miercuri, 20 martie 2013

MFC 12 - iarnă de week-end

Pe când credeam, speram că vine primăvara cu tot tacâmul de grade multicele, raze de soare, flori şi gâze ... nope, iarna a hotărât să revină ca să dovedească tuturor că nu poată fi suspendată aşa uşor winking

După ce am dârdâit şi am condus cu greu prin nămeţi, ce-am mai putut face decât să imortalizez peisajul?











Mai multe imagini găsiţi la Carmen şi la invitaţii ei.

26 de comentarii:

  1. Frumos peisajul. Dar unde este primăvara?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super peisaje hibernale,dar parcă timpul lor ar fi trebuit să treacă până la anu'...
    ce ne facem ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos peisajul, frumoase fotografii! Dar... sa vina primavara!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte faine privelişti de iarnă la început de primăvară.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  5. Inca e iarna? Nu mai vreau, vreau primavara, vreau verde nu alb-gri... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Peisajul e frumos, de basm insa nu mi-e dor de ce vad acolo. :D Vreau caldurica, vreau soare!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pare o imagina din Nordul Europei. Ma bucur ca incet se topeste deja :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am deschis putin geamul sa aerisesc si tremur din toate incheieturile. Dar as iesi din casa, daca m-ar astepta in fata blocului asemenea peisaje!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce-o să mai plângeți la vară după peisajele astea ! ...

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase imagini dar, parcă tot vara-i mai bine. :)
    La Bucureşti, primăvara chiar a venit chiar dacă uneori, soarele mai are dinţi...

    RăspundețiȘtergere
  11. Bine ca la noi nu este chiar asa! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mă impresionau mai mult asemenea imagini la început de iarnă...acum, mai puțin...vreau să reînvie natura! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Peisajele sunt frumoase dar eu am chef de drumetii si de stat pe iarba verde. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Suuuuperbe peisaje! :D Mereu am zis ca iarna-i tare fotogenica, dar clar prefer sa ramana decat asa: s-o admir in poze, dar sa faca repede loc vremii frumoase. :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. ...nu ai inghetat degeaba! :) Un peisaj de vis! Happy WW, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
  16. si bine ai facut!! trebuie sa recunosc ca e o iarna tare frumoasa....:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumoase fotografii, indiferent de anotimp! A treia este preferata mea. O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte bine ai facut! :) Uite ce fotografii frumoase au iesit!
    La noi a fost azi un soare de vara :)) Dar cica se intoarce iarna :(
    Happy WW iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Observ că toţi ne-am săturat de zăpadă, frig şi zloată şi vrem soare şi căldură. Doar Mixy aruncă o umbră profetică peste lunile ce vor veni :D

    RăspundețiȘtergere
  20. La mine s'a instalat primavara;)) azi au fost peste 20 grade :)) Mie imi place zapada...facem schimb?;;) :d

    RăspundețiȘtergere
  21. fotografiile sunt exceptionale, ceea ce dovedeste ca ai procedat normal :) vremii nu i te poti împotrivi, deci ai cautat sa scoti din situatie ce ai putut mai bun, si ai reusit! :)
    happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Cat de frumos... imi plac fotografiile mult! Hai ca zapada aceasta nu va tine mult. :p

    RăspundețiȘtergere
  23. A nins bine la voi
    Si eu ma pregateam sa pun bine cizmele pana in toamna dar azi a nins, maine va ploua si inca e tare frig

    RăspundețiȘtergere
  24. Minunate fotografiile! Superbe!
    Dar eu spun:

    SOARE! SOARE!
    IARBĂ! IARBĂ!
    COPACI ÎNVERZIȚI! Și gâze și fluturi și tot tacâmul!

    Vreau să mă bată soarele-n cap și să fiu amețită de primăvară (ce dacă unii o numesc astenie și nu e tocmai o binecuvântare?).
    Să am doar un sacou pe mine și balerinii în picioare -la balerini am trecut de 2 săptămâni deja. Ce dacă îmi îngheață picioarele.....?

    Deci abia aștept să văd poze cu dealul înverzit și cu soarele în aparat!

    :D Zi minunată să ai!
    Ralu

    RăspundețiȘtergere