vineri, 24 mai 2013

Alice te trimite la Hotel Aqua Baile 1 Mai

Fiind vorba de de un concurs având ca premiu sejur de 3 nopţi pentru 2 persoane la  Hotel Aqua de 3 *** şi cu spa inclus,  sper ca Alice să mă trimite pe mine winking
Aşa că răspund ca un şcolar cuminte la întrebările puse de Alice:

1. Intra pe Hotel Aqua si spune-ne 3 lucruri care iti plac la camere si 3 facilitati ale hotelului care te incanta

Îmi place că este aer condiţionat în cameră. Fiind vară prefer să nu transpir în cameră, ci la saună :) 
De asemenea, accesul nelimitat la internet în camere este util. Chiar şi într-o vacanţă în care de regulă petrec offline, este nevoie uneori să primesc/trimit un mail, să caut o informaţie.
Apreciez draperiile groase la ferestre pentru că dorm mai bine când este întuneric în cameră.

Dintre facilităţile hotelului pe primul loc, bineînţeles,este spa-ul. N-am încercat niciodată duşurile emoţionale, aşa că sunt curioasă. Oare mă vor face să cânt ca Pavarotti?
Apoi masajul de relaxare ar fi binevenit. 
Iar în caz de vreme urâtă, aş aprecia mult piscina interioară cu jacuzzi.

2. In Baile 1 Mai  nu ai cum sa te plictisesti! Pe langa programele de tratament si relaxare ai la dispozitie excursii de 1 zi la Pestera Ursilor, in Ungaria la un mare Zoo, Salina Turda, Oradea etccc! Cum ar arata sejurul tau in Baile 1 Mai? 

Am fost în studenţie la Peştera Urşilor şi a fost interesant. Probabil aş mai merge o dată cu soţul. Şi am face o plimbare şi prin Oradea.


3. Clientii Hotelului Aqua se pot bucura de:

-Bai de plante relaxante si terapeutice 
-Baie tuceasca
-Sauna
-Cromoterapie - terapia prin culori --> efecte puternice asupra pshicului umar, dispozitiei si sanatatii
-Dusuri emotionale ( tropical aromat ) pentru un plus de relaxare
-Gimnastica
-Piscina interioara cu Jacuzzi
-Aparate fitness

-Masaj terapeutic, de relaxare, reflexogen
Pe care le-ai incerca prima oara?

După cum am spus mai sus, duşurile emoţionale m-au făcut curioasă. În plus, aş alege masajul de relaxare şi reflexogen şi bălăceala la piscină.


4. Din ofertele de vara prezentate mai jos tu ce tip de masa preferi in vacante
Mic dejun - Demipensiune sau Pensiune completa?

Oferta 1. Extrasezon pana in 21 Iunie  - 7 zile/6 nopti loc in camera dubla + 1 Nopte Bonus + SPA inclus + parcare gratuita

125 euro cazare cu mic dejun 
150 euro cazare cu demipensiune
180 euro cazare pensiune completa

Oferta 2. In plin Sezon dupa 21 Iunie pana in 1 Septembrie - 5-6 nopti loc in camera dubla  + 1 Nopte Bonus + SPA inclus + parcare gratuita

138 euro cazare cu mic dejun (5 nopti) 
180 euro cazare cu demipensiune ( 6 nopti) 

199 euro cazare cu pensiune completa  (6 nopti)

Aş alege oferta de sezon cu demipensiune pentru a avea timp liber la dispoziţie fără a fi legată de orarul de masă.

5. Hotel Aqua pune la dispozitia clientilor biciclete! Tu folosesti bicicletele in vacanta?
Nu le-am folosit niciodată. De regulă, cu bicicleta merg doar pe lângă casă, iar în vacanţe preferăm maşina.


Dacă mai doreşte cineva să particpe, regulile sunt acestea:

1. Trece Enciclopedia calatorului independent in Blogroll (concursul e adresat doar prietenilor mei bloggari)


2. Scrie un articol (detailat) in care sa raspunzi la cele 5 intrebari apoi intra pe blog si lasa link spre el in comentariu 

Castigatorul va fi ales prin tragere la sort cu ajutorul programului random.org! Ultima data de inscriere 31 Mai! 

15 comentarii:

  1. Bafta, Andreia draga!
    Pare ceva tare frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți doresc să fii câștigătoare. Baftă! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes la concurs ca ai povestit tare frumos, m-ai facut curioasa! Uite, ai de la mine o nominalizare http://nimicurifantezii.blogspot.ro/2013/05/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  4. succes la spa draga Adreia! ma grabisem sa particip si eu, sa simti concurenta in ceafa, dar cand am vz conditiile m am linistit. as fi vrut sa castig ptr gradina aia Zoo din Ungaria. dar iti tin tie pumnii. m as bucura sa castigi si sa iti iei si nepoata moldoveanca cu tine :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poţi participa, de ce nu? Tragerea la sorţi ne dă şanse egale :)

      Ștergere
  5. Succes :) Arata foarte bine hotelul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bafta. Uite-asa am avea relatari proaspete si amuzante de la 1 Mai

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, eu sunt.
      Cu contul de google :))) Mi-au cerut buletinul sa le dovedesc ca ma cheama Hapi River.
      Luna asta vreau sa folosesc si eu voucherul de la Alicee- si sa mergem 2 zile la Predeal, la 5 stelute :)
      Bine, nu am castigat ci voi scrie cateva articole cu /despre ei daca accept voucherul. Pare minunat hotelul

      Ștergere
    2. Nu te recunoscusem. Să verifici prognoza meteo să alegi 2 zile călduroase :)

      Ștergere
  7. Mie mi s-a cam luat de concursuri, dar iti urez din tot sufletul bafta!

    RăspundețiȘtergere