vineri, 19 aprilie 2013

Cugetarea zilei - sfat pentru şoferi

În aceste zile când asfaltul drumurilor este mai ciuruit decât faţa acneică a unui adolescent cea mai bună strategie de urmat este următoarea: ca să nu vă loviţi maşina în gropi cu consecinţe grave asupra bucşilor şi telescoapelor, mergeţi cu viteză maximă şi aşa roţile nu apucă să dea de fundul gropii, ci levitează pe deasupra.

Acest sfat îi aparţine domnului Rolling că eu nu mă ocup cu şmecherii la volan, ci cu alte activităţi cum se vede mai jos:




Este o cutie din papier mache pictată şi decorată cu hârtie şi ştrasuri.


30 de comentarii:

  1. De obicei asa fac si eu sa depasesc "puturile" din asflat. Uneori insa nici asta nu mai ajuta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sperăm să ajungă şi primarul la concluzia că nici asta nu mai ajută

      Ștergere
  2. Ce imi pasa mie de asfaltul ciuruit, cand privirea mi-a fost acaparata de uimitoarele flori pe care le-ai facut! De cate ori intru la tine am impresia ca ceea ce vad depaseste in frumusete ceea ce am vazut ieri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Spune-i domnului Rolling că prefer să levitez per-pedes, decât pe roţi :) Iar tu nu mai orna torturi atât de frumos, uite, mie de exemplu mi-e milă să mănânc ceva ornat frumos, prefer dulciuri făcute în viteză

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Per-pedes e şi mai ieftin şi nici nu bagi bani în buzunarul lui Dinu Patriciu :)

      Ștergere
  4. domnul Rolling are mare dreptate!
    insa doamna, maini fermecate...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fericita trebuie sa fie politia rutiera citind îndemnul! :))
    Cred ca au hotarat sa puna radarul pe langa voi! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper că poliţia nu mi-a descoperit blogul :D

      Ștergere
  6. Absolutely delightful idea using music score for the flowers. it looks fantastic.
    http://ajourneyintoquilling.blogspot.com/
    CHris

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you. I saw this idea somewhere on internet and I really liked it.

      Ștergere
  7. Dulci preocupări mai ai. Frumos. O seară plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. O sa tin cont pe viitor:)) acum incerc pe cat posibil doar sa incadrez groapa cea mare chiar daca dau putin in cea mica :)) Si m'ai pacalit..am crezut ca e tort:| arata foarte bine chiar daca este o cutie nu un tort caruia deja ii simteam gustul in mintea mea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fetele au zis că seamănă cu un tort, eu am specificat că e cutie

      Ștergere
  9. Doamne, eu am crezut ca este un tort decorat de tine.Foarte tare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte, foarte draguta cutia si florile de pe ea. :)
    Chestia cu gropile...ma intereseaza foarte putin spre deloc. N-am masina ;)
    O seara cat mai placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. hahaha...bun sfat, dar ce te faci cu radarul?
    Cutiuta ta este minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu radarul să se descurce soţul că el are ideea levitaâiei pe deasupra gropilor :)

      Ștergere
  12. Superbå cutia, merci de idee ;-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Par asa elaborati trandafirasii incat tot am senzatia ca muncesti foarte mult la ei. Dar sunt sigura ca ai secretele tale! N-am mai vazut cutii decorate astfel, e chiar deosebita. Si are intr-adevar culoarea unei prajituri. Cat despre gropi, sfatul consortului tau e bun numai ca gropile sunt din ce in ce mai mari. Vor ajunge soferii sa zboare peste gropi cum fac cascadorii aceia de sar peste randuri de masini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am să arat odată cum se fac - nu e greu, dar trebuie să-ţi pregăteşti hârtia înainte.
      Dacă gropile se fac tot mai mari, va trebui să ne luăm elicoptere în loc de maşini. :)

      Ștergere
  14. superba cutie! am crezut ca este un tort! :) ce idei ai tu Andreia draga, esti deosebit de talentata! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoasa- initial mi s-a parut o palarie cocheta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În sfârşit, tu nu te-ai gândit la dulce :)

      Ștergere
  16. Nu conteaza absolut deloc ca nu dai sfaturi soferilor, avand in vedere cat de bine te pricepi la confectionat cutiute de genu :x ar trebui sa iti faci o mica afacere si sa le vinzi celor interesati. Eu asa fac cu bratarile hand made. Iti creezi propriul tau cerc de clienti care-ti apreciaza munca si eventual ei te vor recomanda mai departe :* eu sincer as fi interesata de o astfel de cutiuta unde sa-mi tin toti cerceii din colectie, ca am prea multi si niciodata nu gasesc o cutie si incapatoare, dar si estetica :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele care nu le fac drept cadou, le vând la un magazin din oraş, şi pe net, şi la cunoscuţi, normal.
      Dacă vrei o cutiuţă, poţi să-ţi fac eu una cu culorile şi modelul dorit, dar după vacanţă :)

      Ștergere