duminică, 9 iunie 2013

FFFB 9 - şi se duse

Anastasia ne provoacă să povestim ceva frumos văzut, auzit sau făcut  în săptămâna tocmai încheiată. 

Ei bine, în cazul meu singurul lucru pozitiv de spus despre săptămâna trecută este "bine că s-a terminat". Şi atât.

Din fericire, pe lumea asta există oameni mai deştepţi şi mai talentaţi care pot crea frumos chiar şi din simpla şi inevitabila trecere prin timp şi prin viaţă.

Vă las pe mâna lor happy

"Ce-am fost cândva azi nu mai sunt...
Dar ce sunt azi îmi pare rău
Că n-am putut să fiu mereu -
Acelaşi cântăreţ cu chip de Sfânt.
Când am urât am fost iubit,
Când am iubit am fost urât...
Şi-n viaţă n-am cântat decât
Romanţa Celui răstignit.
Tot ce-am sperat rămas-a vis,
Şi-am dobândit ce n-am visat...
Dar ce-am fost ieri am şi uitat -
Un titlu de volum nescris...
Şi-azi, dacă sunt un chip de Sfânt,
Aşa m-a vrut, pesemne, Dumnezeu -
Să fiu tot altul... Şi să-l cânt mereu
Pe cel ce-am fost cândva, dar nu mai sunt..."
Ion Minulescu - "Cântecul unui om"

Şi inegalabilul Frank Sinatra

O săptămâna mai bună tuturor! big hug


16 comentarii:

  1. oooo! il iubesc pe Frank Sinatra! superba melodie ai ales pentru azi! versurile poeziei sunt deasemenea deosebite, frumoasa alegere!
    Si eu am incheiat o saptamana grea si zic "bine ca s-a dus!" :))
    Sa ai parte de o duminica minunata si de o saptamâna cât mai placuta! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper că ai început o săptămână mai bună :)

      Ștergere
  2. :) Mă bucur şi eu că s-a încheiat pentru tine, dacă următoarea va fi spre mai bine!
    Minulescu este unul dintre preferaţii mei, ca şi Sinatra.
    Te pup cu drag, o săptămână mai bună decât trecuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minulescu şi Sinatra, şi artiştii în general, ne îndulcesc zilele.

      Ștergere
  3. Poi daca saptamana asta a fost naspa, tre sa ai incredere ca urmatoarea va rupe tiparele :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau ca n-a fost chiar cea mai buna sapatamana dar asta este viata. Uneori nu primim mai nimic din ceea ce ne-am dori si poate ca am merita. Stralucita n-a fost nici pentru mine dar cate ceva bun tot s-a mai intamplat.
    Imi place Minulescu, e printre putinii poeti foarte muzicali care imi intra si mie in urechi si ochi. Fiindca eu nu-s deloc cu poezia, cred ca am mai spus-o.
    iti urez sa ai o saptamana viitoare mai altfel! De care sa fii multumita si sa-i spui: Mai stai! :)
    Noapte buna, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doresc pentru amândouă zile care să mai stea :)

      Ștergere
  5. Si pentru mine a fost o saptamana grea. Si se anunta una la fel.
    Am avut si surprize frumoase dar...prea putin soare :)
    Cand e soare trec mai usor peste orice

    Sa ai zile senine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi pe mine mă mobilizează soarele.
      Sper totuşi să nu fie săptămâna ta chiar aşa cum se anunţă :)

      Ștergere
  6. Eu o voi tine cu saptamani grele pana in august, noroc ca mai citesc si mai aud lucruri frumoase ca cele pe care ni le arati tu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu, tu ai tras cartea nenorocoasă, dar la cât de repede zboară timpul, să vezi că imediat e august :)

      Ștergere
  7. O saptmana reustita, Andreia! Muzica lui Sinatra e o incantare pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe mine nu m-a prins microbul cu reclamele. Mai mult, in general cred ca daca unui produs i se face multa reclama trebuie sa ne punem intrebarea: de ce? Marea majoritate sunt reclame mincinoase, cred ca stii si tu.
    Saptamana buna? Saptamana rea? Pana suntem sanatosi, toate sunt bune, crede-ma! A fost grea si a mea, dar au fost altele si mai grele, asa ca... Intotdeauna se poate si mai rau!
    Zile frumoase sa-ti fie, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine reclamele sunt nişte mini+filme si mi se pare interesant sa văd cât sunt de originale, ce au deosebit, cât de bine prezentat e produsul etc.
      Ai dreptate - cât suntem sănătoşi, e de bine.

      Ștergere