marți, 26 martie 2013

Meloman pentru o zi

Să combatem cele trei ceasuri rele şi înzăpezite ale zilei de marţi cu o melodie veselă pe care o putem auzi zilele acestea pe fundalul sonor al unei reclame Orange:

Tom Hugo - "Open Up Your Eyes"


Probabil recunoaşteţi versurile refrenului:
"You've got to
Open up your eyes
See what you can do
Make your life perfection
Open up your eyes
She's right in front of you
Waiting for some action".

Dacă aţi deschis ochii şi sunteţi melomani de o zi sau de mai multe, treceţi pe la Sorin pentru a asculta mai multe melodii.


29 de comentarii:

  1. Creierul asta s-a trezit inaintea mea si tureaza, spropo de ochi care nu vor sa se deschiida..
    Ce priveliste are tipul cand se trezeste si ce am eu :)) zapadaa..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate nu te-ai uitat pe fereastra care trebuie :)

      Ștergere
  2. Veselă! N-o ştiam, dar nu mai este un secret că nu mă uit la TV!
    O zi minunată, Andreia! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine merge pe post de radio, asigură fond sonor. Şi când aud ceva ce-mi place, ciulesc urechea.

      Ștergere
  3. Într-o asemenea locație nu poți avea decât o zi bună... care ți-o doresc și ție. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta nu e zapada, e doar bataie de joc din partea iernii...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai ales bine melodia. Se potriveste cu starea mea de astazi, ceea ce va doresc si voua!!! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Înseamnă că ai o stare de spirit bună :)

      Ștergere
  6. Melodia asta e bună la noapte poate ! Acum abia țin ochii deschiși :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Daa! Stiam decat refrenul din reclama, dar nici nu stiam cine-o canta si nici cum se numeste melodia. :)
    Zi frumoasa si vesela sa ai! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu raman la melodia ta ca-mi place

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun, ia loc şi ascultă. Îţi dau şi o cafea dacă vrei :)

      Ștergere
  9. Nu stiam melodia si-ti multumesc pentru ca-mi place. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu, fiind cea mai afona dintre afoni, cred ca o sa adaptez rubrica asta si o sa-i zic "Mitoman pentru o zi", sa spuna fiecare o minciunica!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vrei să nu mai plece iarna? Să spunem minciuni de să-ngheţe apele şi ploile?!!

      Ștergere
  11. culmea ca se vede mai bine cu ochii inchisi! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Am mai auzit melodia, nu doar in reclame...prima data am auzit'o in reclama dupa am intrebat pe cineva ce melodie e...mi'a dat sa o ascult pe toata...dar tot nu stiam cine o canta si cum se numeste:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Usoara si vesela, chiar se potriveste cu malul oceanului...decorul din spate vreau sa zic.

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoasa alegerea facuta!
    Numai bine iti doresc si multa veselie!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu stiam melodia, imi place.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  16. Faina piesa...!
    As deschide ochii da e prea dimineata! Noroc ca mi-e tastaura atat de familiara....:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Înseamnă că eşti dependentă fără scăpare de calculator.

      Ștergere