joi, 6 iunie 2013

Cugetarea zilei - surâsul unui câine

"Câinele - singura vieţuitoare care a dus la perfecţiune vocaţia prieteniei." - Vasile Ghica

"Nu există câine atât de trist încât să nu dea din coadă când îşi vede stăpânul" - proverb chinezesc

"Pentru câinele lui, fiecare e un Napoleon." - Aldous Huxley

"Dintre un om şi un câine, când eşti la pământ, câinele te va recunoaşte." - Tiberiu Petre

"Putem judeca inima unui om după felul în care acesta tratează animalele." Immanuel Kant

"Surâsul unui câine stă în coadă" - Victor Hugo

"Un câine poate exprima mai mult cu coada sa într-o clipă decât stăpânul cu gura într-o oră" - ?

Proiectul handmade al zilei este un suport de chei făcut la erere. Cererea era să aibă fond roşu şi să-l includă pe respectivul căţel:







21 de comentarii:

  1. Ce tare arata suportul asta. Deci foarte meserias :) Sa stii ca tata ma tot bate la cap cu ceva suport. O sa ii arat ce ai facut si daca ii trebuie ceva revin si eu cu o comanda.

    RăspundețiȘtergere
  2. Creatia ta este frumoasa, dar zau daca inteleg rolul unui suport de chei! Am avut si noi unul pe aici, dar nu a fost folosit nicio data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine e foarte util, nu mai căutăm cheile peste tot când plecăm de acasă.

      Ștergere
  3. Phii, ce-nseamnă să n-ai ochelarii la tine!
    Am citit în loc de : "Surâsul unui câine stă în coadă", "Succesul..." Deşi nici aşa cum am citit eu nu sună chiar rău. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Oricum, datul din coadă e esenţialul

      Ștergere
  4. foarte fain ti-a iesit!
    sa inteleg ca e catelul familiei ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, cineva a vrut să-l fac ca să-l dea cadou. E căţelul celei care l-a primit.

      Ștergere
  5. In loc de suport de chei nu poti face un suport cu magnet pentru lasat biletele cu mesaj?
    E foarte reusit proiectul tau!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut şi cu magneţi nişte modele. :)

      Ștergere
  6. M-am întristat citind. Mi-am pierdut de curând căţeluşa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( Pentru tine, trebuia să pun "interzis" la intrare.

      Ștergere
  7. Chiar este fain suportul :-) si dacå avea 7-8 agåtzåtori mergea si la mine :D Eu am unul simplu din inox si de aceea este ascuns

    RăspundețiȘtergere
  8. Ştii foarte bine că şi suportul iniţial mi-a plăcut mult, acum îmi place cu atât mai mult cu cât are şi un câine :D Din păcate, pe Blackie n-o mai am şi-ar fi aiurea să pun o poză cu ea, dar mă gândesc să-ţi comand şi eu un suport.... personificat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate când îi vei găsi un înlocuitor lui Blackie :)

      Ștergere
  9. "Dintre un om şi un câine, când eşti la pământ, câinele te va recunoaşte." Asta e chiar adevarata. Si foarte trista...

    Frumos suportul mai ales ca are acolo si un catelus :) De aceea aceste frumoase cugetari despre catei :)
    Noi nu prea avem chei, si care sunt stau toate in usi. Casa nu ramane singura aproape niciodata :)

    O zi minunata, Andreia draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare casă cu obiceiurile ei - la noi rămâne mult singură. Adică, doar cu Horthy :)

      Ștergere
  10. Ce dragut e!Ar putea fi si....suport de rujuri ;)

    RăspundețiȘtergere