marți, 28 mai 2013

Meloman pentru o zi


Să vină la microfon, să vină ... Katie Melua!
Îmi place foarte mult vocea caldă a acestei cântăreţe, motiv pentru care nu mă pot opri la o singură melodie.

Ascultăm prima dată "Nine Million Bicycles", poate cea mai cunoscută melodie a ei, folosită şi de Vodafone într-o reclamă.



Apoi melodia de pe coloana sonoră a filmului "Turistul"  - "No Fear of Heights".



Pentru mai multe melodii care să vă încânte azi şi nu doar azi, mergeţi în vzită la Sorin.

23 de comentarii:

  1. Felicitari pentru sugestiile prezentate de tine azi ,Chiar mi-a facut mare placere sa ascult fiecare piesa in parte!
    O zi cu soare iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Piesa lui Katie mi-a fost ringtone mai mult de un an de zile. Foarte tare piesa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi nu ai reflexul să te întinzi după telefon când o auzi? :)

      Ștergere
  3. Îmi place Katie Melua ...Prima este încă în topul meu :)

    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e o piesă deosebită. Mulţumesc pt vizită :)

      Ștergere
  4. Are o voce foarte calda, linistitoare! Mi-a placut alegerea ta!
    Zi faina, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiam ca a ei este piesa de pe coloana sonora, acum ascultandu-le pe amandoua imi dau seama. :)
    Ptii cum m-am luminat :)

    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da. Sunt de acord cu melomanul de azi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melomanul se bucură că eşti de acord :)

      Ștergere
  7. Imi place si mie mult,de aceea am toate albumele ei.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac amandoua, ai ales bine pentru o seara plicticoasa de marti...am cazut in butoiul cu melancolie, zau asa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai că e miercuri, poţi ieşi din butoi :)

      Ștergere
  9. Faina alegere! Imi place mult Katie!
    Seara faina sa ai!;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pana sa ajung in blogosfera...n-am stiut de existenta ei :) Nici acum nu reusesc sa inteleg mai nimic din melodii :) Sper sa nu dea nimeni in mine cu rosii :))
    Eu sunt cu rock-ul...si nici ala foarte obisnuit ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gusturile nu se discută, se acceptă :)

      Ștergere
  11. Cu o asemenea melodie (prima) intr-o zi atat de mohorata, sigur nu as face altceva decat sa dorm... Eu am nevoie de ceva mai zbuciumat. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îi transmit lui Katie Melua să facă un remix hard rock pt tine :)

      Ștergere