joi, 4 aprilie 2013

Găsiţi 5 diferenţe

Plouă ... plouă ... plouă ... vreme de stat în casă şi făcut quilling ...

Acesta a fost primul proiect finalizat în 2013 - un suport de chei:


Între timp am mai făcut unul cu un căţel cât se poate de real şi de drăguţ:



Şi am revenit la modelul cu pisică:





Pentru următorul am în minte un model cu totul nou că m-am cam săturat de ăsta.

25 de comentarii:

  1. Excelent! Mai ales pisica e o incantare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Am răbdare cu quillingul mai mult decât cu o seamă de oameni ;)

      Ștergere
  3. Se verde ca îti place sa lucrezi din astea, eu nu am rabdare!

    RăspundețiȘtergere
  4. la tine ploua?
    e, uite, asta e diferenta, si la mine ploua! :)
    si ar mai fi una: tu faci minunatii, eu... privesc!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Tu găseşti minunăţii de toate felurile în Cugir.

      Ștergere
  5. Un model cu doi căței ? :D
    Mie suportul de chei mi-a plăcut cel mai mult dintre creațiile tale. O migală acolo, ceva de speriat!...
    Deci, pe bune... 2 căței ? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cu doi căţei. Mă gândisem să fac o creangă de copac inflorită şi înfrunzită, de care e agăţată o căsuţă de păsărele şi o pasăre în zbor către căsuţă.

      Ștergere
    2. WOW ! Frumos...
      Treaba ta, cu 2 căței scăpai mai ieftin :))

      Ștergere
  6. Foarte frumos, foarte.. personal :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos realizate :) Inca o dovada ca esti foarte talentata in ceea ce faci...FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  8. esti plina de idei!! de idei frumoase!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. superb suport! ce fericiti trebuie sa fie prietenii carora le daruiesti minunile facute de mainile tale! Esti grozava!
    Mie îmi place cel mai mult modelul cu mata lungita :)
    O seara placuta, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie îmi place mai mult mâţa lungită, se încadrează mai bine.
      Le dau cadou, dar le şi vând (direct, sau într-un magazin din oraş, sau online pe Breslo.ro).

      Ștergere
  10. :) Ce tare. Nu inteleg de unde atata rabdare...

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am crezut ca ne pui sa ghicim cele 5 diferente :(
    Si ma pregatisem, privisem cu atentie :)
    Apoi am vazut ca ni le-ai si aratat :)
    E foarte frumos totul. Iar pisicuta tolanita este cireasa de pe tort :)
    O zi placuta iti doresc...desi nu stiu cum o fi la tine dar aici ploua, ploua...si atunci iti urez spor la migalit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi ... sunt 5 diferenţe între primul şi ultimul suport - pisica de exp sau carafa de pe masă care prima dată nu are cafea şi apoi i-am pus cafea :)
      Aici nu mai plouă - mare minune - dar e noros.

      Ștergere
    2. Pai stiam, vazusem care sunt :) Dar credeam ca trebuie sa le depistam noi...dar ai pus si detalii cu ele astfel ca mi s-a parut inutil sa le mai spun :)

      Ștergere
  13. Foarte bune realizări. Aș vrea să am și eu unul...poate pe cel cu pisica...vinzi? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dacă îl vrei. Scrie-mi mail, îl găseşti la profil :)

      Ștergere
  14. Ce frumusete,ramai fara vorbe! Ce-mi plac culorile tari la flori!

    RăspundețiȘtergere
  15. Uau, pisicuta este o minune! Imi place foarte mult si parca nu ar fi mult mai greu de facut, fata de ceea ce faci de obicei, nu?
    Imi place ca incerci mereu ceva nou.

    RăspundețiȘtergere