joi, 14 martie 2013

Cugetarea zilei - întrebările mă chinuiesc

De ce şosetele plecate în cuplu în concediu în maşina de spălat se întorc văduve?

De unde ştie fetiţa de 4 ani din reclama la Oreo cum se lipeşte un pupic?

Faptul că viitorul sună roz are vreo legătură cu mişcarea gay?

De ce toate canalele tv dau reclame în aceelaşi timp?

Oare trebuie să avem încredere în stomatologii care recomandă paste de dinţi minune ce combat cariile, albesc dinţii şi elimină tartrul? Chiar vor să-şi taie craca de sub picioare şi să rămână fără clienţi?

De ce băiatul cu pizza ajunge mai repede decât salvarea?

Şi cea mai grea întrebare - cui, unde, cum şi de ce i-aţi dărui felicitarea de mai jos? happy





29 de comentarii:

  1. Aia cu sosetele e fara raspuns,si eu ma intreb.
    Aia cu reclamele,cred ca e ca sa nu fii tentat de alt canal :D
    Aia cu pasta de dinti...hm.Ieri citeam ca ,Colgate Total contine triclosan,care deranjeaza hormonii ;),asa ca ar fi mai bine sa n-o folosim.Nu ca eu as folosi Colgate anyway.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici pasta de dinţi nu mai este ce-a fost :)
      Mulţumesc pt vizită!

      Ștergere
  2. Bune intrebari!
    Aia cu reclamele mi-o puneam si eu candva. Am gasit raspunsul. Sosete inca n-am pierdut prin masina. Iar stomatologii...fac reclama la pasta de dinti pe bani :)) Stiu ei ca cei de cumpara pasta vin si la ei fiindca au bani. Restul oricum nu fac nici una, nici alta. E doar chestie de bani :))
    Felicitarea nu stiu cui sa o daruiesc. Cuiva cu ziua de nastere curand. Din iubire, pretuire, de drag :)
    E foarte frumoasa!
    Noapte buna, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, banii ăştia, prea multe depind de ei.

      Ștergere
  3. Bune cugetårile tale, au reusit så må trezeascå ;-)
    Faza cu sosetele... la noi dispar de tot :D
    Cu reclamele... categoric pt. a fi urmårite, indiferent pe ce canal apesi ;-)
    Cat despre pastele de dintzi... noi stim cå nu-s ceea ce par sau se spune, pt. cå pretzul nu este in concordantzå cu produsul, doar cå våzand reclamele nu uitzi så te speli pe dintzi :-)
    Felicitarea este foarte frumos fåcutå si meritå dåruitå cuiva drag... la mine merge perfect surorii mele care tocmai må informa cå astaptå un bebe :-)
    Un sf. de såpt. plåcut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ăsta e un punct bun - reclamele reamintesc că trebuie să ne spălăm pe dinţi.
      Urez surorii tale un bebeluş sănătos şi frumos!

      Ștergere
  4. Trebuie sa spun ca masina de spalat imi ridica si mie semne de intrebare...Cum reuseste sa intoarca rufele pe dos? Cum ajung fetele de perna in interiorul cearsafurilor plic cand le speli impreuna?
    P.S. E cea mai frumoasa felicitare pe care am vazut-o in ultimul timp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Observ că toţi avem probleme cu maşina de spălat - e inamicul public nr. 1 :)
      Mulţumesc pt apreciere.

      Ștergere
  5. Aia cu reclamele o situ. E din cauza ca la fiecare 40-50 de minute de emisie e nevoie de 12 minute de reclama..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă e musai ... e musai. Măcar avem timp pe durata reclamelor să ne spălăm pe dinţi :)

      Ștergere
  6. Neatza! Uite imi dau seama ca n-am raspuns la cea mai grea intrebare ;)Nu-i frumos din partea mea,mai ales ca e asa o felicitare frumoasa.Dar desi am apreciat-o,n-as prea stii raspunsul.Dupa florile frumoase si migaloase i-as da-o mamei mele,insa dupa urarea putin mai impersonala,as da-o prietenei mele a carei zi va fi poimaine.Si cu ocazia asta mi-am si amintit de ziua ei :D
    S ai o zi la fel de inflorita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai găsit răspunsul la întrebarea cea mai grea :)
      Eu am trimis felicitarea unor prieteni mai vechi de peste ocean, de aceea urarea e mai generală.

      Ștergere
  7. Eu m-as bucura sa fie reclama pe toate canalele, pot inchide linistita televizorul, dar cum nu ma uit.. Faza cu salvarea e cam trista.. Ciorapii, sosetele ca sa nu se piarda, ii bag intr-un saculet.
    Mama soacra s-ar bucura la o astfel de felicitare, ea isi doreste o gradina cu flori.

    Un sfarsit de saptamana cat mai frumos. A iesit soarele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ce idee bună! Eu bag ciorapii subţiri/dresurile în săculeţ ca să nu se rupă, dar nu m-am gândit niciodată să fac la fel cu şosetele.

      Ștergere
  8. Cum sa faci cadou o minunăție de-asta ? O ții în ramă !!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mamei mele! stiu ca ar fi foarte fericita
    Cugetarile imi plac! cea cu reclamele ma intreb si eu!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sosetele sunt o enigma mare, eu inca mai astept vreo cateva perechi sa revina in matca. Despre reclame ca sa spun, sunt deodata ca sa ma conving eu ca trebuie sa sting televizorul. Despre fetita de la Oreo, e reclama vietii mele, ea stie tot ca doar de aia e copil.
    Sincer, felicitarea mi-as oferi-o MIE. Faci niste minunatii Andreia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zicea Mihaela mai sus să punem şosetele în săculeţ şi aşa rămân împreună vrând-nevrând.
      Eu adun melodii faine din reclame, de asta le urmăresc cât de cât.
      Mulţumesc pt apreciere :)

      Ștergere
  11. Faine intrebari doar ca eu nu am raspunsuri!:(
    Felicitarea e fooarte dulce. I-as da - o lui mami. E o mare iubitoare de flori :)

    RăspundețiȘtergere
  12. hahaha...intrebari intrebatoare! ...nu am raspunsuri!..
    cat de frumoasa este felicitarea ! ...
    eu as da prietenelor mele cate una!...

    RăspundețiȘtergere
  13. Astea intrebari, fata! nu de-alea cu criza mondiala si pacea din orientul Mijlociu...
    Eu felicitarea nu o dadeam nimanui, o opream pentru mine ca prea e frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De criya mondială şi Orientul Mijlociu să se ocupe minţile luminate şi care nu-şi spală singure şosetele :D

      Ștergere
  14. Eu propun sa adunam intr-un singur loc sosetele ramase vaduve, poate reusim sa incropim cateva perechi. :))
    Televiziunile, chiar si cand sunt rivale, tot se vorbesc intre ele, sa dea reclamele in acelasi timp. :))
    Baiatul cu pizza primeste mereu o mica atentie... ;)
    Eu as pastra pentru mine felicitarea. Sunt egoista cand vine vorba despre lucruri frumoase. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Intrebarea cu sosetele o adresez si eu foarte des:)) si nu numai ca masina de spalat pierde sosete, dar iarna asta s'a pus si pe micsorat blugi..si mie si lu' frate'miu ne'a micsorat aproape toti blugii :)) Cred ca au un plan malefic pus la punct in toata lumea >:):(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Conspiraţia mondială a maşinilor de spălat :))

      Ștergere