sâmbătă, 13 aprilie 2013

HW 15 - un român cu talent

Zice Elly că e happy weekend, dar eu declar leneş weekend şi, ca urmare, îl las pe Mihai Ştefan, concurent la 'Romanii au talent' să vorbească în locul meu.
Mai exact, nu în locul meu, ci în locul lui Florin Piersic şi al lui Gigi Becali, pe care îi imită cu mult talent şi haz.

http://www.youtube.com/watch?v=QJhit68or8U

Un weekend frumos tuturor! big hug


p.s. Văd că şi calculatorul e la fel de leneş - m-a ţinut 20 de minute să scriu astea 5 rânduri cu 2 linkuri şi nu vrea să-mi afişeze frumos videoclipul de pe youtube. Cred că mă exasperează ca să-l las în pace winking

"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 15."

20 de comentarii:

  1. Si mie mi'a plcut de el cand l'am vazut la Romanii au talent
    Weekend lenes placut:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aştept să văd ce va face în semifinală

      Ștergere
  2. :)) Omul chiar are talent. E destul de comic.

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) Uite ca omul m-a facut sa rad. Si m-a si induiosat. Pentru ca nu l-am vazut (fiindca nu prea urmaresc emisiunea decat intamplator) si cand am intrat acum pe YouTube, ma asteptam sa gasesc un barbat, nu un baietandru. :)
    Dragut momentul lui!
    Happy weekend, draga mea!

    P.S.- Intr-o sambata la fel mi-a facut si mie calculatorul. Cand am fost nevoita sa postez un clip ca link...ca si tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o conspiraţie a calculatoarelor contra noastră ;)

      Ștergere
  4. :)) talentat băiat! nu mă aşteptam.
    duminică plăcută, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vesel articolul tau ,mi-a placut, inclusiv clipul!
    Zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Foarte tare! Nu l-am văzut la tv :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Comic concurentul are mult haz !
    Happy week-end!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. adevarat talent!
    PS: când observi ca PC-ul e "lenes", deschide adresa http://www.speedtest.net/ si testeaza viteza cu care esti conectata la retea. Vei observa daca este reala cauza, sau poate ca a fost infestat. Daca nu e vorba de virus, atunci ajuta sa reactivezi legatura la retea. Si la mine se întâmpla destul de des! Dar dupa ce resetez DSL-Easybox-ul, functineaza din nou totul cu usurinta.
    O duminica minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Comic și talentat. Mulțumim. O duminică faină! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu cred ca ajunge in finala, sunt altii mai buni!
    Pe mine nu ma impresionat!
    Aaaaaa, nu ti-am spus! Urmaresc via Youtube emisiunea... si sunt foarte încantata! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu zic că e cel mai bun, dar categoric m-a făcut să râd.
      Iar de dansatori şi cântăreţi m-am săturat, îmi plac cei care vin cu alte talente.

      Ștergere
  11. Clar romanii au talent! Unii chiar mai mult decat acest tanar....:)
    Te pop!

    RăspundețiȘtergere
  12. Simpatic pustiul, e tinerel tare...pe Becali il imita bine...
    Calculatorul face figuri ca asta e menirea tehnicii moderne, sa ne scoata din minti. Zi merci ca-l ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Până la urmă l-am scos eu din priză :D

      Ștergere
  13. Din păcate, marii imitatori nu reuşesc -de cele mai multe ori- să-şi găsească propria voce niciodată.
    Totuşi, bun puştiul! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu ratez aproape niciodata aceasta emisiune. Unii concurenti imi aduc lacrimi in ochi (de atata ras), iar altii chiar merita sa fie aplaudati, asa cum este acest baiat.

    RăspundețiȘtergere