duminică, 12 mai 2013

FFFB 5

Anastasia ne provoacă să împărtăşim lucruri frumoase - Flori Fete Filme sau Băieţi este o provocare pe care o lansez la sfârşit de săptămână tuturor celor care doresc să împărtăşească cu ceilalţi un moment frumos, trăit în timpul săptămânii - fie că aţi văzut o floare, o fată frumoasă, un film bun, un băiat frumos, (un apus de soare....., fie că aţi terminat de citit un roman sau o poezie, un proiect handmade de care sunteţi încântaţi sau oricare alt moment de bucurie) - fotografiaţi şi postaţi / povestiţi şi ilustraţi (postarea cu ce consideraţi potrivit).

Aşadar, să vedem:

FLORI - maci, mai exact o coroniţă cu maci din fetru. N-am făcut-o săptămâna asta, dar n-am expus-o pe blog până acum. 



FETE - pe 9 mai 1979 Nadia Comăneci câştiga la Copenhaga pentru a treia oară consecutiv titlul suprem la Campionatul european de gimnastică. Această performanţă nu a fost egalată până acum.
Putem fi mândri de campioana noastră şi de faptul că este unul dintre ambasadorii neoficiali de succes ai  României.

BĂIEŢI - Bruno Icobeţ şi prietenii lui au câştigat finala "Românii au talent". Este fantastică legătura dintre acest om şi câinii lui.



MELODIE - Skyfall interpretată de Adele, pur şi simplu pentru că îmi place.



FILM - vă las pe voi să-mi daţi idei.

big hug

29 de comentarii:

  1. Ce lucruri frumoase mai ies din mânuțele tale fermecate. O zi frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc. O zi frumoasă şi pe plaiul tău :)

      Ștergere
  2. Tare frumosi macii tai! :) Cred ca am sanse sa gasesc si eu pe.dealurile mele....
    Film? Pai ultimult vazut a fost Parker. Cu actorul din Transporter si Jeniffer Lopez. Nu e wow dar merge....;)
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă găseşti maci, musai să-i fotografiezi!
      Nu ştiu de ce Jennifer Lopez insistă să se creadă şi actriţă. Am să caut trailer pentru Parker.

      Ștergere
  3. imi place mult coronita pentru usa! ce idee faina!
    ma bucur ca ne-ai reamintit-o pe Nadia - merita toata admiratia noastra. Pentru prima data se vorbea în toata lumea despre România! Despre Românii au talent, nu pot spune nimic, pentru ca nu am vazut emisiunea insa videoclipul de fata este impresionant. Cat despre melodia interpretata de Adele... oh! PERFECTIUNE!
    te pup. O duminica faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fiecare apariţie nenea ăsta cu câinii a impreionat. De fapt, impresionantă e legătura lui cu câinii, modul cum îi ascultă comenzile, cum se înţeleg din gesturi şi priviri. Iar el nu este dresor de meserie, doar îşi iubeşte mult prietenii cu blană.

      Ștergere
  4. Din tot ce ai scris tu aici o prefer pe Adele si bineînteles coronita facuta de tine! Este foarte frumoasa!
    Duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumesc Andreia. Bogăţie de informaţii ne-aduci tu astăzi...
    Coroniţa e foarte draguţă; are dreptate Carmen, o idee foarte bună pentru la iarnă :)

    Nadia... am urmărit-o cu sufletul la gură la olimpiada la care a luat pentru prima dată nota 1 (pentru că 10 nu ştia tabela să scrie :)) ). Totdeauna am fost mândră de ea şi de toţi sportivii care reprezentau Romania în diverse competiţii internaţionale.

    Impresionant de bine dresaţi câinii.., e nevoie de multă dragoste din partea stăpânului...

    Cât despre filme, eu nu mă uit la tv, nici nu merg la cinema. Prefer teatrul. Foarte rar.., dar îţi pot spune care este ultimul pe care l-am revăzut în săptămâna mare: "Patimile lui Hristos". Contestat de mulţi, mie-mi place. Cred că în realitate a fost şi mai rău (numai dacă citim vieţile sfinţile, aflăm cum erau schingiuiţi sau cum li se tăiau sânii femeilor .. şi câte altele..). Dar, suntem o ţară de moftangii...! Şi sensibiloşi! Mulţi s-au proptit în aspectul sângeros şi au scăpat detalii cutremurătoare legate de comportamentul personal. Dar critica şi judecarea celuilalt este la modă! Iertare că m-am dezlănţuit aşa.

    Te pup draga mea, duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi Quentin Tarantino face filme extrem de violente şi totuşi lumea le urmăreşte. iar în ceea ce priveşte veridicitatea, răstignirea era un procedeu foarte crud. Iar omul mereu a găsit metode groaznice de tortură, fie că ne placem să recunoaştem sau nu.

      Eu nu eram nici proiectată când Nadia a luat primul 10, dar oricând românii se luptă pentru medalii îi urmăresc cu sufletul la gură.

      Ștergere
  6. Super coronita realizata de tine! Imi plac mult macii: si cei din lanuri, si cei din fetru :)
    Da...Nadia a cam pus pe harta lumii Romania. Trebuie sa recunoastem acest lucru. Si sa ii fim recunoscatori.
    Am vazut si eu numerele de dresaj cu cainii. Intr-adevar, impresionanta legatura dintre acest om si cainii sai. :)
    Duminica frumoasa in continuare, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie îmi plac mult macii, îi asociez cu soarele şi cu vara.
      Ce e fain la câştigătorul talentelor este că nu e dresor profesionist, are doar o mare pasiune pentru câini şi a învăţat singur să comunice cu ei.

      Ștergere
  7. Minunati sunt macii tai!
    Na,ca azi noapte am visat ceva despre Cismigiu si Nadia Comaneci :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumosi macii :)
    Sotu' s-a uitat la Iron man, nou film si la un serial vikings, eu o sa ma uit la un nou episod din anatomia lui grey si la this is 40.

    Alte recomandari:
    Wedding Daze 2008
    darling companion
    where do we go now
    butter
    A Touch of Spice, un film greco-turc
    Silver Linings Playbook ultimul vazut

    RăspundețiȘtergere
  9. Melodii sau cantareti. Cam asa se termina fraza. Eu cred ca... vreau baieti:))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Despre ce iese din mainile tale... SUPERLATIV!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi aduc aminte de jocurile din generala... flori fete sau baieti :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la jocul ăsta a luat Anastasia ideea şi l-a făcut joc de oameni mari :)

      Ștergere
  12. Imi placea sa joc numai cu fete si sa accept numai provocari...hi hi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Coronita este incendiara, imi place mult de tot. Nadia e pe sufletul meu, Adele tot pe-acolo. La filme iti spun eu..."Al cincilea element" cu Bruce Willis, l-am revazut ieri si ramane la fel de haios ca prima data.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incendiară ... să chem pompierii? :)
      Şi eu am văzut filmul de 2 ori. Ce tinerel era Bruce Willis :))

      Ștergere
  14. Deci, nici acum nu inteleg cum a reusit ala cu trei caini??? In fine...

    RăspundețiȘtergere
  15. Vai, cat imi plac macii tai! Nu prea m-am uitat la Romanii au talent in acest sezon... Am preferat MasterChef...

    RăspundețiȘtergere