miercuri, 17 aprilie 2013

MFC16 - în şa

E primăvară, e soare, e cald, e bine ... ce-ar fi să urcăm în şa, cu mic cu mare?

* fotografii de Andrei Niculescu - Facebook















Mai multe imagini găsiţi ca în fiecare miercuri la Carmen

35 de comentarii:

  1. Ce faine sunt imaginile!Extraordinara serie!
    Vin si eu in sa!;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună idee !
    E foarte sănătos să mergi cu bicicleta !
    Îmi place mult seria ta de fotografii

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanatoasa idee pentru cine poate si vrea. Se zice ca mersul pe bicicleta nu se uita. Eu, ultima oara cand am incercat sa-mi reamintesc imi cam tremurau genunchii...
    O zi de miercuri minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa am auzit şi eu că nu se uită, dar n-am avut ocazia să testez direct. mereu am mers cu bicicleta cînd a fost vreme bună.

      Ștergere
  4. Vremea faină îndeamnă la drumeţii. Şi noi avem parte de aşa ceva.
    Să ai o nouă zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut că sunteţi mari bicilcişti :)

      Ștergere
  5. Na, cand ai zis de sa m-am gandit la cai, nu stiu de ce....Da e buna si bicla pentru cine are! Atractive poze, iti fac pofta de plimbare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Idee buna.

    Poate te trezesti cu noi (MFC) toti la usa si-apoi la plimbare...

    Sa-ti fie senin si inflorit !

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-as dori sa fie mai multe piste pentru biciclete :)

    RăspundețiȘtergere
  8. pline de energie imaginile...sa pedalam atunci!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos dar si ce mi-e frica sa merg pe ea.. mai ales ca nu am voie sa cad. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. inspirate si inspirationale fotografii... numai ca eu trebuia sa invat sa merg cu bicicleta ca sa pot asculta indemnul de la inceputul postarii :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ah, acusica fugim si noi in parc cu bicicleta, abia astept! :D
    Momentan abia m-am indurat sa imi scot balerinii la purtare. :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Urcatul în sa ptr mine este o chestie uzuala, de zi cu zi! Mijlocul meu de transport! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Pe la noi e un adevărat pericol plimbatul cu bicicleta. Happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. te indeamna sa iesi afara si sa faci miscare dupa o lunga iarna posomorita

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi place sa ma uit la imagini dar bicicletele mele stau lesinate la parter de anul trecut
    Ar trebui sa opresc la fiecare 2 min sa-mi sterg nasul.Mai ales primavara aici, in Germ. Simt eu ca in Egipt nu as avea probleme la mersul cu bicicleta

    RăspundețiȘtergere
  16. Oricât m-am străduit sa învăț să merg pe bicicletă in copilărie, n-am reușit! Se pare că sunt un total antitalent :D. Bine, recunosc că numai gândul că aș putea să cad mă îngrozea :) Ideal era să fi știut din naștere. Nu eram și nici acum nu as fi dispusă la astfel de sacrificii, spre rușinea mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred că am mai auzit pe cineva care este antitalent la bicicletat. :)

      Ștergere
  17. Cine se descurcă pe ,,bestia'' cu două roţi...

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu chiar am urcat astazi in sa pentru o jumatate de ora. Sper sa imi fac timp in fiecare zi, pana cand vine zapada...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fain de tine.
      La biţa mea am constat azi că sunt dezumflate roţile şi dl. Rolling trebuie să le verifice. Apoi sper să ies şi eu la câteva ture în şa.

      Ștergere
  19. Pe la tara am urcat in sa anul asta...acasa...am bicileta in boxa, la subsol si este plina de praf..rotile lasate ..nu am miscat'o din locul ala din toamna trecuta cand am parcat'o pentru hibernare :)) Si mereu cand zic "ma duc sa curat bicicleta, sa'i umflu rotile si ies sa dau o tura de oras" ma razgandesc si zic ca imi e lene si o las pe mai tarziu pana trece ziua :))

    RăspundețiȘtergere
  20. ce serie frumoasa de fotografii! Prima imi place cel mai mult :) Haioasa este a sasea :)
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Urc si eu ...dar virtual. N-am mai mers cu bicicleta de vreo 8-9 ani... :)
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culmea bicicletatului - să pedalezi virtual şi să faci febră musculară :))

      Ștergere
  22. A venit primavara si gata, trebuie sa ne scoatem bicicletele, rolele, skateboard-urile din pod si sa iesim in parc :D
    Superbe poze :x

    RăspundețiȘtergere