marți, 2 aprilie 2013

Meloman pentru o zi

Sorin a dat startul, deci să cânte muzica!



În 1987 trupa Celelalte Cuvinte lansa albumul omonim în care, printre alte piese, se găsea şi "Dacă vrei". În 2008 (dacă nu mă înşel) acestă melodie putea fi auzită în reclama Cec Bank. Dacă mă înşel, o fi fost chiar 2009.

Cert este că azi o puteţi asculta aici:


Şi dacă vrem să privim soarele, în sfârşit îl putem vedea la locul lui pe cer!

26 de comentarii:

  1. Mie imi plac Celelalte cuvinte. Mereu mi-au placut. Chiar nu mai auzisem de mult melodia asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare :) Imi place extrem de mult cum suna. Nu am stiut ca esti asa mare melomana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că toţi suntem melomani de un fel sau altul. Nu-mi imaginez că sunt persoane cărora să nu le placă deloc muzica.

      Ștergere
  3. una dintre putinele trupe din romania care imi plac la NEBUNIE.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Melodia asta e noua pentru mine, bine nu stiu prea multe melodii de la Celelalte cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este prima data cand aud de formatia asta!
    Sorry! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi aţi făcut cunoştinţă. :) Mai au melodii faine, le poţi găsi pe Youtube.

      Ștergere
  6. Îmi amintesc de formație dar melodia nu o știam. De suflet și acordurile și versurile. Mulțumim! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La inceput mi se parea ca nu seamana cu ce stiam eu...dar incepe tarziu sa cante efectiv...Da, e ceea ce stiam.
    Nu sunt fan, de ce sa mint? Insa stiu ca au avut succes si cu alte piese. :)
    Seara frumoasa, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca stiu melodia, nu prea am i-am ascultat, de ce sa mint!

    RăspundețiȘtergere
  9. Melodia asta imi place.Versurile sunt tare faine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt versuri cu mesaj, nu simple rime şi ritm.

      Ștergere
  10. r mult,tare mult de cand nu I-am mai auzit...

    RăspundețiȘtergere
  11. Faina alegerea ta!
    O zi cat se poate de placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. imi plac mult versurile acestei piese !
    O zi cu soare iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie, şi orchestraţia e aşa fel făcută încât să scoată versurile în evidenţă.

      Ștergere