joi, 28 martie 2013

Ooo

Numai bine că a ieşit Adrian Năstase de la închisoare că poate să-mi numere ouăle big grin... deşi nu-s de ordinul milioanelor şi poate că nu se deranjează pentru numere aşa mici.





E tare greu de lipit figurinele de quilling pe suprafaţa curbilinie a ouălelor. Ar fi fost muuult mai uşor dacă Cel de sus făcea ouăle cubice. Dar am impresia că găinile n-ar fi fost de acord.tongue

Mai simplu a fost cu coroniţa de Paşti. Îmi place mult cum au ieşit florile din fetru şi nici nu sunt greu de făcut. 




42 de comentarii:

  1. De dragul tău aș pune o vorbă să facă ouăle cubice cu toate protestele galinacee din lume, dar merge și coronița...
    Ouăle de pe coroniță sunt ouă-ouă?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt ouă micuţe de plastic de la Kaufland. Le-am luat acum vreo 3 ani, dar mereu aduc la Kaufland decoraţii drăguţe de sărbători.

    RăspundețiȘtergere
  3. <3 Coronita de Pasti e tare cocheta
    O sa-ti surprinzi placut musafirii daca nu ajunge Horty la ea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leneşul ăsta nu are aspiraţii mai sus de fotoliul unde doarme. :))

      Ștergere
  4. Sunt foarte frumoasa si nu ma indoiesc ca sunt greu de facut..nu numai de lipit..sunt greu de facut cu totul si necesita rabdare si talent...2 lucruri pe care am vazut ca tu le ai:) si iti chiar foarte bine:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu ouăle astea chiar că mi-am pierdur răbdarea.

      Ștergere
  5. Japonezii au reuşit cu pepenii. De ouă încă n-am auzit... :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui să le scriu o scrisoare :)

      Ștergere
    2. Si eu voiam sa amintesc de pepenii cubici pentru ca ei mi-au venit in cap imediat dupa ce mi-am potolit hohotele de ras. =)) Totusi... sa luam in calcul si parerile gainilor, ca bine zici. :))
      Zi frumoasa sa ai! :)

      Ștergere
  6. Sunt tare frumoase toate :)
    M-am indragostit insa lulea de oul galben. Sunt minunati trandafirasii roz pe fondul acela galben-lamaie. Superb!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte tare...Si de incondeiat cand te apuci?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Peste o lună când vine Paştele ortodox.

      Ștergere
  8. esti grozava! talentul tau si rabdarea sunt de laudat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ouale sunt mai greu de decorat dar merita efortul, ti-au iesit deosebite...ca si coronita ! Da, de la Kaufland iau si eu obiecte ieftine numai bune de imbunatatit...unele sunt chiar ecologice, din materiale naturale!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce capodopere artistice ne prezinți tu aici. Felicitări artistului. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumoase sunt! Si cat de micute si migaloase!
    Ah, clar gainile nu ar fi fost de acord! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt de acord şi au un sindicat bine organizat care apără forma oului :))

      Ștergere
  12. Sunt superbe toate!! De impresionat. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Wow, ce superbe sunt toate
    Aici este un mag. http://www.pandurohobby.no/Inspirations/DmpInspirations/4/75606-Pastellfargede-egg
    de unde imi cumpår tot felul de ustensile cand sunt in momentele mele de creativitate, dar nu am fost atraså de scrapbooking ( genul de felicitåri precum faci tu) fiind muncå migåloaså. La grådi. vrand, nevrand fåceam modele pt. copii, fiind una din preocupårile preferate ale fetitzelor, in special :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut acolo pe site nişte idei interesante, mersi :)

      Ștergere
  14. Supeb! Superb! Superb! N-am vazut ceva mai delicat si mai frumos! Dar cum sa ciocnesti asa ceva? ar fi un sacrilegiu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astea sunt din polistiren, doar pentru decor. Pentru ciocnit vopsesc altele, dar n-am să mă chinui atât .

      Ștergere
  15. sunt minunate! fantastice! bravo!

    pop fata talentata! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt absolut superbe!!! Pana la urma cum ai reusit sa-i lipesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am apăsat mai tare şi le-am ţinut strâns până s-a întărit lipiciul. Pe suprafaţă plană nu trebuie să le ţin apăsate atât, doar să le pun pe poziţie şi gata.

      Ștergere
  17. Ai o rabdare de fier, Andreia! Eu dadeam cu ele de pamant, daca indrazneau sa imi puna rabdarea la incercare. :))
    Dar ai fost rasplatita pe masura muncii tale! Au iesit foarte frumoase, atat ouale, cat si coronita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut doar 6 din setul de 10 şi s-a terminat răbdarea :)) Pe restul cred că le abandonez.

      Ștergere
  18. esti uimitoare,uimitoare!!
    cata rabdare si imaginatie si simt al culorii ai tu...este minunat ce ne-ai aratat aici! :)
    oul bleu e preferatul meu,o "bucatica" delicata de primavara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, bucăţică cu bucăţică aşteptăm primăvara.

      Ștergere
  19. Orice obiect devine unul special dupa ce trece prin mainile tale, iar astazi coronita m-a dat gata. Felicitari, multe felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ar trebui să rup o ţâră ritmul laudelor, că poate ţi se urcă la cap.
    Nu-mi plac. Şi-o să-ţi şi spun de ce: pentru că nu-s ale mele. :D Mai ales cel cu trandafirii şi cel cu albastrul acela fantastic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Fă un hocus-pocus şi transformă nişte mărgele în ouă colorate, săfie ale tale.

      Ștergere
  21. Comentariul meu de ce nu aparut? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi a apărut comentariul ăsta în care te întrebi de ce n-a apărut :)
      Altul nu mai este, am verificat şi în spam.

      Ștergere