marți, 19 martie 2013

Tutorial - felicitare masculină

Am trecut de prima jumătate a lunii martie când noi, femeile, am fost iubibile, adorabile, cadorisite cu mărţişoare, rose şi alte cele. E timpul să le acordăm un pic de atenţie şi bărbaţilor.
Da, ştiu că ei habar n-au unde se pun şosetele murdare şi de unde se iau altele curate, au urechile sensibile la zgomotul aspiratorului şi îşi amintesc mai degrabă toate scorurile din ultima etapă din Liga I decât ziua de naştere a mamei-soacră, dar cine lichidează păienjenii-terorişti când noi ţipăm ca apucatele şi cine ne încălzeşte picioarele reci?

Deci, merită măcar să le facem o felicitare specială:



MATERIALE NECESARE:


- carton gri nu foarte gros (120 gr/mp)
- hârtie albă obişnuită (80 gr/mp)
- hârtie colorată (de împachetat cadouri, de exp)
- nasture
- ac şi aţă, foarfece, cutter, lipici solid

SĂ TRECEM LA TREABĂ:
(puteţi da click pe imagini pt mărire)

Cartonul gri de dimensiuni A4 (21* 30 cm) îl tăiem în jumătate şi ne rezultă un carton A5 (21 * 15 cm) pe care îl îndoim din nou în jumătate. Aceasta va fi baza felicitării - sacoul, de dimensiuni 15 * 10,5 cm.

Pe muchia îndoită marcăm mijlocul la 7,5 cm şi în funcţie de acesta decupăm un dreptunghi de 5 cm lungime şi 2,5 cm lăţime.


Tăiem pe muchie în continuarea dreptunghiului decupat câte o linie de 2 cm de fiecare parte. Tăiem pe mijlocul dreptughiului în jos o linie de 3 cm.



Îndoim triunghiular şi ne rezultă reverele sacoului.

Tăiem în dreapta reverului linia buzunarului.


Coasem nasturele cu ac şi aţă pe linia de mijloc, sub rever.

Tăiem cămaşa - un dreptunghi de hârtie albă mai mic decât faţa felicitării, adică de circa 13 * 9 cm. Marcăm mijlocul la 6,5 cm şi tăiem o linie de 3 cm. Îndoim din nou triunghiular (exprimare mega-academică big grin ) şi obţinem gulerul cămăşii.

Tăiem o formă spuneţi-i-cum-vreţi care va da impresia cravatei, oricum la final se vede doar puţin din ea, şi o lipim imediat sub guler.

Tăiem forme rombice... 

...şi formăm batista, pe care o aranjăm şi lipim în buzunar. Lipim cămaşa sub sacou.

La momentul actual, faţa felicitării arată aşa:
iar interiorul felicitării arată aşa:

Ungem tot interiorul cu lipici, îl punem peste o foaie albă de hârtie, presând bine, şi tăiem excesul de hârtie albă.
Astfel tot interiorul felicitării este acoperit cu hârtie albă şi se poate scrie.

Pregătim urarea. Dacă nu aveţi acţibild, se scrie de mână.

Lipim urarea pe felicitare şi suntem gata dancing



Strângem resturile rămase, ne ştergem fruntea şi ne admirăm opera. happy

Dacă v-a folosit tutorialul meu şi l-aţi pus în practică, nu vă sfiiţi să-mi arătaţi cum a ieşit.

26 de comentarii:

  1. Whoa!! Cat de draguta e! :D Cu mainile mele stangi nu cred ca mi-ar iesi, dar imi place sa le admir. :D
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi cu mâinile drepte ce faci? :)

      Ștergere
    2. :)) Din pacate n-am in dotare...

      Ștergere
  2. Super dragut tutorialul! Ai muncit mai mult la tutorial :)
    Imi place si rezultatul, desigur!
    Numai ca n-am cui sa dau o astfel de felicitare ;)
    O zi frumoasa, Andreia! Si spor! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, durează mai mult fotografiatul şi scrisul decât făcutul, dar îmi convine când găsesc tutoriale gratuite la alţii, aşa că de ce să nu împărtăşesc şi eu?
      Va veni vremea când vei avea cui dărui, ai să vezi :)

      Ștergere
  3. Cred ca cineva s-a bucurat de atentia asta - foarte originala
    Apropo, mica agenda e utila si-mi inveseleste masa- biroul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toţi bărbaţii din familia mea au primit din astea anul trecut, anul ăsta trebuie să scot altceva.
      Mă bucur că e utilă. :)

      Ștergere
  4. Frumos! Dar de ce numai bust? ca la un costum nu se vede doar cravata printre revere, mai exista si slitz la pantaloni...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi dai seama ce tutorial kilometric ar fi ieşit?!

      Ștergere
  5. Ce frumos! Încerc şi eu! Mulţumesc, Andreia.
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cool! Desi,dupa parerea mea,cred ca mai degraba ar aprecia o felicitare cu un bust de femeie :)) Si asta ar merge mai degraba data unei femei...singure :)) Si parfumata cu Hugo Boss,ceva.felicitarea,desigur. Ca si eu,daca as primi o felicitare cu niste boobs,nu m-as entuziasma,poate doar daca ar fi ai mei ,fotogratiati,pictati,whatever ;) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noh, că la asta nu m-am gândit - să inversez busturile :))

      Ștergere
  7. foarte faina ideea felicitarii! esti deosebit de talentata, am mai zis si sustin! pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu pot spune decat un mare UAU! Sunt fara cuvinte! Dar sa stii ca voi incerca sa ii pregatesc lui Mihai o felicitare ca asta, pentru ca merita cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-o zi în care rămâi fără net :)

      Ștergere
  9. E foarte faina o sa vad cine va fi primul care va primi o asa felicitare caci vreau sa-mi gasesc timp sa o fabric.
    Multumesc pentru impartasire :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai explicat foarte bine, dar nu am rabdare sa fac asta:)) Trebuie sa fie una din zilele alea in care chiar vrea sa fac asta si ma tine de ea...sunt foarte rare zilele alea;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate vine o zi din aia după ce devii şoferiţă :)

      Ștergere
  11. MI-NU-NA-TĂ! Încerc să o fac și eu și îți trimit poze cu rezultattul! :D Și așa vine ziua lui Andrei în curând.
    Acum...să văd unde găsesc eu hârtia cu imprimeu ecosez...

    Superb tutorialul, îmi plac mult pozele!

    Pupici!
    Ralu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Găseşti hârtie sau pungi de cadouri cu imprimeu adecvat. Şi eu tot hârtie de cadouri am folosit.
      Aştept să văd rezultatul :)

      Ștergere
  12. Ah, ce frumoasa e! Perfecta pentru tata, frate, unchi, socru! Cu prima astfel de ocazie cred ca o sa incerc sa o fac! Merci!

    RăspundețiȘtergere