luni, 27 mai 2013

Să intre juriul

Săptămâna trecută v-am arătat o felicitare de nuntă - aici - şi aţi avut nişte sugestii în privinţa rămuricii, care era cam stingheră şi firavă.
Ideea iniţială o luasem de AICI

Revin cu două variante rămuroase:

1. Varianta "all in one" - în care urarea se combină cu rămurica



2. Varianta "rămurică stufoasă" - unde am dezvoltat rămurica de sus.



Am subţiat un pic şi chenarul roz, dar aş fi putut să-l reduc chiar şi mai mult.

Aştept părerile cu emoţie nail biting

33 de comentarii:

  1. prima varianta propusa imi place mai mult. parca e mai unitara compozitia asa. eu as opta si ptr reducerea chenarului. adica sa ramana doar in colturi. va da mai multa deschidere intregului. dar e frumos si asa. imi place asta cu votul. am facut si eu asa la un tablou al meu mai demult, mi a placut sa primesc sugestii si am tinut cont de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chenarul trebuie să facă diferenţa intre albul de bază şi cel pe care sunt inimile. Mă gândesc că dacă l-aş lăsa doar în colţuri nu s-ar face diferenţa asta. Dar e o idee de urmat atunci când sunt culori diferite între baza albă şi faţa felicitării :)

      Ștergere
  2. Varianta 2 imi place mai mult. Faptul ca nu ai unit ramurele imi da senzatia de mai mult spatiu ;)
    Oricum tu esti o talentata!
    Zi faina!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Varianta a doua imi place cel mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  4. A doua varianta imi place mai mult. Nu e asa de incarcata parca :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Varianta a doua. Oricum ideea e super!:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu optez ptr varianta a doua! :))
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie-mi plac toate trei variantele. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am zis ca nu dau cu parerea :D Dar daca tot se da,dau si eu : chenarul subtire, as scoate ramurica si poate chiar as incerca sa scriu urarea nepunctat.Linia aia,adica.Si un semnul exclamarii.
    :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chenarul trebuie subţiat neapărat. Pot să pun şi semnul exclamării.

      Ștergere
  9. Sau hai,poate ramane si punctat´- acum ca am vazut-o si mare- insa fara ramurica.Dar hei, nu te lua dupa mine,ca tot tu o vezi cel mai bine in fata ochilor,si am vazut de la mine,cam de fiecare data cand imi vine o idee,cea originala pare cea mai buna,daca as incerca sa fac schimbari,tot la prima ma intorc.Cred ca e un instinct.Asa si cu felicitarea ta ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi place prima varianta dar as subtia putin chenarul sau poate un chenar dublu cu linii mai subtiri? oricum ambele sunt dragute dar o prefer pe prima, imi place mult ideea ca urarea sa se combine cu ramurica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru vizită şi comentariu. :)
      Am notat sugestia chenarului dublu.

      Ștergere
  11. Mie mi se pare mai echilibrată a doua variantă.

    Îţi las un link către un site de imagini vectoriale (gratuite), sunt unele chestii care cred că te-ar ajuta la inspiraţie:
    http://www.123freevectors.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Daaa, bine ca tot n-ai pus euroiu' in piept la ginerica!:)Daca ai decupa toata felicitarea in forma de inimioara?si chenarul sa fie numai pe partea din interior care sa fie decupata in format putin mai mare, cat sa se vada putin si cand e inchisa? zic si eu, nu dau cu pietre...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ascuns euroiu că să nu fie şterpelit :)
      Nu înţeleg cum să fie decupajul ...

      Ștergere
    2. Ca orice coperta dubla dar coperta inferioara sa fie putin mai mare si cu chenar care sa se vada si cand sta felicitarea inchisa.ASa mi-a venit mie in cap...:))

      Ștergere
    3. Ahaaa, am priceput acum - mai târziu ca ardeleanul. :D
      E o idee care merită pusă în practică, mersi

      Ștergere
  13. Deci,intr-adevar,cate capete,atatea pareri :)) Ce ma amuza :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-au pus păcatele să cer sugestii :))
      Totuşi mai multe păreri converg către varianta a doua

      Ștergere
  14. Mie imi place prima varianta, dar ceva e in plus, cred ca punctele de sub scris, da impresia de dublu. Acuma cand vezi felicitarea in realitate e altceva. Pozele pot sa distorsioneze imaginea a ceea ce este de fapt. Totusi imi place si apreciez ceea ce faci, de aceea te invit sa servim fructe la mine pe bloc, in semn de apreciere.
    http://jurnaldesotie.blogspot.co.uk/2013/05/the-versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi pentru vot :)
      Vin la tine - la fructe înainteeeeeee!

      Ștergere
  15. Eu acum m-am prins ca ramurica e in stilul desenului de pe inimioara miresei. Super! Raman la parerea ca trebuie un chenar mai subtire. In rest e dulce foc! Stai ca mi-a mai bubuit o idee...asa iti trebuie daca pui intrebari! Scoti nastureii si fundita roz ca rochia de mireasa nu are asa ceva si pui niste pietricele albe ca un colier de perle, subtiezi chenarul si din linie il transformi in arabescuri si ramurele, scoti urarea si ramura punctata. Si lasi numai chenarul cu ramurele. Ei, ei? Ti-am zis sa nu intrebi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Văd că mă pui să scot cam tot :)))

      Ștergere
    2. Stii cum zic cand incep sa mi sa dea sfaturi? "Daca te pricepi asa bine de ce nu o faci tu?" Functioneaza la fix...

      Ștergere
    3. :)) Eu am cerut sfaturile, aşa că trebuie să ţin cont

      Ștergere
  16. Imi place mult varianta all in one. SLVC are dreptate, ar trebui sa pui si semnul exclamarii acolo. ;) In rest, nu pot decat sa te felicit si pentru asta, asa cum am facut-o cu tot ceea ce iese din manutele tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Semnul exclamării e cel mai uşor de adăugat :)

      Ștergere
  17. Uite ca nu ma asteptam sa fac parte dintr-un juriu :))
    Varianta 2 mi se pare mie mai potrivita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi pt vot :)
      Observ că varianta a doua a primit cele mai multe voturi. În plus, trebuie să subţiez cadrul şi să pun semnul exclamării.

      Ștergere