duminică, 2 iunie 2013

FFFB 8 - fetruială

Ca în fiecare duminică, Anastasia ne provoacă să povestim ceva frumos văzut, auzit sau făcut în săptămâna tocmai încheiată.

În nordul îndepărtat maramureşan a fost o săptămână ploioasă şi răcoroasă, pe care Bacovia ar fi iubit-o, dar care mi-a tăiat tot cheful de a scoate nasul pe afară. Aşa că am stat mult în casă şi am avut spor la meşterit: am făcut şi multe felicitări, dar şi diverse chestii din fetru:
  • gentuţă pentru cosmetice/farduri


Pe ambele feţe arată la fel.
  • agrafe


  • flori pe care vreau să le prind pe o bentiţă elastică. Mi-ar place să găsesc una vişinie ca aţa din mijloc.


Şi pentru că azi şi-a arătat în sfârşit soarele faţa, mi-am ogoit pofta de îngheţată în locul unde se află cea mai bună îngheţată din oraş - Buonissimo. Dacă veniţi vara prin Baia Mare trebuie să treceţi pe aici.
-www.afaceribaiamare.ro - 

Offf, că mâine-i iară luni!


24 de comentarii:

  1. Foarte draguta e posetuta pentru farduri.Inveseleste instant

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poşetuţa înveseleşte, fardurile înfrumuseţează - e perfect :)

      Ștergere
  2. La inghetata as fi prima! Am fost in Baia Mare dar nu am stiut :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eşti la doi paşi, poţi oricând veni. Dai un beep înainte :)

      Ștergere
  3. Simpatice chestiute te pricepi sa faci. Esti talentata... Felicitari! Dar cu inghetata mi-ai facut o poftaaaa... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chestiile din fetru sunt fain facute! :))
    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai ce dragute sunt. Te invidiez pentru rabdare si talent.
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoase sunt toate lucrusoarele ce ies din mainile tale! felicitari!
    Inghetata... hmmmmm!multumim :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cea mai buna inghetata din oras :) Ieri nu a ploua, dar ne-a tot amenintat...

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună dimineaţa! :)
    Să lucrezi ceva care să-ţi facă plăcere - cred că e cel mai frumos "moment" în viaţa cuiva. Indiferent de vreme!
    Mă bucur foarte mult pentru tine!
    Cât despre îngheţată... arată ... wow! O prefer totuşi pe cea de casă, sper că nu te superi :)
    O săptămână frumoasă, draga mea Andreia, cu mult spor şi veme ceva mai caldă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă supăr că o preferi pe ce ade casă. Şi mie îmi place făcută în casă, dar nu e atât de diversă.

      Ștergere
  9. Foarte frumoasa floarea de pe posetuta de farduri. Si cele de pe agrafe. Si toate :)) Ca toate imi plac.
    Vreau inghetata de cacao :)
    Observ ca-i bataie pe ea, e cea mai consumata si in imaginea ta :))
    O saptamana minunata sa ai!

    P.S. - Am intrat de azi-noapte dar am fost foarte obosita incat n-am mai resuit sa scriu nimic...m-am trezit cu laptopul in brate. Dormeam. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, eşti caz grav rău :))
      Cea mai bună, în opinia mea, e îngheţata Ferrero Roche, ca ciocolata omonimă. Ieri nu aveau deloc :(

      Ștergere
  10. îţi prinde bine ploaia, ai şi timp şi creativitate :D

    RăspundețiȘtergere
  11. E luni si uite ce pofta nebuna mi-ai facut cu ultima poza. :((

    RăspundețiȘtergere
  12. de cand ma chinui si eu sa pac o inghetata! acum cu siguranta o sa se si intample :P
    tare dragute lucrarile...

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoase creațiile tale. Felicitări din nou. O seară plăcută. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Pleca Ionut acum doi ani intr-o tabara si m-am gandit sa ii fac o borseta in care sa isi bage deodorantul, chestiile de mascul pentru barbierit etc. Si acum zace pe undeva, nebagata in seama, desi mie mi s-a parut tare haioasa, in forma de triunghi de piramida, cu fermoare. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, trebui urecheat: tu ai muncit pt el şi el s-o lase nebăgată în seamă!

      Ștergere
  15. La îngheţată nu m-aş băga, că m-ar durea gâtul, dar nişte clame de-alea mi-aş prinde-n păr, să-nfloresc zilele posomorâte. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, aici la mine sunt doar zile posomorâte. Devin meteosensibilă :(

      Ștergere