vineri, 15 martie 2013

Oboseala, bat-o vina!

Ieri seară am fost groaznic de obosită, m-au ajuns nopţile de servici din urmă. Atât de obosită că îmi picau ochii-n gură cu mult înainte ca Steaua să se avânte împotriva celor de la Chelsea. Aş fi vrut să văd măcar prima repriză, dar am zis că mai bun e somnul, mai ales că azi dimineaţă trebuia să mă trezesc la 5.30.

Pe drum către dormitor - oprire la baie să mă spăl pe dinţi. Iau peria de dinţi din suport, pun pastă pe ea şi dau s-o duc la gură. Şi ... mă opresc brusc cu mâna în aer când îmi ajunge la nas miros de săpun! surprise

Adormita vieţii, pusesem săpun lichid în loc de pastă de dinţi!!!
Deschid larg ochii, spăl bine periuţa, pun pastă de dinţi şi performez spălarea danturii, cum ne-a învăţat profesorul de biologie în generală - de 7 ori fiecare dinte, şi pe faţă şi pe dos.

(Deci, da: profesorul de biologie din şcoala generală a învăţat pe rând toate clasele să se spele corect pe dinţi. Ne-a scos pe zona verde din curtea şcolii unde era un robinet, ne-a încercuit în jurul robinetului şi dă-i spălături: el număra, noi executam sus-jos cu periuţa, de-am făcut scurtă la mână. Cred că sărmanul care a ajuns ultimul la robinet să se clătească a înghiţit toată pasta plimbată prin gură încât n-a mai avut nevoie de apă.)

Vă daţi seama că ieri seară de 7 ori câte 32 ori 2  mi-au tot răsărit bulbuci de săpun printre dinţi, iar gustul ... bleah!

Termin operaţiunea, clătesc gura cu toate cele, gustul mătrăgunii nu se duce, spăl periuţa şi când o pun la loc în suport îmi dau seama că ... era periuţa domnului Rolling!!! surprise

N-am zis nimic, am adormit chitic şi m-am trezit înainte ca el să facă ochi. Da' ce - numai mie să mi se ridice papilele gustative în sus?!hee hee


Cine-a râs, la fel să păţească! devil

32 de comentarii:

  1. :)) Daca nu ma insel, o sa mai patesti din astea inca vreo 3 sapt pana revine programul la normal :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă nu mă înşel, soţia ta e colegă cu mine şi suferă acelaşi program de muncă, aşa că verifică periuţa înainte să te speli :))

      Ștergere
  2. :))
    Tocmai citisem pe undeva că astăzi e Ziua (Internaţională?) a Somnului. Aşa că se pare că eşti în ton. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, eu o sărbătoresc cum se cuvine. :)
      Am aflat că e ziua somnului după ce am scris asta.

      Ștergere
  3. După așa povestire îți doresc un wekend plin de ore de somn liniștitoare și luni dimineață să fii fresh ca o portocală! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pt urare, dar mâine voi lucra pe noapte, iar luni vin pe zi. Voi fi nu fresh, ci stoarsă ca o protocală.
      Aşa se întâmplă când unul din cei 4 muşchetari e în concediu, iar noi ceilalţi trebuie să acoperim şi turele lui.

      Ștergere
  4. Da, tu chiar esti in ton cu ce se sarbatoreste astazi. :)) Weekend relaxant, cu MULT somn. :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia când am citit la tine, am descoperit ce sărbătoream :))

      Ștergere
  5. Ce de dinți ai ! Tot să faci matematică cu periuțele altora ! =))

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Încă trăieşte profesorul meu, deşi e tare bătrân, aşa că nu-i iau pâinea de la gură - lecţiile de periat dinţii sunt ale lui, cu copyright cu tot :)

      Ștergere
  7. Eu sunt stoarsa de energie de la gripa. Azi ma culc devreme.
    Dormi si tu cand poti cat poti de mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Însănătoşire rapidă! :)
      Aş prefera să dorm puţin şi concentrat ca să timp pentru toate.

      Ștergere
  8. :)))))
    Eu nu am ras! Jur! :)) Stramb evident....
    Saracuta de tine...mai odihneste-te....
    pop!

    RăspundețiȘtergere
  9. hahaha...bietul domn Rolling ! :))...sper ca ai dormit si te-ai odihnit destul...
    sa ai zile usoare pana vine muschetarul din CO ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai sunt vreo 3 săptămâni până vine muşchetarul din concediu :( Voi fi un roboţel năuc.

      Ștergere
  10. Off...si eu am vazut pe un blog, azi, ca ar fi ziua somnului. Atatea zile-sarbatori care nu stiu la ce-or folosi.
    N-am ras...stateam si ma gandeam...ca inca n-a fost asa de rau. E un banc cu periuta mamei cazuta in WC ;) :)
    Deci...e bine :)
    Somn usor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaai, da, ştiu bancul. Bine că n-a fost la fel :))

      Ștergere
  11. Eu l-am auzit pe domnul Rolling al meu intrebandu-ma ce culoare are periuta lui desi aveam periutele de nu stiu cand...Dar nu mi-a zis de-a dreptul de cate ori a confundat obiectele, probabil ca sa nu lesin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În locul tău, aş face o investigaţie :)

      Ștergere
  12. am râs, sorry! :)) esti o dulce! te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Greşeala recunoscută e pe jumătate iertată :)

      Ștergere
  13. Se poate si mai rau, sa te enervezi ca suni de pe telecomanda in loc de mobil si nu raspunde nimeni.:))Si bine ca era sapun si nu detartrant sau alte chestii sa-ti pice dintii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era culmea să răspundă cineva! :)))
      Chestiile care fac să cadă dinţii sunt în bucătărie sub chiuvetă, din fericire.

      Ștergere
  14. Te compatimesc sincer, Andreia, chiar daca eu nu lucrez in ture de noapte. Starile de oboseala induse de lipsa de somn sunt cumplite si la mine, mi se rupe filmul indiferent de ce anume mi-as dori sa fac. Norocul nostru este ca - totusi - toate sunt trecatoare si va veni el concediul si la noi!
    Sa-ti treaca turele usor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chestia e că îmi place programul ăsta în ture pentru că am zile libere întregi între turele de zi şi cele de noapte, plus că mai putem trage un pui de somn în timpul nopţii..
      Doar când e cineva în concediu e mai rău, se reduc zilele libere şi se îndesesc nopţile căci trebuie să preluăm turele absentului.

      Ștergere
  15. Mihai al meu nu tine minte niciodata care este periuta lui de dinti. Din cauza asta, Ionut nu isi mai tine periuta la baie, ci in dormitor, bine ascunsa. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De periuţă păstrată ascunsă în dormitor n-am mai auzit :))

      Ștergere
  16. =)))) asta da =))) acum ma intreb...oare a observat?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-a zis nimic - ori a uitat să spună, ori n-a simţit gust ciudat, ori nu s-a spălat pe dinţi de atunci, ori a luat periuţa mea, ori ... cine mai ştie :D

      Ștergere