joi, 23 mai 2013

Cugetarea zilei - la bal ori la spital

Oare cum poate determina un bolnav care spital e mai bun - cel unde se află mai puţini pacienţi sau cel care e  ticsit de pacienţi?
Oricum în România dilema nu-şi are rostul - spitalele ori nu mai există, ori au atât de puţine paturi încât bolnavii sunt nevoiţi să stea câte doi, ca elevii în bănci.

Pe de altă parte, de ce să ne batem capul cu spitalele când e sezonul balurilor şi al nunţilor? Proiectul handmade al zilei se încadrează în acest sezon.


În caz că vă întrebaţi, tot acolo am fost şi eu de am lipsit în ultimele zile. La bal, nu la spital. happy



38 de comentarii:

  1. Să-ţi fie de bine! (balul, nu spitalul la care n-ai fost şi n-am înţeles de ce l-ai adus în discuţie ?!)
    E ceva la proiectul tău care mă deranjează. Nu ştiu să-ţi spun clar ce. Poate e chenarul un roz mai închis decât fundiţa? Sau rămurica aia pare neterminată? Habar n-am, îmi place ideea, e simplă şi drăguţă, dar mă deranjează ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Descoperă ce te supără ca să îmbunătăţesc. Întradevăr fundiţa e roz mai deschis, dar pietricelele sunt roz închis precum chenarul.
      Hmmm, rămurica ar putea fi mai dezvoltată, întradevăr.

      Ștergere
    2. Ah, în timp ce făceam felicitarea asta, era o ştire la tv cu o mireasă atacată de o gâscă ce a pişcat-o aşa rău că a trebuit să fie bandajată la mână şi a întârziat la nuntă. De aici legătura cu spitalul.

      Ștergere
    3. Stiu eu ce o deranjeaxa pe mixy: nu e trecut pretul meniului per capita ca sa stie cat sa dea darul!Si ginerica n-are macar o hartie de 100 euro in piept! pai cum casa de piatra daca n-ai parale pentru materiale de constructii?:))

      Ștergere
    4. adelina, casa de piatră e în stâncă, crezi că urează cineva casă de piatră cu gândul să pună mirii piatră pe piatră?! Nu nene, le urează să stea ca Flinstone!

      Ștergere
    5. M-am hotărât, e chestie de echilibru. Aş continua rămurica spre colţul din dreapta jos, care pare prea descoperit. În fine, noi zicem, tu încearcă şi vezi ce iese, nu trebuie să faci ca noi :)

      Ștergere
    6. @ Adelina, euro sunt deocamdată la invitaţi, apoi vor trece şi la ginerică :))
      @ Mixy, am să revin cu alte variante să le jurizezi :)

      Ștergere
  2. Bal sa fie zi si noapte, 7 zile din 7! :)) Felicitarea este foarte frumoasa, imi place mult ideea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Vixy. Tu, cu ochi de cunoscător, ce părere ai despre rămurică?

      Ștergere
    2. Mie imi par constructive criticile iar daca vin la pachet si cu sugestii atunci sunt bine venite... :p
      Iata cum vad eu lucrurile daca tot m-ai intrebat: as fi pus ramurica in continuarea coditei literei C, poate chiar sa formezi un unghi de 90 de grade si sa continui cu ea pe verticala pentru ca acolo sus mie mi se pare ca nu are sutinere. Don't shoot! :p

      Ștergere
    3. I don't shoot :)
      Mă şi apuc să exersez variante de rămurici.
      Felicitarea inspirativă a fost asta - http://www.splitcoaststampers.com/gallery/photo/1728958 , unde există o rămurică acolo sus.

      Ștergere
    4. Trebuie copiat linkul în google ca să se vadă.

      Ștergere
    5. Dau si eu o idee de ramurica:trece-o prin cele doua inimi ca o sageata de cupidon.Hai ca nu cer drepturi de autor!:))

      Ștergere
  3. E foarte finuta felicitatea ta! Nu ma bag la sugestii,ca fiecare le vede in felul lui.Doar daca faci ceva anume pentru cineva,si nu-i place,acela sa spuna ce nu-i convine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poţi să te bagi la sugestii. Mă ajută să fac mai bine.

      Ștergere
  4. Au inceput iar sa fie la moda balurile? Hmmm....

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok! Acum stiu pe unde ai umblat de ai lipsit la apel! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Nunti sa fie si cat mai multe comenzi..:)
    Spitalul sa astepte ca vreme de dansuri.
    Bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai revenit in forta si optimista, de vreme ce ai creat ceva pentru nunta. Inspirata felicitarea, poate fi si invitatie la nunta daca nu scrii urarea pe ea. Poti sa-i subtiezi chenarul pana la o linie, poate fi si ondulata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, poate fi şi invitaţie de nuntă.
      Am notat şi ideea cu subţierea chenarului, mersi :)

      Ștergere
  8. Cata creativitate! te pricepi!

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow! Superbă stilizare! Culori faine, impresie de curăţenie, de început, adică exact cum ar trebui să fie mirii în momentul ăsta al vieţii lor.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place comparaţia de început curat :)

      Ștergere
  10. Deci eu cred ca pot apela cu incredere la tine pentru felicitari, invitatii s.a :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Bine ca n-ai fost la spital! Ca eu deja, ai vazut ca incepusem sa-mi fac griji.
    Mie imi place. Cred altceva. Incearca sa faci ceva ca fotografiile sa nu mai apara cu laturile putin deformate, ca vazute in lingura. Asta cred ca se intampla de la focalizare...ceva ce nu e chiar bine la fotografiere.
    Cand va fi un dreptunghi perfect, imaginea va fi altfel. Eu asa cred. Chiar imi place lucrarea. Si cum ai scris "Casa de piatra"...cu acel "C" prelungit. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt ok, dar mersi că te-ai întrebat pe unde cutreier :)
      Cred că marginile apar curbate din cauză că am fotografiat-o culcată. Am să fac poze şi în picioare să văd dacă apar la fel.

      Ștergere
  12. Simplå si reusitå felicitarea. Spor la treabå in continuare si succes cu vanzarea lor

    RăspundețiȘtergere
  13. La bal imi place, ca se danseaza! :)
    Si la nunta e frumos <3

    RăspundețiȘtergere
  14. Modelului i-au fost aduse multe imbunatari intre timp, asa ca ma declar multumita.
    Cat despre spital, mai bine nu... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imediat n-o să mai semene modelul cu el însuşi :)

      Ștergere