miercuri, 8 mai 2013

MFC 19 - Supernanny

Cred că mă trage Carmen de urechi dacă mai lipsesc din galeria ei fără de cuvinte, aşa că mă grăbesc să vă arat ce surpriză a avut Horthy când s-au ciocnit ouăle de Paşti:











49 de comentarii:

  1. Nu i-a atacat? Nici nu e o felina adevarata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceste cuvinte ne "doare" :))
      Prinde şoareci şi vrăbii pe afară, câteodată vine în casă cu prada să ne-o arate. Dar ştie de anii trecuţi că nu are voie să se dea la pui.

      Ștergere
  2. Foarte tare! Aşa mi-am educat şi eu câinii, dar nu mă aşteptam să fie şi felinele atât de educate :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog frumos, Horthy e foarte manierat ;)

      Ștergere
  3. Foarte pasnic. Adevarata pisica domestica:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hristos a înviat ! şi să ai parte de o zi liniştită.
    Curiozitate reciprocă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Din cum ii stau urechile se vede cit este de incordat,de stresat de tentatie si de spaima a ce s-ar putea intimpla daca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, era cam încordat. E obişnuit să vadă prin curte găinile, iepurii şi puii aferenţi, dar păstrează distanţa şi n-a mai fost folosit drept canapea de către puiuţi. :))

      Ștergere
  6. Hristos a înviat!
    Se vede ca este supernanny!
    Dar micutii nu au incercat sa-l ciguleasca de urechi ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-au apucat, abia au reuşit să escaladeze muntele de blană :)

      Ștergere
  7. Foarte blanda pisica, sunt curioasa cum va reactiona si a mea la puisori, am un porc de guinea si lui nu ii face nimic, dar cu zburatoarele nu stiu cum va reactiona. Foarte dragute pufoseniile :D.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de faini sunt!:))
    O incantare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puii de găină sunt tare drăguţi aşa mici, dar găinile mari nu mai păstrează drăgăleşenia :(

      Ștergere
  9. :))) Deci voi ati avut oua gata vopsite de Paste? Gadilau putin pe gat, nu? :))
    Simpatica mamica si-au gasit! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Oh vaaaaaai, cat sunt de dulci! Adorabila simbioza! Ce fotografii mortale! Absolut de expozitie! Felicitari!
    Happy WW! ☆★☆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o simbioză strict supravegheată :)

      Ștergere
  11. Nu pot sa cred, ce dragut, i-as inchiria pe toti macar pentru o zi(cu tot cu pisicuta).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă le dai de mâncare ... Dar te avertizez că pisicuţa rade tot ce prinde comestibil :D

      Ștergere
  12. Un motan foarte bine educat!Felicitari! Asa este si Mishu, afara prinde tot ce misca, dar in casa nici macar curiozitatea nu la facut sa se suie la papagal, si stau uneori ore singuri!
    Happy WW! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poţi să le faci şi tu o şedinţă foto să-i vedem împreună :)

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. Îi voi transmite ce părere bună ai despre el :)

      Ștergere
  14. acum te am descoperit, via O zeama de cuvinte :). imi place la tine aici. imbini utilul cu placutul, umorul cu lucrul manual. spor in tot si toate. o fi de bun augur sa te descoper azi, fix de ziua mea cand fac si eu o varsta oarecare :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru aprecieri. Poţi să mai revii oricând că nu închid uşa :)
      La mulţi ani!

      Ștergere
  15. Și motanul meu este bine dresat în privința puilor. Cel puțin, asa sper în fiecare an :). Și în fiecare primăvară stau cu grija să nu își uite învățul și să elibereze fiara din el :)Cum găinile sunt vietăți sacre în gospodăria omului de la sat, știu de pe acum care ar fi alegerea bunicii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai mult ca sigur că bunica ar alege găinile care produc ceva, nu mâţa care doar consumă şi doarme :))

      Ștergere
  16. Ce răbdătoare e pisica,parcă ar fi proprii ei pui :)!
    Frumoase sunt fotografiile !
    O zi minunată îți doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A răbdat, cât a răbdat. Dar când s-a scuturat toţi puii au aterizat care încotro. Noroc că erau pe canapea :)

      Ștergere
  17. O prietenie ieșită din comun. Tare bine le stă împreună. O seară plăcută!. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le stă bine împreună, dar sub supraveghere :)

      Ștergere
  18. O, dar ce curajos este Horthy! Rezista cu mult curaj atacului pasarilor :)
    Frumoase foto! Frumoase ipostaze! Horthy seamana cu Tiger al meu...
    Happy WW, draga Andreia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu am remarcat că seamănă cu Tiger. Au genealogie comună :)

      Ștergere
  19. Super instantanee !Felicitari!
    Multe salutari1

    RăspundețiȘtergere
  20. Da' ştiu că le-a ciocnit serios, de-a ieşit aşa minunăţie din ele! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost ca ouăle kinder cu surprize :))

      Ștergere
  21. Super.. nanny!
    Iar fotografiile sunt superbe!
    O zi minunată, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui să-l învăţăm pe Horthy să-i şi hrănească :))

      Ștergere
  22. Dupa cum tine urechile e clar ca era putin nervos. Grozava stapanire de sine la o pisica. Mai ales ca gainile batrane au obiceiul sa mai ciupeasca pisicile....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu dacă găinile bătrâne l-au ciupit vreodată, dar juniorii abia au reuşit să-i escaladeze blana şi apoi s-a scuturat de ei :)

      Ștergere
  23. Horthy este cel mai tare!!! Andreia cu o asa dadaca poti si tu sa iti vezi de ale tale. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu tare cred că aş putea. Ieri a plecat toată ziua de acasă, abandonând puiuţii.

      Ștergere
  24. Doamne, nu/mi vine sa cred, sunt adorabili:)))
    Mai rar asa "mamic"devotat

    RăspundețiȘtergere
  25. Da' de unde devotat... ştie doar să stea frumos pentru poză :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce imi plac pisicile, am si eu doua dar toata ziua sunt duse de acasa.
    Imi plac pozele!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Înseamnă că ai nişte pisici foarte independente. :)

      Ștergere