duminică, 16 iunie 2013

FFFB 10 - kind of magic

Zice Anastasia că "FFFB este o provocare pe care o lansez la sfârşit de săptămână tuturor celor care doresc să împărtăşească cu ceilalţi un moment frumos, trăit în timpul săptămânii - fotografiaţi şi postaţi / povestiţi şi ilustraţi."


Şi apoi tot ea mi-a dăruit în această săptămână un moment frumos - un blog award pentru creativitate:

Mulţumesc foarte frumos şi îl dăruiesc mai departe Aurorei, care ştie să se joace cu hârtia în fel de fel de feluri spectaculoase.

În al doilea rând aş vrea să vă recomand cel mai recent film văzut la cinema - "Now You See Me", tradus "Jaful perfect", în regia lui Louis Leterrier, cu Jesse Eisenberg, Isla Fischer, Woody Harrelson, Mark Rufallo, Morgan Freeman.

Este vorba despre un detectiv şi o agentă Interpol care sunt pe urmele unei echipe de magicieni ce jefuiesc bănci în timpul reprezentaţiilor lor şi dăruiesc banii publicului. Evident în spatele show-ului şi a trucurilor există alte explicaţii şi motivaţii, unele destul de previzibile. Dar magia rămâne.

Iată mai jos trailerul acestui film:




O săptămână magică tuturor! big hug

22 de comentarii:

  1. am vazut filmul si daaaa, mi-a placut si mie mult! :) (îl ador pe Morgan Freeman)
    te pup. Seara faina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Morgan Freeman e unul dintre cei mai buni actori :)

      Ștergere
  2. Felicitari pentru premiu, il meriti cu varf si indesat!
    Doamne da sa se inspire si magicienii de pe aici!
    Gata cu ploile, asa ca iti doresc o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi să fim noi în public când magicienii distribuie banii :)
      Gata cu ploile, destul au fost!

      Ștergere
  3. Am ajuns şi eu acasă...
    Mă bucur că-ţi place :)
    Filmul pare captivant, îl caut şi mă uit la el săptămâna aceasta. Mulţumesc pentru recomandare.
    O săptămână uşoară şi frumoasă, draga mea ! pup
    noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur că-mi place, mersi încă o dată :)

      Ștergere
  4. felicitåri pt. premiul bine meritat. Filmul l-am våzut si mi-a plåcut mult, mai ales cå o are in distributzie pe Isla F. si Morgan F.:-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie îmi place şi Jesse Eisenberg. prima dată l-am văzut în filmul despre Facebook.

      Ștergere
  5. Aaaa, super! E de vazut..;)
    Il ador pe Morgan!
    Multumesc de recomandare.....

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am auzit de film, cred ca e bun pentru weekendul urmator... Albinuta din poza cu premiul te defineste cu prisosinta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ieri am vazut si eu trailerul. Pare interesant, astept sa iasa pe BluRay, acesta nu merita sa fac o plimbare pana la cinema.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc si eu pentru recomandare, filmul asta e si mai ”artistic”. E trecut pe lista :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca a sosit momentul sa merg la spectacolele magicienilor. Nu se stie niciodata cum da noroc peste om si ajung toti sa se mire ca viata bate filmul. :))
    Felicitari pentru premiu, il meriti din plin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am fost, dar n-am primit bani, ci am dat pe bilet :(

      Ștergere
  10. Nu cred sa ajung sa-l vad dar prezenta lui Morgan Freeman in distributie e o garantie ca filmul merita atentia. Imi place mult cum joaca. :)

    RăspundețiȘtergere