sâmbătă, 20 aprilie 2013

HW 16 - se simte un miros în aer



Aţi văzut voi în ţara noastră weekend de primăvară-vară cu soare fără nori şi petec de iarbă verde fără grătare? Evident că nu.

Ultimele informaţii venite pe surse sigure arată că acest obicei pur românesc s-a propagat până la capătul pământului
- www.guy-sports.com - 

Unii dintre noi sunt dotaţi cu toate gadgeturile necesare pentru un grill-uit perfect
- www.itrocks.biteum.org -

alţii improvizează cu ce au la îndemână
- www.interestingemailforwards.blogspot.com -

Dacă sunt multe guri salivânde în jur, alegeţi unealta 12 în 1
- www.funny-party.com-

Cine îşi permite, poate angaja un masterchef care nu doar prăjeşte perfect ceafa de porc, dar face şi atmosferă.
- -www.thegrillman.blogspot.com

Dacă alegeţi varianta low-budget în regie proprie, fiţi atenţi că scânteile nu ies doar din cărbunii încinşi
- www.masterfile.com-

Poliţia raportează că anumite reţele de crimă organizată se folosesc de grătare şi ţepuşe pentru a-şi lichida duşmanii
- www.funnypictures.me -

Din păcate, există şi nefericiţi cărora recomandările doctorului le interzic să respire fum de pui rotisat şi sunt nevoiţi să apeleze la o soluţie placebo
- www.rotflpictures.com - 

Şi am descoperit ce-i voi cere peştişorului de aur la proxima întâlnire - the ultimate picnic car
- www.strangefatcsworld.blogspot.com-

Să aveţi un weekend vesel indiferent de meniul ales! big hug





25 de comentarii:

  1. Super tare postarea ta!
    Noroc ca la noi e vant si nu merge de gratareala! Nu ma prea dau în vant dupa ea!
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Ce scenariu perfect pentru picnic! :)
    Cat mi-a placut!
    Unealta aia 12 in 1 e geniala! La fel si gratarul din vasul de toaleta! :))
    Iar usuletul care parpaleste broccoli la aragaz e dulce, dulce. Imi vine sa-l strang in brate, sa-l pup, ca sa-l consolez. :))
    Happy weekend in continuare, Andreia draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ursuleţul pare foarte trist şi 'pupabil' :))

      Ștergere
  3. Frumos articolul tau de weekend!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Masina e superba!:))
    Faina ideea ta de azi! Am vazut la tv ca pe la noi multi au iesit la gratar....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imediat ce a dat colţul ierbii şi raza soarelui, a năvălit şi lumea cu grătarul :)

      Ștergere
  5. Aaaa, rulota e o adevarata inovatie! Am inceput sa simt deja mirosul...Love is in the air, vorba cantecului. La romani "love" trece prin stomac deci sa fie un gratarel!

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-a placut aceasta "isorie a gratarului" :))
    o duminica minunata iti doresc, în continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu așa îndemnuri imagistice, parcă ar fi bun un grătărel!? O seară plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu sunt tocmai un mare fan al gratarelor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Oh, da, eu aleg ursuletul cu brocolli , am mancat nesanatos in ultimele zile

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun, să nu se simtă ursuleţul singur :)

      Ștergere
  10. Weekend-ul meu a fost oricum de poveste, asa ca mi-am inceput bine saptamana, urmarind articolele participante la HW.
    Ce idei creţe au unii! Nici nu stiu daca as mai putea manca, daca as vedea improvizatiile alea. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă a fost de poveste, îneamnă că s-a încheiat cu fericiţi până la adânci bătrâneţi :)

      Ștergere
  11. Ieri l-am simtit si eu prin tot cartierul. :))

    RăspundețiȘtergere
  12. CE TARE :)) oricum,e bine că a venit în sfârşit primăvara mult-aşteptată.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ala da gratar, si WC si gratar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai să nu fie folosit concomitent cu ambele funcţii :D

      Ștergere