marți, 19 martie 2013

Meloman pentru o zi

Sorin ne propune să devenim melomani sau, poate, DJ pentru o zi  happy 
Şi pentru că v-am mai spus că adun melodii ce mi-au plăcut din reclame sau din filme/seriale, voi participa săptămânal la această iniţiativă cu astfel de melodii.


Deschide balul Kaolin cu melodia "Partons Vite" pe care am putut-o auzi în reclamă la ciocolata Poiana.



O marţi frumoasă cu sau fără ciocolată!big hug

20 de comentarii:

  1. Cu ciocolata. Foarte frumoasa piesa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa alegerea ta,imi place piesa!
    O zi insorita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu ciocolata neaparat! Ce viata trista am avea, daca nu ar mai exista ciocolata! Chiar aseara mi-a cumparat Mihai vreo cinci, din care mai am doua. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. hehe! chiar ca se potriveste cu o ciocolata! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Usoara si dulce ca o ciocolata! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Whoa! Pe mine nu ma lasa s-o ascult. Zice ca-i eroare si sa incerc mai tarziu. Asa ca m-am dus singurica pe youtube si-am ascultat-o. :D
    Problema e ca acu nu mai pot sa-mi scot ciocolata din cap. :))
    Zi cu soare sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu o asemenea melodie incepi o zi vesela si plina de vivacitate.
    "Une piece du chocolate" :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu ciocolată ! Cu ciocolată !

    RăspundețiȘtergere
  9. Cioco-holicilor :)) Sper că aţi ales ciocolată sănătoasă, dark, cu peste 75% cacao :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuuu!!! :))) Eu nu pot cu ciocolata cu cacao. Imi place ciocolata alba, dulce... mmmm!!! *drools*

      Ștergere
  10. Nu stiam ca asta este melodia de pe fundal :)) Like! si mi'ai facut si pofta de ciocolata :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Vesela...cam cum nu sunt eu acum.
    Dar e foarte draguta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper că vei redeveni veselă cât de curând :)

      Ștergere
  12. Eu vreau doar ciocolata fara muzica....

    RăspundețiȘtergere
  13. Vesela ca o primavara...ce va veni, sper eu! Se potriveste perfect limba franceza cu sunetul, e mai armonios asa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu sper, dar şi azi a tras o ninsoare, off!

      Ștergere
  14. Drăguţă melodie! Şi clipul e drăguţ! :)
    O seară veselă!

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoasa alegerea ta ,imi place piesa!
    O zi pe placul tau!

    RăspundețiȘtergere