marți, 23 aprilie 2013

Vacanţă

Se apropie Paştele şi e musai să încep distracţia pre-sărbători : geamurile trebuie spălate, la fel greasia şi fainţa, bucătăria necesită atenţia sporită în toate colţurile interne şi externe, praful trebuie şters şi Horthy ferchezuit.




Apoi trebuie să mă ocup de meniu de la A la Z şi, la final, sper să aleg oul câştigător în competiţia din ziua de Paşti. winking

Pentru toate aceste motive, stimat juriu, sper că-mi veţi acorda o vacanţă offline de vreo 2 săptămâni. Dacă nu, evadez pe furiş happy


Să aveţi zile senine!
Cine a sărbătorit Paştele a trecut deja prin probele astea herculeene şi poate sta cu burta la soare.
Celorlalţi le urez spor la dereticat şi umplut miel!

46 de comentarii:

  1. De bine nu ne puteai ura şi tu, ci numai legate de muncă! :D
    Păi, spor la treabă şi... pauze dese!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai întâi munca, apoi distracţia - nu ştiu cine a inventat asta. Să-l linşăm!

      Ștergere
  2. Spor la treaba si fa-ti "vacanta" cat se poate de placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. ai de mine ! cand stiu ce ma asteapta!!:)
    eu o sa incerc sa imbin utilul cu placutul! mai o pupatura mai un sters de praf si uite asa ...
    spor sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, şi pe mine mă ia durerea de cap/mâini/picioare când se anunţă curăţenia generală. Dar mi-am propus s-o fac în tranşe mici :)

      Ștergere
  4. După cum povesteşti, am senzaţia că stai în Casa Poporului :D
    Spor la treabă !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu cum se face, cred că este un blestem sau ceva: când mă epilez îmi cresc picioarele cât ale Roxanei Ciuhulescu, când fac curat se lăţeşte casa cât Casa Poporului :))

      Ștergere
    2. O, Doamne ! Nu-mi spune de epilat !:))))

      Ștergere
  5. Paște frumos și luminos! :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Raluca.Sărbători frumoase şi ţie, şi celor dragi :)

      Ștergere
  6. Deja esti in vacanta??
    Super! Iti doresc Sarbatori fericite, un iepuras incarcat, multe oua rosii, familia aproape si multa liniste sufleteasca! :)
    Urarea mea nu e prea poetica dar e din suflet

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, vacanţă de lucru, apoi de huzurit :)
      Urările din suflet sunt cele mai frumoase! Mulţuesc mult şi îţi doresc zile de sărbătoare frumoase şi ţie, alături de cei dragi :)

      Ștergere
  7. Spor la treaba :x şi să ai un paşte minunat, exact aşa cum ţi-l doreşti şi alături de cei dragi :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos! Aceleaşi urări şi ţie :)

      Ștergere
    2. :* multumesc. te asteptam cu mare drag cu o noua postare.

      Ștergere
  8. Of, of...si nu ne povestesti despre oua, despre curatenie, despre primavara care sigur si-a facut loc in gradina voastra?
    Si vrem poze cu Horty ferchezuit :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi avea timp (sper) de poveşti după Paşti.
      L-am anunţat deja pe Horthy că va fi din nou fotomodel, la cererea fanilor :)

      Ștergere
  9. Treaba trebuie inceputå din timp, nu pt.a fi extenuatå, ci pt. a te bucura de vacantzå si sårbåtori alåturi de fam. si prieteni :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact de asta m-am gândit să încep cu 2 săptămâni înainte.

      Ștergere
  10. Am auzit niste zvonuri(doar zvonuri pentru ca nu as vrea sa le cred) ca si pe la mine prin casa ar trebui sa ne punem pe curatenie incepand de vineri...:-s

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce să-i faci - toţi trebuie să trecem prin probe fizice din astea :))

      Ștergere
  11. Eu am facut curatenia...
    Cat despre ce o sa pregatesc...azi am arvunit deja iedul de la un crescator :)
    Deci cele mai mari griji s-au dus.
    Mai am de lucru prin gradina ;)
    Spor la treaba sa ai si o vacanta cat mai placuta! :)
    Te pup!
    De Pasti vin sa ciocnim oua rosii ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primeşti premiu pentru gospodină fruntaşă :)

      Ștergere
  12. Te inteleg...Nici mie nu imi place sa ma inghesui pe ultima suta de metri. Sa ai o vacanta minunata si sa te bucuri de atmosfera sarbatorilor si de vremea minunata care se anunta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu îl ai ajutor pe căpitanul de oşti la bătut de covoare :)

      Ștergere
  13. Deci, eu acum stau cu burta la soare :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Spor la treaba si relaxare pe masura, chiar daca nu vor fi egale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc. Sper să trag de perioada de relaxare să se lungească precum mâinile lui Păsăsri-Lăţi-Lungilă :D

      Ștergere
  15. Spor la treabă, măi Andreia! ;;-)

    RăspundețiȘtergere
  16. Spor la treabă și la miel! :) :) :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Spor la treaba, Andreia! Eu sunt intr-o faza in care ma doare chiar si numai sa ma gandesc la facut prea multe treburi. :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Spor la treaba! Eu am cam facut in etape iar mielul prefer sa il vad cum zburda pe camp! :) Paste Fericit si sa ai parte de oul castigator!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eşti harnică şi operativă.
      Paşte fericit şi ţie! Iar Horthy îi transmite paşte fericit lui Tuxie .)

      Ștergere
  19. Cand ma mandream mai bine cu geamurile curate, peste noapte a tras o ploaie si le-a rezolvat! Deci... le mai sterg o data!
    Spor la toate si salutari minunatului Horthy!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa am păţit şi eu, dar nu le mai şterg încă o dată.
      Spor şi ţie! Horthy o salută pe Cora :))

      Ștergere
  20. Andreia, iti urez, din toata inima, un Paste Fericit, cu liniste si bucurie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Sărbători frumoase şi ţie!

      Ștergere
  21. Hristos a Inviat!
    Saratori luminate si bucurii iti doresc!
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat a înviat! Paşte fericit! :)

      Ștergere