sâmbătă, 13 aprilie 2013

Suits

Anastasia propune o nouă rubrică de week-end:  Flori Fete Filme sau Băieţi este o provocare pe care o lansez la sfârşit de săptămână tuturor celor care doresc să împărtăşească cu ceilalţi un moment frumos, trăit în timpul săptămânii - fie că aţi văzut o floare, o fată frumoasă, un film bun, un băiat frumos, (un apus de soare....., fie că aţi terminat de citit un roman sau o poezie, un proiect handmade de care sunteţi încântaţi sau oricare alt moment de bucurie) - fotografiaţi şi postaţi / povestiţi şi ilustraţi (postarea cu ce consideraţi potrivit).

Nu promit că voi găsi în fiecare week-end ceva, dar de data asta particip la provocare cu un serial proaspăt descoperit - Suits


Cam despre ce este vorba? Cam fugind de nişte traficanţi de droguri, Mike Ross, un tânăr deosebit de inteligent şi posesor al unei memorii fotografice fantastice, ajunge să dea un interviu şi să lucreze pentru Harvey Specter, unul dintre cei mai buni avocaţi de litigii din New York. Datorită memoriei, cunoaşte legea şi precedentele legale, dar nu a absolvit niciodată vreun colegiu de drept, cu atât mai puţin Harvardul aşa cum pretinde.
Iar acest secret al lui - că nu a absolvit niciodată Harvardul şi nu este avocat cu drepturi depline - îi va da o grămadă de bătăi de cap.

Deci, e un film cu avocaţi, dar cu totul altfel decât alte seriale seriale cu avocaţi pledanţi şi săli de judecată sau jurii americane. De regulă, cazurile se încheie prin jocuri de culise şi negocieri, iar memoria lui Mike este pusă la treabă de fiecare dată.

Aici puteţi vedea şi un trailer:


S-au turnat primele 2 serii, a treia în lucru.

Dacă v-am stârnit interesul, căutaţi-l.

22 de comentarii:

  1. Prietenul meu se uita la ohohoh, la serial. :)
    Eu inainte ma uitam la Spartacus si House dar le-am lasat si p-alea preferand in timpul liber o carte. Apuc sa citesc atat de putin....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, da, ne-ar trebui încă un week-end pe săptămână pentru toate :)

      Ștergere
  2. :) Bună dimineaţa, Andreia.
    Mulţumesc pentru participare, dar şi pentru recomandare. Incitant! Îl voi căuta!
    Weekened cât mai plăcut, draga mea!

    ps.
    dacă ai observat, e loc şi pentru handmade! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am observat, cu handmade aş putea participa în fiecare săptămână :)

      Ștergere
  3. Pare interesant și deloc plictisitor. Mulțumim!

    RăspundețiȘtergere
  4. o idee buna de a petrece o zi ploioasa din aceasta primavara nabadaioasa! :)
    weekend placut iti doresc, Andreia draga!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie una nu îmi plac serialele deloc! Le detest!
    E o forma tare stupida de a pierde timpul (asa consider eu!), mai bine citesc o carte. Filmele realizate în 2 sau 3 episoade ma uit la ele.
    Ai uitat sa pui link la Anastasia! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am perioade în care găsesc un serial şi devin dependentă, apoi îmi trece.
      Vai, am observat, şi acum sunt a patra, nu a doua :((

      Ștergere
  6. Trebuie sa ma uit la costume sau la baieti? Sincer vorbind, nici n-am observat costumele in prima faza, cred ca de-aia scrie cuvantul mare pe poza ca sa stii de ce e facuta de fapt!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Cred că se cheamă aşa pentru că marele avocat Harvey e foarte mândru de el însuşi şi costumele scumpe şi bine croite sunt un mod de a o arăta.

      Ștergere
  7. Am vrut sa ma uit la serialul asta, dar am vazut ca nu e terminat si am renuntat..nu ma incanta ideea de a astepta o saptamana sau mai mult pentru un episod:( Eu cand incep un serial si imi place...vad 3-4-5 episoade pe zi nu 1 pe saptamana :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta nu-mi place nici mie că trebuie să aştept episoadele următoare. Până apar, am să uit unde a rămas acţiunea.

      Ștergere
  8. Si eu am ales tot film, insa unul mai vechi.
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Din cate stiu serialul acesta e pe Euforia, nu? Am vazut eu reclama pe la Antena, parca! Pare interesant din ce ai pivestit tu!
    Eu ma uit la Spartacus! Am asteptat a3 a serie ca nu stiu cum....:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu, eu l-am văzut pe net.
      Dar ai dreptate - e aşa rău să aştepţi apariţia de episoade noi când te-a prins un serial.

      Ștergere
  10. Mi-e teamă de seriale, de la o vreme le feresc, le feresc... și când cad în câte o patimă vizionez sezoane întregi din urmă...
    Grea meteahnă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa e şi la mine - o patimă care vine în valuri .)

      Ștergere
  11. Ultimul serial pe care l-am urmarit a fost Perla neagra, acum o mie de ani. Mi se par o pierdere de timp...
    Draguta ideea Anastasiei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De asta n-am auzit de el, că a fost acum o mie de ani :P

      Ștergere
  12. Nici eu nu mai urmaresc de mult timp nimic. Nici macar filme...De seriale nici nu mai poate fi vorba... Ultimul vazut cred ca fost Neveste disperate, sezonul 2. Al treilea a inceput naspa si am zis ca nu-mi mai trebuie. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Si noi il urmarim si ne incanta. :D Candva urmaream Fetele Gilmore, Grey`s Anatomy (inca urmaresc, urmeaza sezonul 10 ), Supernatural si Spartacus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa ciudă mi-e că deocamdată sunt doar 2 sezoane. Nu-mi place să aştept luni întregi pentru seria a treia :(

      Ștergere