-a născut frăţiorul ei. Paramedicul l-a ridicat de picioruşe şi i-a dat o palmă micuţului să-l facă să pliângă şi să-şi cureţe astfel plămânii. Şi imediat bebeluşul a început să ţipe. 
Apoi paramedicul i-a mulţumit fetiţei pentru ajutorul ei şi a întrebat-o din curiozitate şi o oarecare grijă pentru psihicul fetiţei… ce crede ea despre ceea ce s-a întâmplat? Fetiţa a răspuns prompt şi cu atitudine:
-N-ar fi trebuit să se bage acolo de la bun început! … Merita să mai capete încă una!!!


- www. perusals.files.wordpress.com - 

În avion un domn şi o fetiţă. Domnul zice:
- Ce-ar fi să stăm de vorbă? Se pare că timpul trece mai repede conversând.

- Bine, zice fetiţa închizând cartea pe care abia o deschisese, despre ce aţi dori să vorbim?
- Păi, zice domnul, o temă interesantă ar fi despre fizica atomică, nu crezi? şi surâde superior.
- De acord, dar întâi vreau să vă întreb ceva: O vacă, un cal şi o oaie mănâncă acelaşi lucru - iarbă, dar oaia face nişte biluţe, vaca o plăcintă, iar calul nişte mingi uscate. Cum vă explicaţi fenomenul?
- Habar n-am, zice domnul, minunându-se de inteligenţa fetiţei.
- Atunci cum vreţi să vorbim de fizica atomică dacă nici despre căcat nu ştiţi nimic???


Un om cade de pe o schelă...Singurul martor la accident este un copil. Un poliţist vine şi-l întreabă:
- Copile, de ce a căzut omul ăla de pe schelă?
- Pentru că a vorbit urât
- Cum adică? Ce a spus?
- Măi afurisit de copil, nu mai scutura schela!!!

- Facebook -


"Un copil poate oricând să-l înveţe pe un adult trei lucruri: cum să fie mulţumit fără motiv, cum să nu stea locului niciodată şi cum să ceară cu insistenţă ceea ce îşi doreşte" - Paolo Coelho


Să aveţi un weekend copilăresc! big hug


"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 21."

30 de comentarii:

  1. :))=)) Sa fim copiii pana la final. Iar cand e nevoie sa fim adulti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esenţial este să ştim când să fim copii, şi când să fim adulţi :)

      Ștergere
  2. Sa-ti ramana sufletul la fel de inocent ca al unui copil! >:d<
    Happy Weekend! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani tiútutror copiilor! la multi ani adultilor cu suflet de copil!
    Sa ai un weekend minunat! :) super bancurile :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Copiii spun lucruri trasnite... Amuzante bancurile, toate.
    La multi ani cu aceasta zi a inocentei. HW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Copiii sunt un exemplu excelent de cum sa vezi adevarul gol-golut. Si sa-l spui de-a dreptul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow! Ce frumos! Copiii sunt definitia nevinovatiei. Cel putin in primii anisori :)
    Glume frumoase, bune, care ne-au binedispus pe toti. Le-am citit in casa, chiar acum, desigur :)
    Chiar ne-am copilarit azi cu totii! Multumiri pentru urare! E perfecta! :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, azi chiar am dat toţi în mintea copiilor :))

      Ștergere
  7. :)) haios! îmi plac copii cu atitudine! (numai în glume, bineînţeles!)
    o seară frumoasă, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie îmi plac copiii cu atitudine, dar bine că nu sunt învăţătoarea lor :D

      Ștergere
  8. Haide că îmi place: a 3 a pilula de ras pe ziua de azi ...Eu nu plang, vreau să râd cât mai mult ...și chiar am râs la glumele tale. Mulțumesc.

    La mulți ani tuturor copiilor de toate vârstele!

    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi ei vreau să râdem cu toţii cât mai mult :)

      Ștergere
  9. Aia cu paramedicul si nasterea e bestiala!Tot e mai bine decat ce mi-a zis mie un ciutan cand i-am zis ca nu-i mai dau surioara acasa daca nu-i place de ea si el s-a incruntat la mine:'daca-ti dau eu doua shute-n c*r!":)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ai parte de faze din astea în direct :))

      Ștergere
  10. Weekendul se cam apropie de sfârşit. Să ai o duminică plăcută şi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  11. :))
    Un weekend placut si fara ploaie. Daca vine, poti s-o retii putin....eu nu prea am timp de ea ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am reţinut-o, dar nici n-a venit :))

      Ștergere
  12. :))
    Cat m-am mai amuzat azi! Cred ca ziua copilului ar trebui sa fie mai des!
    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau am putea noi să scriem bancuri cu copii mai des, sunt o sursă inepuizabilă :)

      Ștergere
  13. Minunate toate!
    Cel cu schela si fata copilului de mai jos e preferata mea! Weekend placut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puştiul ăla are o faţă tare intimidantă :))

      Ștergere
  14. Sunt foarte inteligente raspunsurile pe care la da copii.

    RăspundețiȘtergere
  15. Coelho are mare dreptate cu citatul din incheiere! Bancurile sunt foarte bune:)) si fetita are dreptate, frac'su nu trebuia sa se bage acolo de la inceput=))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai degrabă e de vină taică-său decât frate-său :D

      Ștergere
  16. Azi chiar mi-am făcut de cap! M-am dus la restaurant ca să mănânc tort de biscuiţi şi să beau limonadă!... :))))

    RăspundețiȘtergere
  17. Hai ca m/am distrat inainte de culcare :))

    RăspundețiȘtergere