marți, 14 mai 2013

Meloman pentru o zi

Ca în fiecare marţi, Sorin ne invită să devenim melomani măcar pentru o zi. Şi ca să nu mai cârcotesacă Minnie că doar cei de la Orange ne învaţă melodii noi, azi mut atenţia către tabăra opusă - Vodafone.


 Prima melodie rulează chiar zilele astea în reclama la Vodafone Red şi e vorba de Pink şi melodia "Try"


Cea de-a doua este dintr-o reclamă Vodafone mai veche (2004, cred) şi e perfectă pentru a combate ceaţa ploioasă a zilei de azi: Lissie - "Bright Side"



Să aveţi o marţi melodioasă!


29 de comentarii:

  1. Astazi am nevoie de melodii foarte vesele, ca sa uit de vremea urata, de ploaie si de oameni rai. Am nimerit bine la tine.
    O zi frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur dacă am ales melodiile potrivite :)

      Ștergere
  2. Pink e senzatie :) Poate suna ciudat, insa din tot videoclipul imi place la nebunie sculptura de langa ea :)) Mi-as dori sa am si eu un asemenea fizic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i greu să obţii un abonament la o anumită sală de fitness cu tot cu antrenor, ştim noi ;)

      Ștergere
    2. Frecventez o sala de fitness, cu antrenor propriu ( EU). La un pret mult, mult, mult mai atractiv ca acolo unde stim noi...

      Ștergere
    3. Şi când te vom vedea într-un videoclip cu Pink? Sau poate unul loco cu Loredana? :))

      Ștergere
    4. Nu imi place sa ma laud cu pectoralii la tv. E suficient sa ma vada Andra :))

      Ștergere
  3. O iubesc pe Pink! Astazi e a doua zi cand ma întalnesc cu ea în blogosfera!:))
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că mai mulţi bloggeri o iubesc pe Pink :)

      Ștergere
  4. Felicitari pentru sugestiile prezentate de tine azi ,Chiar mi-a facut mare placere sa reascult fiecare piesa in parte!
    O zi cu soare iti doresc si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc :)
      Zi frumoasă şi plină de muzică nună şi ţie :)

      Ștergere
  5. Mor de drag pentru Pink! Vreau la un concert al ei!!!:)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi contacta peştişorul de aur să-ţi îndeplinească dorinţa :)

      Ștergere
  6. prima melodie a rulat si ieri :)
    si tare ce-mi place!
    faina alegere!

    RăspundețiȘtergere
  7. Le ascult in reclame(atunci rar cand ma uit la tv) dar nu bag de seama initial ce melodie e pe fundal. O mai vad o data...parca suna bine melodia...si in cele mai multe situatii urmaresc reclama de muulte ori si tot nu'mi dau seama ce melodie e:)) Eh dar pe astea 2 mi le amintesc >:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu prind câteva cuvinte şi apoi caut pe net şi găsesc toată melodia. În plus sunt şi site-uri speciale cu reclame şi melodiile aferente.

      Ștergere
  8. Pink e super tare si fizic si vocal :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Pink imi place si mie si chiar foarte mult. Si chiar piesa asta. Cei cu reclamele ma cam enerveaza ca au folosit-o. E pacat sa folosesti asa piesa pentru o reclama. Pe cealalta nu am auzit-o decat probabil in reclama...desi nu-mi prea suna cunoscuta...
    O noapte buna, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fără acordul artistului, nu i-ar fi folosit melodia. Fii sigură că Pink a fost bine plătită pentru asta, plus că este şi o metodă de promovare a muzicii ei.
      Ei, totul e marketing ...

      Ștergere
    2. Stiu cum sta treaba cu drepturile de autor. Nu la asta ma refeream. Ci la faptul ca mi se baga pe gat melodia la orice ora din zi si din noapte...intr-o forma pe care n-o agreez. :(

      Ștergere
    3. Aici ai dreptate; şi nici nu e singura melodie/reclamă pe care le vedem vrând-nevrând

      Ștergere
  10. Imi place Pink si mie foarte mult!
    Frumoasa alegerea ta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie-mi plac chilotii lu Pink!
    Si piesa e tare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate îi va scoate cândva la licitaţie, precum Madona :D

      Ștergere
  12. P!nk, muzica adevarata. Imi place initiativa ta si a catorva bloggeri, ati facut o chestie foarte frumoasa cu "meloman pentru o zi".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poţi participa şi tu la iniţiativă în fiecare marţi. Intrarea este liberă :)

      Ștergere