miercuri, 17 aprilie 2013

The dynamic duos challenge #48

This week's challenge comes in with a perfect couple of spring colours - light blue and deep orange


I really love them and here is my card:





22 de comentarii:

  1. Aoleoo cat ti-o fi luat sa decupezi fluturasul ala finut! Dar e foarte delicat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din fericire, nu l-am decupat cu mâna, ci cu o maşinuţă :)

      Ștergere
  2. Parca sta sa isi ia zborul fluturasul tau... Nu inteleg de unde ai atata rabdare...

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca as sta sa decupez fluterele atat de atent cred ca ar fi o minune si as inebuni :))..nu ai taiat nici macar un mm in plus pe nicaieri:)) Inca o data o spun si cu siguranta o sa o mai spun: Ai foarte multe talent!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zdwuby, nu l-am tăiat cu mâna mea - n-aş fi reuşit aşa tăieturi perfecte sub nici o formă ;)

      Ștergere
  4. Superbe felicitårile si culorile lor. Ai talent si råbdare, pe langå o bogatå imaginatzie :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. E tare frumoasa ideea de "challenge" de pe blogul acela, m-am uitat si eu pe acolo. Provocarea de saptamana asta nu e asa usoara ca vad ca au fost alese doua nuante foarte precise de culori, nu orice! Ti-a iesit o felicitare sensibila si delicata ca de obicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ştiu câteva bloguri de challenge - trebuie să foloseşti anumite culori sau o anumită aranjare sau temă. Particip din când în când, dar nu mă pot compara cu ce fac veteranele :)

      Ștergere
  6. martha stewart prezenta tot felul de aparate si ce usor e sa faci un lucru de mana :) ma rog un cadou mai personal :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai si un tag de la mine :) http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/2013/04/tag-daca-eram.html

      Ștergere
    2. Am văzut perforatoare şi alte unelte de la Martha Stewart, dar sunt scumpe, mai scumpe chiar şi decât alte firme străine, dar îţi uşurează mult munca.
      Mă duc să văd tagul :)

      Ștergere
  7. Superbe felicitårile ,imi plac mult !
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. tare faine! sunt atat de elegante...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. E superb fluturasul :) Si combinatia intre acest albastru azuriu si acel orange merge de minune.
    Sa stii ca mereu m-am gandit ca trebuie sa existe o masinuta, ceva, cu ajutorul careia se taie aceste figuri dantelate. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. So very lovely, such a fun design. Thanks for playing with the Dynamic Duos.

    RăspundețiȘtergere
  11. Beautiful! You've added nice texture with the side panel! Thanks for playing along at Dynamic Duos this week! ♥

    RăspundețiȘtergere
  12. Lovely butterfly! The embossed panel is a great touch! Thanks for playing along with Dynamic Duos this week!

    RăspundețiȘtergere
  13. Fiecare avem fluturii noştri, dar nu avem curaj să ni-i decupăm :D

    RăspundețiȘtergere
  14. What a beautiful die cut butterfly and I love the pretty border, too. Thank you so much for joining us this week at Dynamic Duos! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce bine ti-a iesit :x imi plac mult pietricelele portocalii aplicate jos :D

    RăspundețiȘtergere