miercuri, 13 martie 2013

MFC 11 - ploaie

Orice faceţi când plouă, Carmen spune că trebuie făcut fără cuvinte.

- www.lifestyledivine.com - 

Eu am plecat să quillinguiesc în linişte, şşşt.

O zi frumoasă!

31 de comentarii:

  1. La noi a plouat ieri si nici astazi nu cred ca scapam...
    O zi plina de caldura sa ai, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor! Să ne arăţi!
    Pupici... într-o zi ploioasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa imagine!
    La noi a fost soare pana ieri, o saptanana intreaga! Am avut chiar si 18ºC. . . astazi insa, brusc si fara sa intrebe pe nimeni, vremea s-a racit si azi a fulguit chiar! :-(
    E clar, este doar "zapada mieilor", ca trece tot atat de repede precum a venit, dar... s-a dus soarele.
    Iti doresc o minunata zi de miercuri, sa o petreci cum se poate de vesel si eficient :-) Te pup
    Happy WW. ☆★☆★☆★☆★☆

    RăspundețiȘtergere
  4. E fain când te plimbi "cântând în ploaie".

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar daca la mine nu ploua iti urmez sfatul si am sa trag un pui de somn complet tacut :)) nu o sa scot nici macar un sunet:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-mi place ploaia decat privita pe geam :) Dar imaginea e frumoasa.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. spor la quillinguisc ! ...vezi, si ploaia poate fi frumoasa ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ştii că am avut spor ... în ciuda ploii :)

      Ștergere
  8. E plăcut să vezi cum plouă. O seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. De asta s-a calificat să apară aici ;)

      Ștergere
  10. Eu... vorbesc cand ploua! Mult! Nu glumesc! :)) Imi place ploaia!
    Noaptea linistita sa iti fie! Spor la lucru, mai apoi! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cand ploua se fac copii..Asta e regula si asta trebuie facut :)

    RăspundețiȘtergere
  12. :))
    Insa azi pot vorbi! Faina imaginea..
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  13. E frumoasă o dârdâială udă, fără cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, frumoasă ca imaginea României în Europa :D

      Ștergere
  14. cand ploua poti sa plangi in liniste :)

    RăspundețiȘtergere