joi, 11 aprilie 2013

Zor mare

Am avut 2 zile libere ( dancing ) şi chef de lucru cu hârtii, cartoane, ştampile etc. Astfel încât la un moment dat masa din sufragerie arăta ca Varşovia lovită de bombele nemţeşti. În orice caz, observaţi că reduta numită "cană cu cafea" este la locul ei în picioare.


Şi ce a ieşit până la urmă din această harababură? A se vedea mai jos:







Problema e că la final m-am mai avut chef să fac ordine. Da de se hărniceşte Horthy să aranjeze un pic lucrurile cât stă singur în casă.

27 de comentarii:

  1. :))))
    Ca la mine când m-apuc de aranjat timbre. Mă întreabă a mea doamnă, timid: "am voie să deschid fereastra?" :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O fereastră deschisă ar avea efect mai rău decât Varşovia. Ar fi Hiroshima! :))

      Ștergere
  2. Păi ție îți iese bine, nene!...Eu când am 2 zile libere, arată casa ca la muzeu. Nu mișc nimic din loc, de frică să nu le așez pe urmă :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine niciodată nu ţine muzeul mai mult de 1 zi şi aia doar de marile sărbători legale :)

      Ștergere
  3. Ce te-ai face tu fara Horthy? Ajutor de nadejde! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De data asta când a vrut să verifice ce făceam s-a lăsat păgubaş, era prea mare dezordinea aşa că a plecat să terorizeze căţelul mic de 2 luni al vecinilor.

      Ștergere
  4. Foarte frumoase!
    Toate plasate in armonie :)
    Mi-ar trebui si mie un Horthy sa stranga din urma :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare mă tem că n-o să strângă nimic, din contră :)

      Ștergere
  5. Cred că prima e preferata mea!

    Nu pot să cred câte cutiuțe cu minuni ai adunat! Intuiesc că ce se vede în poză nu e tot...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, am un raft întreg cu hârtii şi cutii, dar acolo stau ordonate frumos. Pe masă aduc ce am de gând să folosesc pe moment şi, când am multe idei, iese debandadă maximă.

      Ștergere
  6. Ceva cu "căţăi" nu faci?
    Sunt sigură că ar exista doritori.
    Eu, de pildă. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am să-mi pun mintea la contribuţie şi cu "căţăi" :)

      Ștergere
    2. Hai, te rog... Codiţa aia încovrigată cred că se pretează la ceea ce faci tu.

      Ștergere
  7. il rog si eu pe Horthy sa te ajute, pentru ca meriti ajutor. Ai maini de aur, Andreia draga!
    a doua felicitare imi place atat de mult! ce pacat ca ziua mea e doar in octombrie ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cât de repede zboară timpul, imediat e octombrie :)

      Ștergere
  8. Mie imi pare o dezordine creatoare, inspiratoare. Imi place. :)
    Cum imi plac si rezultatele. Buchetul de flori pentru ziua mamei este absolut minunat!
    Multa inspiratie si chef de munca in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc. Chiar am intrat într-o perioadă de mare chef cum de mult n-am mai avut. Sper să mă ţină. :)

      Ștergere
  9. La cat de frumos lucrezi las' ca vin eu sa fac ordine...;)
    Tu concentreaza-te pe catei...:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Din atata "dezordine" iese ceva asa frumos :) Trecem cu vederea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să vedem cât o să mai treacă soţul cu vederea că pe masa din bucătărie stă instalat incubatorul de ouă şi nu mai avem loc unde să mâncăm :D

      Ștergere
  11. Cam asa arata si biroul meu cateodata, doar ca in loc de hartiute pentru diverse felicitari, la mine gasesti caiete si foi pline de notite. :)) Dar coafura rezista, la fel si cana de cafea. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cana de cafea e punctul central, fără ea nu se poate :)

      Ștergere
  12. Felicitarea pentru ziua mamei, favorita mea!
    Este ceea ce eu numesc"dezordine ordonata"! Imi e cunoscut peisajul, doar ca la noi e plin de margele, sarme, ate, zale, incuietori si alte cele. Tare mi-ar fi de ajutor o camaruta pe post de atelier, unde sa pot lasa totul la indemana...
    Mai, dar Horthy se prinde repede cum stau lucrurile... Si eu m-as duce la catel decat sa fac ordine!
    Inspiratie si spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie mi-ar place o cămăruţă-atelier.
      Când e vorba de treabă sau de baie, Horthy mereu se prinde repede şi o şterge afară :)

      Ștergere
  13. Dezordinea este hranå pt. idei noi :-) Frumoase sunt toate, dar prima imi place mie

    RăspundețiȘtergere
  14. Da' ai avut spor si inspiratie,nu gluma! Una mai frumoasa ca alta! :)

    RăspundețiȘtergere