vineri, 31 mai 2013

Cugetarea zilei - iubire, trăieşti încă?

Oceanu-adânc şi orb
Şi-un soare: pâlnie adâncă
În care, trist, m-absorb,
Iubire, trăieşti încă?

Un sânge, o cinste, o pată,
Cuvinte fără brâncă,
de neuitat vreodată,
Iubire, trăieşti încă?

O stea, un Christ, un zid,
De minaret - în stâncă,
Un columbariu avid,
Iubire, trăieşti încă?

Un soare calm pe-o mare
Şi oarbă, şi adâncă,
Şi-un timp în destrămare,
Iubire, trăieşti încă?

Leonard Cohen - "Credinţa"

Eu cred că încă mai trăieşte de vreme ce încă este nevoie să fac felicitări pentru nuntă:



Felicitarea este dintr-un carton A4 îndoit in 3 părţi. La prima deschidere arată aşa:


Iar la a doua deschidere se prezintă astfel: cu un buzunar interior pentru darul de nuntă. Adelina, în sfârşit iată euroii winking





24 de comentarii:

  1. Cand deschizi o asemenea felicitare, e ca si cum ai citi un fragment din cartea mirilor. E tare draguta! Mult mi-au placut si versurile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba felicitarea creata de tine! m-au emotionat si versurile pe care le-ai prezentat!
    Am început o zi frumoasa, multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur şi îţi doresc ca toată ziua să-ţi fie frumoasă :)

      Ștergere
  3. Tot ce iti iese de sub mana arata perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tre faine felicitari!
    Dar cu versurile acelea m-ai dat gata! :))
    Zi faina!

    ps. pune link Andreia, nu e important doar numele!
    uite aici:

    http://www.leonardcohen.com/us/home

    Vezi ultima mea postare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pus linkul, mersi. Oricum nu e prima dată când pomenesc de Cohen, sunt mare fană. :)

      Ștergere
  5. Ce frumos ai lucrat ca si cuvintele lui Cohen in sufletul meu :)
    xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu eşti o romantică prin definiţie :)

      Ștergere
  6. O chestie ingenioasa!!!! nu am mai vazut asa ceva!
    Lucrezi foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O prietenă a cumpărat de la librărie felicitare de nuntă cu buzunar şi mi-a dat-o ca model ca să-i fac mai multe. Altfel nu mi-ar fi venit ideea.

      Ștergere
  7. Mă apucă măritatul dacă mai faci invitaţii de genul ăsta! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic să te ogoi şi să pui euroi deoparte pentru când s-a mărita Mixy Junior :)
      Şi să-mi dai comanda de invitaţii din timp :)

      Ștergere
  8. oooo, felicitare cu euroi!! vreau si eu!! :))
    tare dragute sunt!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac mult trandafirasii, sunt foarte delicati. Si frumosi, bineinteles.
    Arata superb! Trimite-ne si cativa euroi. Ca sa laudam cu si mai mare spor ;) :))
    Glumesc,desigur. ;)
    O seara frumoasa, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, euroii ăştia sunt doar în tranzit, în drum către bancă. Nici n-apuc să-i văd bine la faţă :(

      Ștergere
  10. Foarte frumos.si foarte practic, sa nu mai umble aia cu tava si sa strige daru', ca suntem cetateni europeni, ce naiba!:))literele sunt scrise sau aplicate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci mi-ai dat "bun de tipar" :).
      Sunt aplicate, au lipici pe spate ca nişte abţibilde..

      Ștergere
  11. Hai ca la asta m-ai lasat masca, cu "dotarea" pentru dar. Dar tare e frumoasa! Faci trandafirasii aceia cu o indemanare ce ma surprinde de fiecare data...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos :)
      Ideea 'dotării' mi-a dat-o o prietenă.

      Ștergere