joi, 20 iunie 2013

Căldură mare, mon cher

După ce am dat ca fraiera la KFC 6,50 lei pe un păhărel de mojito (= apă + gheaţă + felii de lime + mentă + zahăr), m-am deşteptat.

Am tăiat o lămâie felii, am tosănit-o cu 2 linguri de miere şi frunze de mentă mărunţite din grădină.


Am adăugat apă de izvor (o dată pe lună mergem la munte sus pentru asta), gheaţă din congelator şi ceva roşu anti-deochi. winking

Mojito perfect la superpreţ!

Nu ştiu cum l-aş convinge şi pe Horthy să bea din ăsta că, sărmanul, e lăţit pe jos de căldură.



Acuma cu laringele răcorit am o dilemă - de ce blogurile lui Alice (http://aliceee-traveler.blogspot.ro/) şi Liviu Bimba (http://abbilbal.blogspot.ro/) nu se actualizează cu cel mai recent articol, aşa ca toate celelalte?

Am păţit aşa şi cu blogul Anastasiei, dar l-am şters din blogroll, l-am readăugat peste ceva minute şi s-a dat pe brazdă. Dar astea două se încăpăţânează să afişeze articole scrise cu luni de zile în urmă. Ce să fac?

Beţi un mojito homemade şi daţi-mi o soluţie, vă rog. 


33 de comentarii:

  1. Habar n-am ce are, am intrebat multa lume dar nu am primit nici un raspuns concret!
    :((( Poate ma ajuta cineva de aici ....
    Mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreia, nu vad nicio solutie....si la mine e la fel-la Aliceee

      Ștergere
  2. Mojito. Sa stii ca nu m-am incumetat veci sa fac acasa. Nu stiam cum se prepara ;)) Acum, mi-ai dat o idee de bautura racoritoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În mod obişnuit are şi alcool, dar pe căldura asta e perfect aşa.

      Ștergere
  3. Ii spui ca nu are voie si sigur o sa doreasca sa isi vare mustatile!Dupa ce ii da de gust nu o sa mai prinzi tu nimic. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adică tu spui să fac experiemente de psihologie inversă cu el :D

      Ștergere
  4. Delicios! Mi-ai facut o poftaaaaaa!
    Eu sunt la serviciu... in birou avem 28 grade si imi vine sa ma intind pe jos, ca Horthy al tau! Dar afara... ooooo! Frige aerul!
    PS: Pandhorei i-a ramas blocat blogul la o postare, mai bine de o luna! Nu s-a putut face nimic! Apoi s-a redresat ca si cand n-ar fi fost niciodata nimic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Horthy îşi permite să stea întins cât vrea, noi însă nu putem :(
      O fi un bug care nu ţine de noi.

      Ștergere
  5. pai daca de data asta.....stai sa mai iau o gura....ziceam, ca daca de data asta nu functioneaza....buna draga bautura asta a ta, mai ai? :))
    ziceam ca daca de data asta nu functioneaza inseamna ca problema e la ei. au de facut ei vreun updates ceva...
    ce m-am racaorit! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce ai facut? Ai "tosănit-o"? M-am strambat de ras si acum imi este si mai cald!
    Soacra mea foloseste asa expresii! :)))))
    Este de la googo, de nu actualizeaza, se pregatesc cred pt schimbarile de pe 1 iulie! Cine stie?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am folosit un verb cu culoare locală :D
      Ah, da, am citit la tine despre ceva schimbări neplăcute. trebuie să mă mai informez despre asta.

      Ștergere
  7. O bautura racoritoare si foarte fresh. Multumesc pentru bautura. In Londra nu-i chiar asa mare caldura, e tocmai potrivit, dar mojito asta merge oricum. Ma uit la poza cu pisoiul ala si imi vine sa ma tolanesc si eu asa, la soare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gradele astea ar trebui adunate şi împărţite la toţi în mod egal şi să iasă un 25-26 grade pentru toată lumea

      Ștergere
  8. Cu siguranta e buna chestia aia, dar raman la apa minerala si Cola (separat). Cat despre caldura... Incep sa ne fiarba ficatii! Imi doresc cate o ploaie mica in fiecare noapte! Si Cola sufera din cauza temperaturilor, iar plimbarile sunt intr-un ritm infernal de lent! Pupam pe Horthy cel lesinat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Votez şi eu cu o ploaie mică per noapte.
      Horthy cel leşinat e fâstâcit de la pupici :D

      Ștergere
  9. Ei, da ti-a iesit apetisant intr-adevar, dar sa stii ca si eu dau bani si iau din fast-food prostioare pe care as putea sa le fac acasa, cum ar fi amaratele alea de salate sau ceaiul. Nimic nu se compara cu lucrul luat de-a gata! Cu mojito mi-ai adus aminte de inghetata Mojito de la Nestle...era anul trecut, am mancat o tona si acum n-o mai vad! Jale mare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mai comod luat de-a gata, dar comoditatea costă.
      Nici n-am ştiut că a fost şi îngheţată. Poate apare din nou vara asta, dacă a fost la căutare anul trecut.

      Ștergere
  10. Lămâi am; gheaţă, se face; miere, estem; apă filtrată, din bleşug; mentă, în grădină, căcă... scuze: suficientă; mâţă, aşijderea. Ia să m-apuc io de treabă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu te pot ajuta, dar mulţam de ideea răcoritoare. Merge cu apă de la Izvorul Ţevii?

    RăspundețiȘtergere
  12. mojito ti-l beau da' raspuns nu pot...ca habar n-am :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Dom'le,la noi nu-i asa de cald vreodata incat sa ma topesc de caldura si sa beau mojito-sau alta chestie de genul asta- cu gheata.M-a luat cu frig :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi aveţi gheaţă trei sferturi de an :)

      Ștergere
  14. Eu fac o limonada simpla ca-i la fel de buna. Nu pot consuma menta :(
    Actualizarile acelea au legatura cu fluxul RSS...ceva de genul. Pe cate un blog actualizarea a "inghetat"... Am mai vazut si la alte bloguri. Isi vor reveni cu timpul.

    RăspundețiȘtergere
  15. De la Vladen am invatat sa pun menta in limonada si acum nu mai stau fara, de cand a dat caldura.
    Daca as avea masina, m-as duce in fiecare week-end sa iau apa de izvor de la munte... Cu trenul e prea greu, ca numai eu beau vreo 4 litri pe zi. :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu beau foarte multă apă, cam 3 litri pe zi + 2 căni mari d ecafea cu lapte. Îmi trebuie apoi o toaletă proprie :D

      Ștergere
  16. Mojito nu era si cu tequila sau vodka?:-? Am baut si eu unul zilele trecute in oras si parca avea si o tenta de alcool in el :))

    RăspundețiȘtergere