miercuri, 6 martie 2013

MFC 10 - Libertate

- www.greatbendpost.com

- www.oceanlight.com -

Mai multe imagini fără cuvinte găsiţi la Carmen, gazda fiecărei miercuri. 

25 de comentarii:

  1. Doua simboluri ale libertatii, caii salbatici si vulturii.. Frumoase imagini.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ufff nu reusesc sa vad a doua imagine, dar pentru prima, titlul se potriveste de minune. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În a doua imagine sunt doi vulturi în plin zbor :)

      Ștergere
    2. Cred ca am ceva probleme cu calculatorul. :(
      A fost de ajuns sa-mi spui de cei doi vulturi; li se potriveste clar si lor titlul. :D
      Zi frumoasa!

      Ștergere
  3. Adevarat! Salbaticiunile stiu ce inseamna libertatea!
    Frumoase imagini!
    Happy WW! ☆★☆★☆★☆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi ar fi frumos ca oamenii să le respecte libertatea.

      Ștergere
  4. O alegere deosebita!
    Happy WW, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
  5. Caii sunt niste animale superbe.Poate cele mai frumoase care exista pe planeta noastra..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Horthy spune că pisicile sunt cele mai, apoi caii :D.

      Ștergere
  6. Superb! Parca am inspirat aerul libertatii din fotografiile astea. Este imbatator... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pozele astea imi induc un sentiment asa placut :)

    RăspundețiȘtergere
  8. faina alegerea de astazi!
    seara faina sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Animalele ştiu ce să facă atunci când au libertate, dar oamenii nu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa ne bucuram macar de libertatea animalelor! Daca reusim sa o si respectam, depinde doar de noi.
    Zile frumoase, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
  11. Fara sa vad titlul am ramas cu ochii la poze si exact senzatia de libertate am simtit-o.
    Foarte frumoase ambele. :)
    O zi minunata maine, Andreia!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna dimineata,
    caii, flebetea mea, da sunt creaturi speciale, dar si pisicile stiu asta ca fiecare are farmecul sau.

    RăspundețiȘtergere
  13. Din pacate libertatea lor e din ce in ce mai amenintata. De om! Dar imaginile sunt foarte graitoare...

    RăspundețiȘtergere
  14. Penultimul calut parca este un dalmatian. Sunt superbi toti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e rar întâlnit un cal cu pete dispuse astfel.

      Ștergere
  15. Superbi mustangii! :)
    Doua imagini care-mi maresc dorul de duca!
    Zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. O poza cu lupi mai lipseste de aici, pentru ca libertatea sa fie deplina. ;)

    RăspundețiȘtergere